Digital Content: Πώς να Σχεδιάσεις το Ψηφιακό Περιεχόμενο σου

Το να σχεδιάσεις το ψηφιακό περιεχόμενο που θα δημοσιεύεις στην ιστοσελίδα σου και όχι μόνο, δεν είναι εύκολη υπόθεση.

Θα πρέπει να κάτσεις με προσοχή να το σκεφτείς, να το σχεδιάσεις και να το προγραμματίσεις για τον ιστότοπο σου, το blog σου, τα social media κλπ.

Αυτή η διαδικασία μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρονοβόρα. Επομένως, δες παρακάτω τα βήματα που θα σε βοηθήσουν να σχεδιάσεις το ψηφιακό περιεχόμενο σου σε λιγότερο χρόνο.

#1 Χρησιμοποίησε σαν βάση το ήδη υπάρχον ψηφιακό περιεχόμενο

Ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσεις είναι να δεις το υπάρχον περιεχόμενο της επιχείρησης σου. Ακόμα και αν δεν είναι όπως θα το ήθελες, έχεις ένα σημείο αναφοράς για να ξεκινήσεις. Κοίτα τα στατιστικά στοιχεία για να δεις τι είδους περιεχόμενο είχε μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό σου και τι όχι.

Για παράδειγμα, αν λαμβάνεις καλά σχόλια στα social media για ένα συγκεκριμένο άρθρο, δες εάν μπορείς να επεκταθείς στο θέμα και να δημιουργήσεις κι άλλο σχετικό περιεχόμενο στο μέλλον. Κάνε μια λίστα με θέματα από τα οποία θα αντλείς έμπνευση και θα σκέφτεσαι νέες ιδέες που θα μπορούσαν να είναι χρήσιμες.

Χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά για να το κάνεις αυτό κάθε εβδομάδα και είναι ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσεις τη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου.

#2 Βεβαιώσου ότι ξέρεις τι θέλει το κοινό σου

Μη χάνεις χρόνο σχεδιάζοντας ψηφιακό περιεχόμενο προτού καταλάβεις τι θέλει το κοινό-στόχος σου. Είναι σημαντικό να αλληλεπιδράσεις μαζί τους μέσω των social media, να τους κάνεις ερωτήσεις και να προσμετρήσεις τα σχόλια που είναι χρήσιμα και εποικοδομητικά.

Αυτό θα σε βοηθήσει πολύ και θα κάνει τη διαδικασία σχεδιασμού και δημιουργίας περιεχομένου πολύ πιο απλή και γρήγορη, επειδή θα γνωρίζεις ποιο είναι το κοινό σου και τι θέλει. Αν το κοινό σου ζητάει διαφορετικά πράγματα ο καθένας, μπορείς να το τμηματοποιήσεις και να δημιουργείς περιεχόμενο, προκειμένου να καλύψεις όλων τις ανάγκες.

#3 Χρησιμοποίησε ημερολόγιο για να οργανώσεις το ψηφιακό περιεχόμενο σου

Αν σχεδιάζεις περιεχόμενο και δεν χρησιμοποιείς ημερολόγιο, σίγουρα κάτι δεν κάνεις σωστά. Η χρήση του μπορεί να σε βοηθήσει να παραμείνεις οργανωμένος.

Είναι ιδιαίτερα βοηθητικό να αφιερώνεις συγκεκριμένες μέρες για οτιδήποτε απαιτείται για τον σχεδιασμό περιεχομένου. Για το brainstorming καινούριων ιδεών, την δημιουργία, τον προγραμματισμό και την προώθηση.

Ένα επίσης πολύ σημαντικό στάδιο είναι η σύνταξη επικεφαλίδων. Αν το κάνεις αυτό εκ των προτέρων, θα μειώσεις κατά πολύ το χρόνο της διαδικασίας δημιουργίας περιεχομένου και θα παραμείνεις συγκεντρωμένος, ώστε να μπορέσεις να ολοκληρώσεις το περιεχόμενο σου πιο αποτελεσματικά.

Αποθηκεύοντας τα πάντα σε ψηφιακό ημερολόγιο, μπορείς να βάλεις υπενθυμίσεις και να είσαι περισσότερο υπεύθυνος όσον αφορά την τήρηση συγκεκριμένων προθεσμιών και να αφήσεις στον εαυτό σου αρκετό χρόνο, για να προετοιμάσει ό,τι χρειάζεται για τη δημιουργία περιεχομένου.

#4 Ζήτα βοήθεια για να σχεδιάσεις ψηφιακό περιεχόμενο

Ζήτα από άλλους να σε βοηθήσουν όσον αφορά την έρευνα, την επεξεργασία και τον έλεγχο όταν σχεδιάζεις ψηφιακό περιεχόμενο. Με αυτό τον τρόπο, θα εξοικονομήσεις αρκετό χρόνο.

Για παράδειγμα, αν θες να δημιουργήσεις social media περιεχόμενο θα ήταν καλό να συμβουλευτείς κάποιον ειδικό για social media μάρκετινγκ, ώστε να σε βοηθήσει να καταλήξεις σε μια ξεκάθαρη στρατηγική και να αποφύγεις ασήμαντα λάθη.

Digital Content: Πώς να Σχεδιάσεις το Ψηφιακό Περιεχόμενο σου

#5 Μην περιαυτολογείς

Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείς τον ιστότοπο σου για να πεις απλώς τη δική σου ιστορία. Οι ιστορίες που έχουν σημασία είναι αυτές των ανθρώπων που χρησιμοποίησαν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου και τα βρήκαν ωφέλιμα.

Κανείς δεν ενδιαφέρεται να μάθει πόσο υπέροχη είναι η επιχείρηση σου. Αυτό που έχει σημασία είναι να προσφέρεις αξία στο κοινό σου και να του δίνεις αποτελεσματικές λύσεις με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου. Μέσα από το περιεχόμενο σου το κοινό πρέπει να εισπράττει την αυθεντικότητα και την αμεσότητα του brand σου.

Θες να δημιουργήσεις ελκυστικό ψηφιακό περιεχόμενο; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!

#6 Γράψε για τις μηχανές αναζήτησης και το κοινό σου

Το SEO είναι πολύ σημαντικό. Παρόλα αυτά, δεν είναι σωστό να υπερφορτώνεις με keywords το περιεχόμενο σου γιατί μπορεί να το κάνεις δυσανάγνωστο. Χρησιμοποίησε τα keywords με όσο το δυνατόν πιο φυσικό τρόπο.

Δεν χρειάζεται να επιμένεις στα keywords, αλλά μπορείς να χρησιμοποιήσεις παραλλαγές που θα εξακολουθούν να δίνουν το ίδιο νόημα. Πριν σχεδιάσεις το ψηφιακό περιεχόμενο, θα πρέπει να προσδιορίσεις το keyword, στο οποίο θα βασιστεί το περιεχόμενο σου. Για αυτή την διαδικασία μπορείς να χρησιμοποιήσεις και εξειδικευμένα εργαλεία που υπάρχουν.

#7 Συμπερίλαβε calls to action

Είναι σημαντικό το ψηφιακό περιεχόμενο σου να αποσκοπεί κάπου. Πιθανότατα, να θες να παροτρύνεις τους δυνητικούς πελάτες να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρεις.

Για να το πετύχεις αυτό πρέπει να βεβαιωθείς ότι σχεδιάζεις περιεχόμενο που έχει ένα σαφές call to action. Με αυτό τον τρόπο θα παροτρύνεις το κοινό να αναλάβει δράση και θα αλληλεπιδράσει μαζί σου.

#8 Κάνε το οπτικά ελκυστικό

Τα γραφικά παίζουν καθοριστικό ρόλο αν θες να κάνεις το σχεδιασμό του ψηφιακού περιεχομένου σου πιο ελκυστικό.

Συμπερίλαβε στο κείμενο σου εικόνες και γραφήματα για να το κάνεις πιο ενδιαφέρον και διαχώρισε τις ενότητες με υπότιτλους και χρησιμοποίησε σύντομες παραγράφους. Ακόμη και η δομή του περιεχομένου σου μπορεί να το κάνει οπτικά πιο ελκυστικό στο κοινό-στόχο σου.


Σχετικά Άρθρα

Πως να Διαφημίσεις την Επιχείρηση σου στα Social Media
10 Αποτελεσματικές Συμβουλές Email Marketing που πρέπει να Εφαρμόσεις Άμεσα
Γιατί το eshop μου δεν κάνει Πωλήσεις και δεν πουλάει τίποτα;

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή