Το Instagram αποτελεί σήμερα την πιο διαδεδομένη πλατφόρμα από όλα τα social media. Θα έλεγε κανείς ότι το Instagram Μάρκετινγκ για την επιχείρηση σου είναι απαραίτητο από τη στιγμή που υπάρχουν περισσότεροι από 65 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες μηνιαία και γνωρίζεις φυσικά πώς να το αξιοποιήσεις σωστά.
Καθώς αυτή η πλατφόρμα κοινής χρήσης φωτογραφιών συνεχίζει να εξελίσσεται, αυξάνεται και η επιρροή της στις αγοραστικές συνήθειες των χρηστών της. Επομένως δεν χρειάζεται να το χρησιμοποιήσεις μόνο για την δημοσίευση φωτογραφιών, αλλά και για την απόκτηση νέων πελατών.
Για να βοηθήσεις την επιχείρηση σου να πετύχει στο Instagram, ακολούθησε τις παρακάτω τακτικές έτσι ώστε να το χρησιμοποιήσεις ως εργαλείο μάρκετινγκ.
#1 Δημιούργησε ελκυστικές δημοσιεύσεις χρησιμοποιώντας emoji
Τα emoji είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά στο Instagram Μάρκετινγκ, καθώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προσθέσουν προσωπικότητα στα μηνύματά σου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα ίδια emoji σε διαφορετικές περιστάσεις και να ανακατέψεις τα χρώματα και το στυλ του μηνύματος κάθε φορά που δημοσιεύεται κάτι νέο.
#2 Να είσαι αυθεντικός και ξεχωριστός
Κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί σε ένα ελκυστικό και ξεχωριστό περιεχόμενο όταν βλέπουν τις περιγραφές σου στο Instagram. Υπάρχουν χιλιάδες παρόμοιες δημοσιεύσεις με τις δικές σου, το οποίο σημαίνει ότι θα πρέπει να διαφοροποιηθείς από τους υπόλοιπους.
Θα πρέπει να έχεις κάτι μοναδικό το οποίο σε ξεχωρίζει και οι ακόλουθοι σου σε εκτιμούν για αυτό. Δεν θέλεις να θεωρηθείς ως ένα brand που απλά μοιράζεται σκέτο διαφημιστικό περιεχόμενο χωρίς να προσθέτει αξία ή δεν καταβάλλει κάποια προσπάθεια.
Με τόσους ακόλουθους στο Instagram, είναι εύκολο για τους ανθρώπους να βρουν έναν συγκεκριμένο Account που τους αρέσει. Αλλά αν θες η ανάρτηση σου να γίνει αντιληπτή και να τη προσέξουν πολλοί, θα πρέπει να διαφοροποιηθείς και να δημιουργήσεις κάτι αξέχαστο για αυτούς.
#3 Χρησιμοποίησε με σύνεση τα hashtags στο Instagram Μάρκετινγκ
Όταν χρησιμοποιείς hashtags στο Instagram Μάρκετινγκ, φρόντισε να δεις πως αποδίδουν πριν το κάνεις. Θα ήταν μια καλή ιδέα να κάνεις μια έρευνα και να αναζητήσεις το δικό σου αποκλειστικό hashtag και να δεις τι συμβαίνει όταν το συμπεριλαμβάνεις στις αναρτήσεις σου.
Παρόλο που δεν μπορεί να σου εγγυηθεί κανείς ότι το hashtag σου θα γίνει αντιληπτό, υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που επηρεάζουν την καλή απόδοση του. Υπάρχουν ορισμένα hashtag που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν συνεχώς, ενώ άλλα τείνουν να αποδίδουν καλύτερα όταν χρησιμοποιούνται περιστασιακά.
Τα hashtag με την καλύτερη απόδοση έχουν μήκος περίπου οκτώ έως δέκα χαρακτήρες και θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι τα hashtag σου είναι εύκολο να διαβαστούν από τους ανθρώπους. Θα πρέπει επίσης να χρησιμοποιήσεις έναν συνδυασμό hashtags και να μην εστιάσεις σε ένα ή δύο.
#4 Κοίταξε πέρα από το Instagram Μάρκετινγκ
Αν θέλεις να αποκτήσεις περισσότερους ακόλουθους στο Instagram, εκμεταλλεύσου όλες τις άλλες ευκαιρίες που έχεις στη διάθεσή σου. Για παράδειγμα μπορείς να προσπαθήσεις να προωθήσεις τον λογαριασμό σου μέσω Facebook ads ή μέσω Twitter.
Αυτοί οι ιστότοποι σου επιτρέπουν να διαφημίσεις τις σελίδες τους ή τα προϊόντα τους στους υπόλοιπους χρήστες. Επομένως σκέψου πως μπορείς να επωφεληθείς από αυτό και αν ταιριάζει στους στόχους ανάπτυξης της μικρής σου επιχείρησης.
#5 Δημοσίευε τακτικά
Είναι πάντα καλό να κάνεις δημοσιεύσεις τακτικά, αλλά το περιεχόμενο που δημοσιεύεις χρειάζεται να είναι ελκυστικό. Αυτή είναι μια ευκαιρία να αναδείξεις την προσωπικότητα του brand σου και να συνδεθείς με τους ακόλουθους σου σε πιο προσωπικό επίπεδο, οπότε μην τη σπαταλάς δημοσιεύοντας κακό περιεχόμενο.
Πολλά brand χρησιμοποιούν τα Instagram stories σαν έναν εναλλακτικό τρόπο να κρατάνε φρέσκο το περιεχόμενο τους. Δημιουργούν σύντομα κλιπ που είναι εύκολο να δουν οι χρήστες και λειτουργούν ως επέκταση του λογαριασμού τους με τρόπο που να ταιριάζει με την εικόνα του brand τους. Αυτό σίγουρα αξίζει να το δοκιμάσεις.
Θες να αξιοποιήσεις τις στρατηγικές Instagram Μάρκετινγκ σωστά; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!
#6 Ελκυστικό Instagram feed
Εάν έχεις ένα καλά σχεδιασμένο Instagram feed, τότε είναι λογικό να ταιριάζουν και τα προφίλ. Αυτές θα είναι οι πρώτες εικόνες που βλέπουν οι νέοι ακόλουθοι, οπότε βεβαιώσου ότι είναι αρκετά ενδιαφέρουσες και δελεαστικές για να κάνεις τους ανθρώπους να θέλουν να συνεχίσουν να εξερευνούν το feed σου.
Εάν χρησιμοποιείς κινητή συσκευή, τότε αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς έχεις μόνο μια μικρή περιοχή στην οποία θα τραβήξεις την προσοχή τους. Πολλοί μπορεί να το γνωρίζουν αλλά υπάρχουν κάποιες επιχειρήσεις που δεν ξέρουν ότι το Instagram feed βασίζεται σε αλγόριθμους. Αυτό σημαίνει ότι δεν ακολουθεί τη χρονολογική σειρά των δημοσιεύσεων.
Επωφελήσου από τον αλγόριθμο προσαρμόζοντας τους χρόνους δημοσίευσης και εντοπίζοντας ποιες χρονικές θέσεις είναι οι καλύτερες για εσένα. Δεν υπάρχει μαγική φόρμουλα για αυτό αλλά μπορείς να βασιστείς στα ακόλουθα:
- Τι είδος περιεχόμενο δημοσιεύεις; Συνήθως το πιο ελαφρύ, πιο εύπεπτο περιεχόμενο είναι καλύτερά να το δημοσιεύεις νωρίς, ενώ τις εικόνες που είναι πιο πλούσιες ή πιο βαριές σε γραφικά είναι καλύτερα να τις αναρτείς αργότερα μέσα στην ημέρα.
- Πόσο χρόνο αφιερώνεις στον λογαριασμό σου; Εάν ξοδεύεις λιγότερο από μία ώρα την ημέρα, κάνε τις αναρτήσεις σου τις πρώτες πρωινές ώρες. Ο λόγος για αυτό είναι ότι περισσότεροι άνθρωποι είναι στο διαδίκτυο εκείνες τις ώρες, οπότε οι δημοσιεύσεις εκείνης της περιόδου είναι από τις πρώτες που βλέπουν.
Οργάνωσε χρονικά τις αναρτήσεις σου για να αποφύγεις τυχόν απογοήτευση από το κοινό σου και για να διασφαλίσεις ότι το περιεχόμενο σου αποκτά την ορατότητα που του αξίζει. Φυσικά είμαστε εδώ για να αναλάβουμε εξ ολοκλήρου για εσένα την παρουσία σου στα social media.