8 τρόποι για να Διαφημίσεις το Site σου (εύκολα και οικονομικά)

Σύμφωνα με το AdWeek, το 81% των καταναλωτών θέλει να δει το site της εταιρίας προτού αγοράσει κάτι. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να διαφημίσεις το site σου για κερδίσεις αυτές τις πωλήσεις.

Φυσικά οι διαφημίσεις και οι καμπάνιες σου πρέπει να έχουν σκοπό, πλάνο και στόχευση, προκειμένου να μην ξοδεύεις χρήματα άσκοπα, αλλά αντίθετα με το μικρότερο δυνατό budget να έχεις τα μέγιστα αποτελέσματα (δηλαδή περισσότερες επισκέψεις και πωλήσεις).

Παρά τα όσα ακούς από τους διάφορους «ειδικούς» υπάρχουν και οικονομικοί τρόποι να προβληθείς και να διαφημίσεις το site σου. Μάλιστα κάποιοι από αυτούς είναι εντελώς δωρεάν!

Φυσικά κάθε είδος διαφήμισης είναι διαφορετικό και έχει διαφορετικά πλεονεκτήματα και δυνατά σημεία. Και κατά τη γνώμη μας το καλύτερο είναι να γίνει μία συνολική στρατηγική μάρκετινγκ που θα περιλαμβάνει το κατάλληλο μείγμα μέσων και τρόπων ανάλογα με τον κλάδο και την φύση της επιχείρησής σου.

Και οι ειδικοί μας είναι εδώ για να σε βοηθήσουν σε αυτό!

Εναλλακτικά, διάβασε πιο κάτω 8 ξεχωριστούς και αποτελεσματικούς τρόπους να διαφημίσεις το site σου:

#1 SEO Βελτιστοποίηση

Το να βελτιώσεις το SEO του site σου, θα βοηθήσει να κατατάσσεται το site σου πιο ψηλά στις μηχανές αναζήτησης. Πρόκειται για κάτι που μπορείς να κάνεις μόνος και δωρεάν και έχει μόνιμα αποτελέσματα.

Όπως καταλαβαίνεις, το να εμφανίζεσαι πιο ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης αποτελεί μια μόνιμη δωρεάν διαφήμιση. Σκέψου κάθε φορά που κάποιος χρήστης ψάχνει κάτι σχετικό για τον κλάδο σου, να βρίσκει το site σου και να το επισκέπτεται…

Βέβαια για να γίνει αυτό χρειάζεται μια διαδικασία που περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση του site σου, βάσει των οδηγιών της ίδιας της Google, τόσο στο τεχνικό κομμάτι, όσο και στο περιεχόμενο. Κι αν δεν είσαι σίγουρος πώς να το κάνεις, οι ειδικοί μας είναι εδώ για να βοηθήσουν.

#2 Διαφημίσεις Google Ads

Πέρα από τα οργανικά αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης, μπορείς να βάλεις και πληρωμένες διαφημίσεις, οι οποίες εμφανίζονται πάνω από αυτά.

Το πιο δημοφιλές δίκτυο φυσικά είναι της Google (πρώην Google AdWords, νυν Google Ads). Εσύ ορίζεις το budget που επιθυμείς να διαθέσεις και πληρώνεις μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στην αγγελία. Αυτό ονομάζεται pay-per-click διαφήμιση (PPC)

Βεβαιώσου ότι η διαφήμισή σου περιέχει link στη σωστή σελίδα υπηρεσιών που ταιριάζει με το κείμενο της διαφήμισης. Έχουμε δει διαφημίσεις από site με εξοπλισμό κάμπινγκ, όπου η διαφήμιση μιλάει για Sleeping Bags και όταν πατούσες σε αυτήν σε πήγαινε στην κατηγορία Μπότες…

#3 Στα Social Media μπορείς να διαφημίσεις το site σου

Οι πλατφόρμες Social Media, όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter, με δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως το καθένα, είναι ένας πολύ καλός τρόπος να διαφημίσεις το site σου, τα προϊόντα σου και το blog σου.

Πρόσθεσε links προς το site, τα προϊόντα στο bio και το feed των Social Media. Φυσικά μπορείς να κάνεις και πληρωμένες διαφημιστικές καμπάνιες. Μάλιστα για ορισμένες κατηγορίες προϊόντων (πχ ρούχα), τα Social Media προσφέρονται περισσότερο για διαφημίσεις, από ότι η Google.

Στις διαφημίσεις των social media χρειάζεται να κατανοείς καλά το target group σου. Για αυτό τσέκαρε τις τάσεις και χρησιμοποίησε το δυνατό σημείο κάθε πλατφόρμας (πχ στο Instagram, χρησιμοποίησε οπωσδήποτε τα stories) και μοίρασε το περιεχόμενό σου.

Θέλεις βοήθεια για να διαφημίσεις το site σου και να έχεις πωλήσεις; Είμαστε εδώ για εσένα.

#4 Email Marketing

Η επιτυχία του email marketing έχει να κάνει με το να μεγαλώσεις την mailing list σου, να επιμερίσεις τους συνδρομητές ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους (ή με το σε ποια φάση αγοράς είναι) και να τους δώσεις αξιόλογο περιεχόμενο για να τους κρατήσεις ενεργούς.

Σε κάθε email σου πρέπει πάντα να υπάρχει κάποιο link με κάποια προτροπή προς δράση (call to action) ώστε να ωθήσεις τον αναγνώστη να επισκεφτεί το site σου και να έχεις την ευκαιρία για πώληση.

Το θέμα του email marketing και του πώς να το κάνεις σωστά, το έχουμε καλύψει αναλυτικά εδώ.

#5 YouTube

Εκατομμύρια άνθρωποι στην Ελλάδα χρησιμοποιούν το YouTube κάθε μήνα. Σε συνδυασμό με την εξαιρετικά μεγάλη δημοτικότητα του βίντεο ως μέσο, το Youtube αποτελεί έναν πολύ καλό τρόπο για να διαφημίσεις το site σου και τα προϊόντα σου.

Φρόντισε σε κάθε βίντεο να υπάρχει, και στην περιγραφή και μέσα στο βίντεο, κάποιο link προς το site σου, και δώσε στους θεατές την κατάλληλη ώθηση για να το επισκεφτούν όντως.

Google Ads: Αξίζει η διαφήμιση στην Google; 8 τρόποι για να Διαφημίσεις το Site σου εύκολα και οικονομικά

#6 Άρθρα Blog

Σύμφωνοι, η συγγραφή ποιοτικών άρθρων παίρνει χρόνο, είναι όμως πολύ καλός τρόπος για να γίνεις authority στον χώρο σου και να διαφημίσεις το site σου. Επιπλέον τα άρθρα είναι απαραίτητα αν θέλεις να εμφανίζεται το site στις πρώτες θέσεις της Google, όταν ο χρήστης αναζητά κάτι σχετικό.

Ωστόσο χρειάζεται συνέπεια. Δεν αρκεί να γράψεις απλά δέκα άρθρα και να τα αφήσεις εκεί. Απαιτείται να δημοσιεύεις τουλάχιστον ένα άρθρο κάθε εβδομάδα για να θεωρεί η Google το site σου «φρέσκο».

Επιπλέον προτού ξεκινήσεις να γράφεις, κάνε μια σχετική αναζήτηση να δεις πως πραγματεύονται το θέμα ήδη οι ανταγωνιστές σου, ώστε να μπορείς να τοποθετηθείς διαφορετικά.

Αν πάντως το site σου είναι μόνο eshop και δεν περιλαμβάνει blog και αρθρογραφία, αυτό είναι μεγάλο λάθος, καθώς έτσι χάνεις πολλές ευκαιρίες για επισκέψεις. Ξεκίνα από τα απλά βήματα που αναφέρουμε εδώ, ώστε να ανακτήσεις τον χαμένο χρόνο.

#7 Guest Blogging

Το guest blogging είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διαφημίσεις το site σου και σημαίνει να δημοσιεύεις άρθρα σου σε άλλα site που έχουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα από το δικό σου.

Βρες ιστοσελίδες του κλάδου σου και επικοινώνησε μαζί τους προσφερόμενος να γράψεις κάποιο άρθρο για αυτούς. Φρόντισε το άρθρο να προσφέρει αξία στον αναγνώστη και πρόσθεσε οπωσδήποτε 1-2 links για το site σου, ωθώντας τους αναγνώστες να επισκεφτούν τη σελίδα σου.

#8 Κι η Επαναστόχευση είναι μέσο για να διαφημίσεις το site σου

Θα έχεις ίσως παρατηρήσει ότι όταν επισκεφτείς κάποιο οργανωμένο eshop, ότι τις επόμενες εβδομάδες βλέπεις συνέχεια διαφημίσεις αυτού του eshop (σε όποιο site κι αν μπεις ή και στα social media).

Αυτό είναι κάτι που επιτυγχάνεται με την λεγόμενη επαναστόχευση (retargeting), μια τεχνολογία που βασίζεται στα cookies. Όταν ο χρήστης επισκεφτεί την ιστοσελίδα σου, ο κώδικας του site εισάγει ένα cookie στον browser του. Αυτό κάνει δυνατή την προβολή διαφημίσεων του site σου στον συγκεκριμένο χρήστη, ο οποίος είναι πιο «ζεστός» και έτοιμος για αγορές από εσένα.

Το να διαφημίσεις το site σου και τη σελίδα σου λοιπόν προκείμενου να έχεις περισσότερες επισκέψεις ώστε να ενισχυθούν οι πωλήσεις είναι μια διαδικασία με πολλά βήματα που χρειάζεται σκέψη, σχεδιασμό και δράση.

Σε όλα αυτά τα βήματα, είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε να έχεις πωλήσεις!


Σχετικά Άρθρα

5 Τρόποι για να αξιοποιήσεις τα Instagram stories στην επιχείρηση σου
Πώς να διαχειριστείς τα αρνητικά σχόλια στο Instagram και το Facebook
Πόσο Συχνά πρέπει να Ανανεώνω το Site μου;

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή