6+1 Χρήσιμα Εργαλεία Ψηφιακού Μάρκετινγκ

Καθώς η τεχνολογία είναι πλέον ουσιαστικό μέρος της καθημερινής μας ζωής, το μάρκετινγκ έχει επίσης αλλάξει δραστικά, με τα άκρως απαραίτητα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ να είναι αναπόσπαστο κομμάτι του.

Υπάρχει γενικότερα μια ταχεία αύξηση της ζήτησης για άτομα που γνωρίζουν από την καλή και από την ανάποδη το ψηφιακό μάρκετινγκ πλέον, και το καλύτερο είναι πως δεν χρειάζεται να έχει κάποιος απαραίτητα ακαδημαϊκά προσόντα για να είναι επιτυχημένος digital marketer.

Αυτό που χρειάζεσαι είναι η ικανότητα για εργασία πάνω σε έναν συγκεκριμένο τομέα και καλές δεξιότητες ψηφιακού μάρκετινγκ.

Εάν είσαι αρχάριος, τα σωστά εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ θα βελτιώσουν την κατανόησή σου για τον κλάδο και θα επιταχυνθεί η ανάπτυξή σου στον τομέα αυτό. Οι περισσότεροι συχνά στρέφονται σε ένα συγκεκριμένο σύνολο εφαρμογών ή προγραμμάτων για να ξεχωρίσουν από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό, αλλά αυτός μπορεί να μην είναι πάντα ο καλύτερος τρόπος για να φτάσεις στην κορυφή.

Για το λόγο αυτό, θα μιλήσουμε για τα βασικά εργαλεία που θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις μια σαφή κατανόηση συγκεκριμένων τομέων του ψηφιακού μάρκετινγκ. Αυτοί οι τομείς περιλαμβάνουν το σχεδιασμό, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη δημιουργία περιεχομένου και πολλά άλλα.

Προς διευκόλυνσή σου, έχω συγκεντρώσει μια λίστα με μερικά από τα καλύτερα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ και προσπάθησα να συμπεριλάβω και εργαλεία που είτε είναι δωρεάν είτε έχουν δωρεάν εκδόσεις ως επί το πλείστον. Επίσης, υπάρχουν παρόμοια εργαλεία που μπορούν είτε να χρησιμοποιηθούν ως εναλλακτικές λύσεις, είτε ως πιο εξειδικευμένες εκδόσεις.

Παρακάτω θα δούμε μερικά από τα καλύτερα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ.

# Google Analytics (ανάλυση ιστότοπου): Το Google Analytics, ή GA για συντομία, παρέχει μια σε βάθος και λεπτομερή ανάλυση των ατόμων που επισκέπτονται τον ιστότοπό σου. Τα Analytics είναι απαραίτητα για την παρακολούθηση της ανάπτυξης της επιχείρησής σου και της αποτελεσματικότητας των καμπανιών σου.

Δες επίσης και τα εξής: Kissmetrics, Google Keywords Planner

# Mailchimp (εργαλείο Email Marketing): Το Mailchimp είναι ένα από τα πιο δημοφιλή εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ. Είναι μια πλατφόρμα μάρκετινγκ all-in-one, ειδικά για μικρές επιχειρήσεις, και παρέχει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών δωρεάν.

Με εύκολα προσβάσιμες «Καμπάνιες» για όλους τους πελάτες, δοκιμές διαχωρισμού A-B και εύκολα πρότυπα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το Mailchimp σου επιτρέπει να  επικοινωνήσεις με τους πελάτες με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Παρέχει επίσης στατιστικά στοιχεία και αναλυτικά δεδομένα.

Δες επίσης και τα εξής: Iterable, GetResponse

# WordPress (δημιουργία περιεχομένου): αν και δημιουργήθηκε το 2003, το WordPress είναι ένα εξαιρετικά δημοφιλές εργαλείο, καθώς τροφοδοτεί το 30% του διαδικτύου.

Είναι ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου ανοιχτού κώδικα (CMS) που επιτρέπει να ξεκινήσεις εύκολα τον δικό σου ιστότοπο για επαγγελματική ή προσωπική χρήση.

Με σχεδόν 11.000 διαφορετικά θέματα που είναι διαθέσιμα ως πρότυπα στο WordPress, μπορείς να αναπτύξεις έναν ιστότοπο που ταιριάζει στο γούστο και το σκοπό σου, ενώ είναι διαθέσιμο χωρίς κόστος.

Δες επίσης και τα εξής: Postable, WordPress Calendar

6+1 Χρήσιμα Εργαλεία Ψηφιακού Μάρκετινγκ

# Unbounce (μάρκετινγκ ιστότοπου): Το Unbounce είναι ένας δημοφιλής δημιουργός σελίδων προορισμού.

Παρέχει ακόμα ποικίλα προγράμματα συνδρομής ανάλογα με την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σου. Για 80$ ανά μήνα, μπορείς να δημιουργήσεις απεριόριστες προσαρμοσμένες σελίδες προορισμού με έως και 500 μετατροπές.

Το καλύτερο είναι ότι δεν χρειάζεσαι καμία γνώση προγραμματισμού για να τη χρησιμοποιήσεις. Μπορείς απλά να χρησιμοποιήσεις το πρόγραμμα δημιουργίας μεταφοράς και απόθεσης και να επιλέξεις κάποιο από τα 100+ πρότυπά του, ώστε να δημιουργήσεις προσαρμοσμένες σελίδες για κάθε καμπάνια.

Δες επίσης και τα εξής: Instapage, Wix

# Slack (διαχείριση ομάδας): Μια καλή ομάδα είναι σαν μια καλολαδωμένη μηχανή που δουλεύει αποτελεσματικά και η επικοινωνία είναι το κλειδί για την αποτελεσματικότητά της. Το Slack είναι εδώ για να σε βοηθήσει, ενώ πρόκειται για μια πλατφόρμα επικοινωνίας που συγκεντρώνει τις ομάδες σε ένα εικονικό μέρος.

Με απλά λόγια, το Slack αντικαθιστά την παραδοσιακή λειτουργία των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε μια εταιρεία. Αντί για εισερχόμενα, οργανώνει τα μηνύματα σε «Κανάλια» που αντιστοιχούν σε διαφορετικές απαιτήσεις (όπως #υποστήριξη πελατών), που είναι προσβάσιμες σε όλα τα σχετικά μέλη.

Αυτό κρατά τους πάντες ενήμερους, χωρίς την ακαταστασία των πολλών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Ένα ακόμα ελκυστικό χαρακτηριστικό του Slack είναι, ότι μπορείς να ειδοποιήσεις συγκεκριμένα μέλη επισημαίνοντας το όνομά τους, ενώ δίνει επίσης τη δυνατότητα για τη σίγαση των λιγότερο επειγουσών καναλιών, ώστε να εστιάσεις σε πιο επείγουσες δουλειές που εκκρεμούν.

Δες επίσης και τα εξής: Chanty, Fleep

Θέλεις να κάνεις πετυχημένες καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!

# Canva (σχεδιασμός περιεχομένου): Με πάνω από 6,7 εκατομμύρια χρήστες, το Canva είναι ένα δωρεάν εργαλείο σχεδιασμού για μη σχεδιαστές. Επιτρέπει να δημιουργήσεις μοντέρνα γραφικά για έντυπα και κοινωνικά μέσα, ενώ δεν χρειάζεται να είσαι έμπειρος σχεδιαστής ή καλλιτέχνης για να χρησιμοποιήσεις αυτόν τον ιστότοπο.

Το περιβάλλον εργασίας χρήστη είναι αρκετά εύκολο και απλό, ενώ λόγω του πόσο δημοφιλές είναι σαν εργαλείο, διαθέτει και εκατοντάδες οδηγούς χρήσης και σεμινάρια για το πώς να χρησιμοποιήσεις αποτελεσματικά το Canva.

Δες επίσης και τα εξής: Visme, PowToon

# SEMRush (βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης): Το SEMRush είναι μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα SaaS η οποία παρέχει πληροφορίες και δεδομένα που ενεργοποιεί τη στρατηγική προβολής στο διαδίκτυο σε πολλά κανάλια, συμπεριλαμβανομένης της αναζήτησης, της διαφήμισης, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του μάρκετινγκ περιεχομένου.

Παρόλο που το SEMRush είναι μια υπηρεσία που προσφέρεται επί πληρωμή, αξίζει σίγουρα τα χρήματα λόγω του επιπέδου εξειδίκευσης που προσφέρει η πλατφόρμα.

Αποτελείται επίσης πάνω από 30 εργαλεία, τα οποία ομαδοποιήθηκαν σε 5 μεγάλες κατηγορίες – την ανταγωνιστική έρευνα, την έρευνα λέξεων-κλειδιών, τη δημιουργία συνδέσμων, την παρακολούθηση κατάταξης, καθώς και το on-page και tech SEO.

Δες επίσης και τα εξής: Ahrefs, Moz


Σχετικά Άρθρα

Διαφήμιση στα Social Media: 3 βασικά Λάθη που σου τρώνε χρήματα
Google Ads ή Facebook Ads; Τι να επιλέξω;
10 Αποτελεσματικές Συμβουλές Email Marketing που πρέπει να Εφαρμόσεις Άμεσα

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή