Η πανδημία μας δίδαξε το πόσο αναγκαίες είναι πλέον οι αποτελεσματικές συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ. Αν και πολλοί άλλοι τύποι παραδοσιακού μάρκετινγκ σταμάτησαν ή περιορίστηκαν σημαντικά λόγω καραντίνας, ο ψηφιακός κόσμος σημείωσε ραγδαία ανάπτυξη όσο ποτέ.
Τώρα είναι όμως η στιγμή όπου πρέπει να εκμεταλλευτείς αυτή την ανάκαμψη και να καταφέρεις να δώσεις μεγαλύτερη ώθηση στην επιχείρησή σου.
Και προκειμένου να πετύχεις όλους τους στόχους μάρκετινγκ, παρακάτω θα βρεις 6 αποτελεσματικές συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ για να φτάσεις ψηλά.
#1 Ανανέωσε το site σου ASAP
Ήρθε η ώρα να αφήσεις πίσω την παλιά δυσλειτουργική σελίδα της επιχείρησής σου και να την ανανεώσεις επιτέλους. Κάτι τέτοιο θα επιφέρει περισσότερους νέους πελάτες και θα επωφεληθείς θετικά από αυτό.
Σίγουρα θα έχεις παρατηρήσεις ότι αρκετοί χρήστες περνάνε πολύ λίγο χρόνο στη σελίδα σου και είναι δεδομένο πως δε θες να χάσεις τόσο εύκολα τους χρήστες απλά και μόνο επειδή το σάιτ σου δεν έχει ανανεωθεί ή επειδή δεν είναι φιλικό προς τους χρήστες.
Επομένως δράσε άμεσα.
#2 Οι αποτελεσματικές συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ προστάζουν το σάιτ σου να είναι φιλικό για κινητές συσκευές
Εξαιτίας της πανδημίας, είδαμε μια ραγδαία αύξηση στη χρήση των κινητών συσκευών και γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, το σάιτ σου ΠΡΕΠΕΙ να είναι βελτιστοποιημένο κατάλληλα για όλες τις κινητές συσκευές.
Είναι σημαντικό οι εν δυνάμει πελάτες σου να μπορούν να χρησιμοποιούν το σάιτ εύκολα και γρήγορα, διότι ο καθένας θέλει να περνάει στο ίντερνετ τον χρόνο του ευχάριστα, και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να λαμβάνεις πάντα υπόψιν σου για τους χρήστες.
Μια ιστοσελίδα που έχει βελτιστοποιηθεί και για κινητές συσκευές, θα βοηθήσει σημαντικά το Google προκειμένου να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών στο διαδίκτυο, μετρώντας την ταχύτητα ίντερνετ, την οπτική σταθερότητα καθώς και την ταχύτητα ανταπόκρισης.
Και να θυμάσαι: οι πελάτες σου θες να έχουν πρόσβαση και από φορητή αλλά και από επιτραπέζια συσκευή (pc).
Κατά βάση όμως οι περισσότεροι χρήστες πλέον χρησιμοποιούν φορητές συσκευές, γι’ αυτό χρειάζεται να κάνουμε την εμπειρία τους περισσότερο εύκολη και διασκεδαστική.
#3 Εκμεταλλεύσου τις διαφημίσεις
Παραδοσιακά, οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ραδιόφωνο, τηλεόραση, έντυπα μέσα ή άλλες μορφές για να αυξάνουν την προβολή της επιχείρησής τους. Ωστόσο, η πανδημία έχει επηρεάσει την αποτελεσματικότητα των περισσότερων από αυτές τις πλατφόρμες.
Με τις αποτελεσματικές συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ θα καταλάβεις γρήγορα για ποιο λόγο αυτός ο κλάδος επηρεάστηκε λιγότερο και ουσιαστικά κατάφερε να βελτιωθεί και να εξελιχθεί εν μέσω πανδημίας.
Για να μειώσουν το κόστος και να αυξήσουν τις αποδόσεις, οι επιχειρήσεις αφιερώνουν πλέον λιγότερα χρήματα στις παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ και περισσότερα στις στρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Και όλο αυτό γίνεται επειδή έτσι βελτιώνεται η κυκλοφορία στον ιστότοπο της επιχείρησης, και η αύξηση της κυκλοφορίας σημαίνει ότι περισσότεροι άνθρωποι θα σε βρίσκουν πιο εύκολα, το οποίο σημαίνει περισσότερες πιθανές πωλήσεις και κέρδη μακροπρόθεσμα.
#4 Μια από τις πιο αποτελεσματικές συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ είναι η χρήση βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Πλέον, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, οι καταναλωτές ενδιαφέρονται όλο και πιο πολύ για περιεχόμενο που βασίζεται σε εικόνες, καθώς και σε βίντεο.
Είναι γεγονός πως κάθε εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως και οι υπεύθυνοι ψηφιακού μάρκετινγκ, θα συμφωνούσαν ότι το μάρκετινγκ μέσω βίντεο είναι πιο αποτελεσματικό στην παραγωγή αποτελεσμάτων από τις στατικές δημοσιεύσεις. Και αυτό φαίνεται και από την επιτυχία που είχαν και εφαρμογές όπως το TikTok και τα Instagram Reels, κάνοντας πλέον τα βίντεο να είναι η πιο δημοφιλής μορφή περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Επομένως, πήγαινέ το κι εσύ ένα βήμα παραπέρα και δοκίμασε να προσθέσεις διαδραστικά στοιχεία στα προωθητικά βίντεο μάρκετινγκ. Εξάλλου, τα διαδραστικά βίντεο είναι ένας νέος τύπος περιεχομένου, που δίνει στον θεατή τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσει με τα ίδια τα βίντεο, δημιουργώντας έτσι μια μοναδική εμπειρία χρήστη.
Κράτα στο μυαλό σου ότι οι καταναλωτές προτιμούν περιεχόμενο βίντεο που να είναι διαδραστικό από άλλους τύπους, επειδή αυτό τους δίνει τη δυνατότητα να αποφασίζουν ποιες πληροφορίες θέλουν να βλέπουν, καθώς και το πότε θέλουν να τις δουν.
#5 Χρησιμοποίησε την εξατομίκευση
Πρόκειται για μια διευκόλυνση, όπου μπορείς να στείλεις σε (εν δυνάμει) πελάτες στοχευμένα σχετικά μηνύματα, με βάση τα δεδομένα που έχεις συγκεντρώσει από αυτά.
Οι πληροφορίες που συλλέγονται από το CRM σου, προκειμένου να εξατομικεύσεις τα μηνύματα, έχουν να κάνουν με στοιχεία επικοινωνίας και δημογραφικά στοιχεία, ποιες ιστοσελίδες επισκέφθηκαν οι επισκέπτες, σε ποια μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έκαναν κλικ, ποιους πόρους κατέβασαν κ.λπ.
Η αλήθεια είναι πως πολλές επιχειρήσεις έχουν δει βελτίωση στις προσπάθειές τους σχετικά με το μάρκετινγκ περιεχομένου λόγω των στρατηγικών εξατομίκευσης, και επομένως πρόκειται για ένα ακόμα βασικό δεδομένο που προκύπτει από τις αποτελεσματικές συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Δύο μέθοδοι για να εφαρμόσεις άμεσα είναι οι εξής:
- Συνέχισε την αποστολή σχετικών πληροφοριών σχετικά με τα ενδιαφέροντά τους. Αφού ένας υποψήφιος πελάτης εγγραφεί, συνέχισε να στέλνεις πρόσθετες πληροφορίες και υλικό με βάση τα θέματα που τον ενδιαφέρουν, ώστε να τον βοηθήσεις να περάσει στο στάδιο της κατανάλωσης.
- Απευθύνσου στους υποψήφιους πελάτες με το όνομά τους. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που εξατομικεύουν είτε τη γραμμή θέματος ή το κυρίως κείμενο, είναι πιο πιθανό να τα ανοίξει κάποιος και να κάνει κλικ στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Ψάχνεις αποτελεσματικές στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!
#6 Μπες στο Google My Business
Αν έχεις τοπική επιχείρηση ή κάποιο επώνυμο προϊόν, είναι υψίστης σημασίας η εταιρεία σου να αποκτήσει το Google My Business (GMB).
Σχετικά με αυτό, είναι κάτι που μπορείς να κάνεις και μόνος σου, αν δε θες να προσλάβεις κάποιο agency για να σου ρυθμίσει το Google My Business.
Θα πρέπει να γνωρίζεις πως το GMB είναι ένα δωρεάν εργαλείο που σου επιτρέπει να επιδεικνύεις τις πληροφορίες της εταιρείας σου γενικά στο Google, αλλά και το Google Maps.
Με αυτό το εργαλείο, μπορείς να επισημάνεις τα σημαντικά στοιχεία των προϊόντων σου μέσω φωτογραφιών και ποστ, αλλά και να βάλεις σημαντικές λεπτομέρειες, όπως τις ώρες λειτουργίας, την τοποθεσία web, τη διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου σου.