8 Πλεονεκτήματα του Digital Marketing σε σχέση με το Παραδοσιακό Μάρκετινγκ

Στη σημερινή εποχή που η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία, αναμφίβολα τα πλεονεκτήματα του Digital Marketing είναι περισσότερα από αυτά του παραδοσιακού μάρκετινγκ.

Το μάρκετινγκ είναι ο τρόπος με τον οποίο μπορούν να συνδεθούν οι δυνητικοί πελάτες με την επιχείρηση σου και να πειστούν στο να προβούν σε κάποια αγορά ή να εγγραφούν σε μια υπηρεσία.

Το μάρκετινγκ, σε όποια μορφή κι αν είναι, είναι μια από τις πιο βασικές δραστηριότητες στις οποίες πρέπει να συμμετέχει κάθε επιχείρηση, καθώς καμία επιχείρηση δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς αποτελεσματικό μάρκετινγκ.

Το Digital Marketing είναι κάθε ενέργεια που πραγματοποιείται με χρήση ηλεκτρονικών μέσων για την προώθηση αγαθών και υπηρεσιών. Πρόκειται για μια δραστηριότητα που βασίζεται κυρίως στο Διαδίκτυο με στόχο την πώληση αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών.

Βρισκόμαστε σε ψηφιακή εποχή. Οι περισσότεροι άνθρωποι ξοδεύουν πάρα πολλές ώρες χαζεύοντας στις διάφορες πλατφόρμες των social media. Θα πρέπει να συνειδητοποιήσεις αυτό το γεγονός, προκειμένου να αξιοποιήσεις στο έπακρο την δημοφιλία αυτών των πλατφορμών και να προωθήσεις τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου.

Τα πλεονεκτήματα του Digital Marketing σε σχέση με τα παραδοσιακά κανάλια μάρκετινγκ είναι πάρα πολλά. Παρακάτω θα αναφέρουμε μερικά από αυτά.

#1 Το χαμηλό κόστος είναι ένα από τα πλεονεκτήματα του Digital Marketing

Το κόστος μάρκετινγκ και διαφήμισης είναι ένα από τα μεγαλύτερα οικονομικά βάρη που έχουν να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις. Ενδεχομένως, μια μεγάλη επιχείρηση να μπορεί να διαθέσει ένα αρκετά μεγάλο κεφάλαιο για μάρκετινγκ και διαφημίσεις, για τις μικρές επιχειρήσεις όμως, αυτό μπορεί να είναι αδύνατο.

Το μάρκετινγκ μέσω ψηφιακών πλατφορμών προσφέρει μια πιο προσιτή εναλλακτική στην παραδοσιακή μέθοδο. Δημιουργεί μεγάλο αντίκτυπο και κοστίζει πολύ λιγότερο.

#2 Τεράστιο ROI (απόδοση επένδυσης) είναι ένα από τα πλεονεκτήματα του Digital Marketing

Τίποτα δεν έχει μεγαλύτερη σημασία για μια επιχείρηση από την απόδοση της επένδυσης που κάνει. Ένα από τα πλεονεκτήματα του Digital Marketing είναι ότι προσφέρει σημαντική απόδοση σε μικρές επενδύσεις.

Το email marketing ή η εκτέλεση διαφημιστικών καμπανιών σε πλατφόρμες social media, κοστίζει πολύ λιγότερο συγκριτικά με τις παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ.

#3 Είναι πιο εύκολο να μετρήσεις την επιτυχία μιας καμπάνιας

Η επιτυχία ή μη της ψηφιακής καμπάνιας μπορεί εύκολα να εξακριβωθεί. Συγκριτικά με τις παραδοσιακές μεθόδους, όπου πρέπει να περιμένεις εβδομάδες ή μήνες για να αξιολογήσεις τα αποτελέσματα, η ψηφιακή καμπάνια σου δίνει την δυνατότητα να γνωρίζεις σχεδόν αμέσως την απόδοση της διαφήμισης.

#4 Ένα ακόμη πλεονέκτημα του Digital Marketing είναι η εύκολη προσαρμογή

Με το να γνωρίζεις την απόδοση μιας διαφημιστικής καμπάνιας σου είναι πιο εύκολο μετέπειτα να δεις πως θα προχωρήσεις. Αν δηλαδή η διαφημιστική καμπάνια έχει καλή απόδοση, είναι εύκολο να επενδύσεις περισσότερα σε αυτήν με ένα μόνο κλικ. Αντίθετα, αν δεν βλέπεις αποτελέσματα από μια άλλη καμπάνια, μπορείς να την προσαρμόσεις ανάλογα ή να τη σταματήσεις.

Δυστυχώς, στο παραδοσιακό μάρκετινγκ δεν ισχύει αυτό. Αν μια καμπάνια δεν έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα, θα πρέπει να περιμένεις μέχρι την λήξη της περιόδου που έχεις συμφωνήσει και δεν μπορείς να κάνεις κάποια προσαρμογή για να αλλάξει η απόδοση της.

πλεονεκτήματα του Digital Marketing

#5 Ανάπτυξη του brand σου

Άλλο ένα πλεονέκτημα του Digital Marketing είναι ότι ο κόσμος μπορεί να μάθει το brand σου εύκολα και γρήγορα και να δεις άμεσα αποτελέσματα. Μπορείς να έχεις την δική σου ιστοσελίδα, αντί για μια στήλη σε μια εφημερίδα.

Όταν έχεις ένα blog ή μια σελίδα στα social media, μπορείς να μοιραστείς πράγματα με το κοινό σου όποτε θες. Αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να σου προσφέρει μια διαφήμιση στο ραδιόφωνο ή στις εφημερίδες.

#6 Το brand σου μπορεί να γίνει ευρέως γνωστό

Το Digital Marketing επιτρέπει στις διαφημιστικές καμπάνιες να είναι ορατές σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.

Αυτό δίνει στις μικρές νεοφυείς επιχειρήσεις την ευκαιρία να εξελιχθούν σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω της τεράστιας έκθεσης που παρέχεται. Και σε όλες τις επιχειρήσεις να ξεφύγουν από το στενό τοπικό πλαίσιο και να προσεγγίσουν κοινό σε όλη την Ελλάδα.

Δεν είσαι τόσο εξοικειωμένος με το Digital Marketing; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!

#7 Έχεις την δυνατότητα να τμηματοποιήσεις τους πελάτες σου

Το Digital Marketing όχι μόνο επιτρέπει στις καμπάνιες να στοχεύουν συγκεκριμένους πελάτες, αλλά επιτρέπει επίσης την τμηματοποίηση πελατών.

Η τμηματοποίηση είναι η διαδικασία κατά την οποία μεγάλες ομάδες πελατών αναλύονται περαιτέρω σε μικρότερες ομάδες πελατών, σύμφωνα με μια επιθυμητή ταξινόμηση. Η τμηματοποίηση αυξάνει τις πιθανότητες πωλήσεων και μειώνει το κόστος.

#8 Μεγαλύτερη αλληλεπίδραση

Με το παραδοσιακό μάρκετινγκ, δεν μπορείς να αλληλεπιδράσεις πραγματικά με το κοινό σου. Πρέπει να περιμένεις πολύ καιρό για να έχεις feedback και αυτό είναι ιδιαίτερα κουραστικό και χρονοβόρο. Για αυτό το λόγο, ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα του Digital Marketing είναι ότι έχεις την δυνατότητα να αλληλεπιδράσεις με το κοινό σε πραγματικό χρόνο.

Το κλειδί για να διατηρήσεις τους πελάτες σε αυτόν τον εξαιρετικά ανταγωνιστικό επιχειρηματικό κόσμο είναι να διασφαλίσεις τη συνεχή αλληλεπίδραση με το κοινό σου. Αυτό μπορείς να το πετύχεις με το να δημοσιεύεις τακτικά περιεχόμενο στις σελίδες των social media σου, μέσω του newsletter και προωθητικών ενεργειών.


Σχετικά Άρθρα

6 Τρόποι να Αυξήσεις τις Πωλήσεις της Ιστοσελίδας σου
Πως τα Push Notifications μπορούν να Αυξήσουν τις Πωλήσεις σου
6+1 Χρήσιμα Εργαλεία Ψηφιακού Μάρκετινγκ

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή