7 Τρόποι να αυξήσεις το Instagram Engagement σου

Αν χρησιμοποιείς το Instagram για να ενισχύσεις την επιχείρηση σου, κάνεις πολύ καλά αφού πρόκειται για τη μια από τις δυο πιο δημοφιλείς εφαρμογές αυτή τη στιγμή. Το επόμενο βήμα για να έχεις καλύτερα αποτελέσματα είναι να δημιουργήσεις Instagram engagement (καλό ποσοστό αλληλεπίδρασης με τους χρήστες).

Το Instagram engagement περιλαμβάνει όλους τους τρόπους με τους οποίους μπορούν οι χρήστες να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενο σου. Για παράδειγμα μέσω των likes, των σχολίων, όταν μοιράζονται και αποθηκεύουν το περιεχόμενο σου.

Όταν το engagement είναι ισχυρό, αυτό σημαίνει ότι το κοινό σου μπορεί να αισθάνεται αρκετά ισχυρή σύνδεση με το brand σου και ενδεχομένως να πραγματοποιήσει μια αγορά. Το να έχεις πολλούς followers δεν σημαίνει ότι θα έχεις και υψηλό engagement rate.

Θα πρέπει να επικεντρωθείς στη δημιουργία μιας κοινότητας ανθρώπων που θα είναι πιστοί και αφοσιωμένοι στο brand σου. Ακολουθούν επτά βήματα που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις το Instagram engagement.

#1 Δημιούργησε χρήσιμο περιεχόμενο

Οι αποθηκεύσεις και οι κοινοποιήσεις του περιεχομένου σου είναι δύο από τους πιο σημαντικούς τύπους αλληλεπίδρασης που μπορείς να αποκτήσεις στο Instagram. Για να έχεις αυτές τις αλληλεπιδράσεις με το κοινό σου, θα πρέπει να δημιουργείς περιεχόμενο στο όποιο θα θέλουν να ανατρέχουν ξανά και να το μοιραστούν με φίλους τους.

Η δημιουργία εντυπωσιακών infographics είναι ένας εξαιρετικά εύκολος τρόπος για να δώσεις χρήσιμες συμβουλές. Δημιούργησε, για παράδειγμα, οπτική απεικόνιση μιας διαδικασίας βήμα προς βήμα ή σχεδίασε πολύχρωμα γραφήματα.

Εάν θέλεις να διατηρήσεις τη λεζάντα σου απλή, αλλά έχεις πολλές πληροφορίες που θέλεις να επισημάνεις ταυτόχρονα, μπορείς να δημιουργήσεις μια ανάρτηση καρουζέλ στο Instagram. Θα μπορείς να αναλύσεις τις πληροφορίες σου σε πολλά γραφικά και να αποφύγεις το ακατάστατο κείμενο. Οι αναρτήσεις καρουζέλ είναι πραγματικά ο πιο συναρπαστικός τύπος ανάρτησης στο Instagram.

#2 Βελτίωσε την αισθητική σου για να αυξήσεις το Instagram engagement

Τα γραφικά είναι πολύ σημαντικά στο Instagram. Σε αυτή την πλατφόρμα social media τα γραφικά είναι αυτά που κάνουν πρώτα εντύπωση. Αν δεν τα προσέξεις μπορεί η πρώτη να είναι και η τελευταία εντύπωση που θα κάνει το brand σου στον χρήστη.

Οι χρήστες του Instagram θέλουν αισθητικά ευχάριστο περιεχόμενο στο feed τους. Εάν πρόκειται να σε ακολουθήσουν και να σε βοηθήσουν να αυξήσεις το ποσοστό αλληλεπίδρασης στο Instagram, πρέπει να τους παρέχεις σταθερά υψηλής ποιότητας οπτικό περιεχόμενο. Φυσικά σε όλη τη διαδικασία μπορούμε να σε βοηθήσουμε.

#3 Υιοθέτησε το video περιεχόμενο

Μην φοβάσαι να πειραματιστείς με νέες μορφές περιεχομένου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το επαγγελματικό σου λογαριασμό στο Instagram για να κάνεις live, να δημοσιεύεις video στο IGTV και να κάνεις stories.

Με τα κινούμενα γραφικά, έχεις το πρόσθετο πλεονέκτημα να τραβάς τα βλέμματα και να επικοινωνείς με συναισθήματα. Όλα αυτά με γνώμονα ότι οι περισσότεροι χρήστες που σκρολάρουν, βλέπουν τα video σου χωρίς ήχο.

Το video έχει μόνιμη θέση πλέον στο feed μας στο Instagram και όμως, μόνο το 18% των αναρτήσεων στο Instagram είναι video.

#4 Αλληλεπίδρασε με τους χρήστες για να αυξήσεις το Instagram engagement

Κάθε φορά που ένας follower σου αλληλεπιδρά με το brand σου, τότε εκείνη τη στιγμή πρέπει να αλληλεπιδράσεις και εσύ μαζί του. Δείξε στους followers ότι τους ακούς με το να απαντάς στα σχόλια τους, στα προσωπικά μηνύματα που σου στέλνουν και σε άλλο περιεχόμενο στο Instagram που σε αναφέρουν.

Με αυτόν τον τρόπο θα τους παροτρύνεις να επικοινωνήσουν με το brand σου ξανά μελλοντικά και να χτίσετε μια ισχυρή σχέση μεταξύ σας. Μπορείς επίσης, να σχολιάσεις αναρτήσεις από λογαριασμούς με παρόμοιο κοινό-στόχο και να ακολουθήσεις σχετικά hashtags για να βρεις εύκολα και να σχολιάσεις δημοσιεύσεις από δυνητικούς πελάτες. 7 Τρόποι να αυξήσεις το Instagram Engagement σου

#5 Χρησιμοποίησε Hashtags και ετικέτες τοποθεσίας

Με το να προσθέτεις hashtags και ετικέτες τοποθεσίας στις αναρτήσεις σου στο Instagram τις κάνεις πιο εύκολες στην εύρεση τους. Αν ένας χρήστης ακολουθεί ένα από τα hashtag που χρησιμοποίησες είναι πολύ πιθανό η δημοσίευση σου να εμφανιστεί απευθείας στο feed του. Με αυτόν τον τρόπο μπορείς εύκολα να αυξήσεις το Instagram engagement.

Πως θα ξέρεις τι hashtag να χρησιμοποιήσεις στο Instagram; Τα καλύτερα hashtag είναι σχετικά και συγκεκριμένα και δεν είναι κορεσμένα με δημοσιεύσεις. Τα πιο γενικά hashtags δεν θα σε βοηθήσουν όσο τα πιο εξειδικευμένα. Τα πιο συγκεκριμένα hashtags θα σε βοηθήσουν περισσότερο να στοχεύσεις το κοινό σου.

Η έρευνα hashtag είναι πολύ απλή χρησιμοποιώντας την μπάρα αναζήτησης του Instagram. Ξεκίνησε να πληκτρολογείς όρους και δες τι προτάσεις σου εμφανίζει. Στη συνέχεια δες αυτές που έχουν μεταξύ 5.000-100.000 σχετικές αναρτήσεις.

Μπορείς να ακολουθήσεις μια παρόμοια προσέγγιση όταν επιλέγεις ετικέτες τοποθεσίας. Θα πρέπει να επισημάνεις μια συγκεκριμένη τοποθεσία, αυτή μπορεί να είναι και το φυσικό σας κατάστημα και να παραπέμπετε τους χρήστες να το επισκεφθούν με αυτό τον τρόπο.

Θέλεις να αυξήσεις το Instagram engagement σου και δεν ξέρεις πως; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!

#6 Δημοσίευσε Instagram stories με Stickers

Πάνω από 500 εκατομμύρια μοναδικοί χρήστες βλέπουν τα stories του Instagram κάθε μέρα. Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης σου, αυτό μπορεί να σε βοηθήσει να αυξήσεις το Instagram engagement του brand σου.

Όχι μόνο επειδή αρέσουν τα stories στους ανθρώπους, αλλά το Instagram επίσης σου προσφέρει τα stickers τα οποία μπορείς να τα προσθέσεις στα stories και να έχεις περισσότερες αλληλεπιδράσεις με το κοινό σου.

Μπορείς να δημιουργήσεις δημοσκοπήσεις, quiz ή ακόμα και να κάνεις ένα Q&A. Είναι διασκεδαστικά, διαδραστικά στοιχεία που το κοινό σου θα λατρέψει.

#7 Δημοσίευσε όταν το Instagram engagement είναι υψηλό

Θέλεις να διασφαλίσεις ότι θα λάβεις την αλληλεπίδραση που θέλεις; Δημοσίευσε με συνέπεια στις αγαπημένες ώρες της ημέρας του κοινού-στόχου σου.

Δεν χρειάζεσαι ειδικό εργαλείο ανάλυσης για να λάβεις τις γνώσεις που χρειάζεσαι. Μπορείς απλά να μεταβείς στις ενσωματωμένες πληροφορίες σου στο Instagram και να δεις ποιες ημέρες της εβδομάδας και ποιες ώρες της ημέρας οι αναρτήσεις σου έχουν την καλύτερη απόδοση.

Δώσε προτεραιότητα σε εκείνες τις ώρες στο πρόγραμμα των δημοσιεύσεων σου και φρόντισε να δημοσιεύεις πάντα τα πιο σημαντικά μηνύματα εκείνες τις ώρες, προκειμένου να έχουν περισσότερη απήχηση.


Σχετικά Άρθρα

Instagram Stories: Xρησιμοποίησε τα για την Επιχείρηση σου
8 τρόποι για να Διαφημίσεις το Site σου (εύκολα και οικονομικά)
Τι είναι οι Λέξεις Κλειδιά (keyword) και πως τις Επιλέγεις;

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή