4 λάθη που κάνεις στις Διαφημίσεις του site σου

Βάζεις την διαφήμισή σου, πληρώνεις τα χρήματα που διαθέτεις για την καμπάνια, και καλείς τον κόσμο να επισκεφτεί σελίδες του site σου. Και παρ’ όλα αυτά δεν συμβαίνει τίποτα. Καμία πώληση. Είναι λες και οι διαφημίσεις σου πάνε στον βρόντο.

Όχι, δεν φταίει η διαφήμιση ως διαφήμιση. Αυτή συνεχίζει να αποτελεί ένα πολύ καλό εργαλείο για να φέρεις κίνηση στο site και να οδηγήσεις πελάτες σε αυτό. Αν όμως βλέπεις ότι οι διαφημίσεις σου δεν έχουν την αποδοτικότητα που προσδοκούσες, αυτό σημαίνει ότι δεν γίνονται σωστά.

Και πως μπορείς να ξέρεις ότι υπάρχει πρόβλημα; Από την εμπειρία μου οι πιο κάτω δύο παράμετροι που βλέπω σε πολλές εταιρείες αποτελούν βασικό σημάδι:

  • Έχουν επισκέπτες στο site αλλά λίγες πωλήσεις
  • Ξοδεύουν πολλά χρήματα σε διαφημίσεις

Αν βλέπεις ότι οι διαφημίζεις που βάζεις δεν λειτουργούν καλά για την εταιρεία σου αυτό μπορεί να συμβαίνει επειδή δεν έχεις φτιάξει σωστά τις σελίδες της διαφήμισης. Αν αυτές δεν περιέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες και δεν βοηθούν τον χρήστη παίρνοντας τον «από το χέρι», τότε είναι σαν να πυροβολείς στα τυφλά.

Στο σημερινό άρθρο θα εξηγήσουμε 4 προβλήματα με τις διαφημίσεις στο site σου και τους βασικούς τρόπους για να τα ξεπεράσεις και να αυξήσεις την αποδοτικότητα.

#1 Διαφημίζεις την κεντρική σου σελίδα

Η κεντρική σελίδα του site σου (homepage) δεν πρέπει να είναι η βασική σελίδα στην οποία οδηγεί η καμπάνια. Αν στέλνεις κυκλοφορία στην κεντρική σελίδα, τότε σίγουρα αυτός είναι ένας βασικός λόγος που η καμπάνια σου δεν έχει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.

Αυτό συμβαίνει γιατί η κεντρική σελίδα έχει άλλο ρόλο. Συνήθως, όπως είναι λογικό, περιλαμβάνει πολλές επιλογές και πληροφορίες, link για τα social media, για άρθρα, ανακοινώσεις κλπ. Όλα αυτά όμως αποσπούν από το βασικό σκοπό της διαφήμισης και μπορούν να αποτελέσουν σημεία εξόδου του χρήστη, μειώνοντας άρα την επίδραση και την αποτελεσματικότητα.

Ο στόχος της σελίδα προορισμού της διαφήμισης (landing page) είναι να οδηγήσει τον χρήστη στο να κάνει κάποια ενέργεια, όπως να αγοράσει ένα προϊόν, να συμπληρώσει τα στοιχεία του κλπ.

Θες κάποιον να αναλάβει με υπευθυνότητα τις διαφημίσεις σου και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο; Είμαστε εδώ για εσένα.

#2 Η σελίδα προορισμού δεν είναι σχεδιασμένη για κινητά

Παρ’ όλο που ζούμε στο 2021 υπάρχουν ακόμα εταιρείες που τα site τους δεν είναι βελτιστοποιημένα για επίσκεψη από κινητές συσκευές, κάτι που επηρεάζει πολύ την εμπειρία του χρήστη (και φυσικά την διαφημιστική καμπάνια).

Λύση: Δημιούργησε ένα site πλήρως συμβατό με όλες τις συσκευές (tablet, mobile κλπ).

Πλέον αυτού φρόντισε η σελίδα της διαφήμισης να δημιουργηθεί βάσεις της εμπειρίας στο κινητό. Δηλαδή, όχι μόνο να είναι βελτιστοποιημένη για αυτό, αλλά να είναι ειδικά φτιαγμένη για κινητό. Αυτό σημαίνει ότι όλα τα στοιχεία (κουμπιά, κείμενο, call-to-action, εικόνες) πρέπει να ταιριάζουν αρμονικά σε μικρές οθόνες.

#3 Δεν έχεις προσέξει τα κείμενα

Το μήνυμα που θες να περάσεις από την σελίδα της διαφήμισης δεν κάνει «κλικ» στο κοινό σου, είναι πολύ γενικό ή δεν προσφέρει τη λύση στο πρόβλημα που έχει ο χρήστης που πατάει στην διαφήμιση.

Λύση: Φαντάζομαι και ελπίζω ότι έχεις δημιουργήσει την διαφήμιση με κάποιο συγκεκριμένο στόχο κατά νου. Πρέπει λοιπόν και η σελίδα προορισμού να βοηθάει σε αυτόν.

Άρα όλο το περιεχόμενό της χρειάζεται να λαμβάνει υπόψη το target group σου και να βοηθάει τον επισκέπτη σε όλο το ταξίδι του. Αυτό περιλαμβάνει, την περιγραφή του προβλήματος, την λύση που προτείνεις και το γιατί είσαι εσύ ο καλύτερος για να βοηθήσει.

Πέρα λοιπόν από το βασικό σλόγκαν, πρέπει να έχεις προσέξει και τα σχετικά κείμενα. Δεν αρκεί μόνο να είναι «διαφημιστικό» το περιεχόμενο, αλλά να παίρνει τον χρήστη «από το χέρι» έως τη λύση (αυτή είναι η επιθυμητή ενέργεια που προτείνεις).

4 λάθη που κάνεις στις Διαφημίσεις του site σου

#4 Δεν καλείς τον χρήστη να κάνει κάποια ενέργεια

Στέλνεις τον χρήστη που κάνει κλικ στη διαφήμισή σου σε μια σελίδα που δεν τον ενθαρρύνει να κάνει κάποια συγκεκριμένη ενέργεια. Δεν υπάρχουν στοιχεία που να τον παροτρύνουν να κάνει κάτι, οπότε κοιτάει για λίγο τη σελίδα και φεύγει.

Λύση: Πρώτα απ’ όλα σκέψου ποιος είναι ο στόχος σου, τι θέλεις να κάνει ο χρήστης στο site;

  • Να συμπληρώσει μία φόρμα με τα στοιχεία του
  • Να αγοράσει ένα προϊόν
  • Να κατεβάσει ένα αρχείο
  • Να μιλήσει με κάποιον συνεργάτη
  • Να σου στείλει ένα μήνυμα
  • Να εγγραφεί σε μια υπηρεσία

Βάσει του στόχου που έχει η διαφημιστική σου εκστρατεία, πρέπει να καλείς τον χρήστη να αναλάβει τη σχετική δράση και όλα τα στοιχεία της συγκεκριμένης σελίδας (κουμπιά, κείμενα, εικόνες) πρέπει να τον καλούν σε αυτήν, χωρίς άλλες αποσπάσεις.

Οι Διαφημίσεις και οι καμπάνιες μπορούν να είναι αποδοτικές

Και τα Google Ads και το Facebook με το Instagram είναι πολύ δυνατά εργαλεία μάρκετινγκ. Όμως από μόνα τους δεν αρκούν. Δεν σημαίνει ότι απλά θα τρέξεις 1-2 καμπάνιες και θα περιμένεις τις πωλήσεις. Χρειάζεται να έχεις προετοιμάσει το έδαφος κάνοντας τις σωστές κινήσεις στις διαφημιστικές σελίδες.

Ωστόσο με μερικές προσεγμένες κινήσεις, μπορείς να έχεις το μέγιστο όφελος από τις διαφημίσεις σου, χωρίς να σπαταλάς τα χρήματά σου άσκοπα, αλλά αντίθετα να έχεις υπαρκτά αποτελέσματα και αυξημένες πωλήσεις.  Προκειμένου να το καταφέρεις αυτό, είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε.


Σχετικά Άρθρα

Πως να Αυξήσεις την Οργανική Επισκεψιμότητα
LinkedIn Προφίλ: 10 συμβουλές για Επιχειρηματίες και Επαγγελματίες
Γιατί το eshop μου δεν κάνει Πωλήσεις και δεν πουλάει τίποτα;

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή