Πως να Διαφημίσεις την Επιχείρηση σου στα Social Media

Τα τελευταία χρόνια, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν μετατραπεί από μία καινούρια ιδέα, στο απόλυτο must για τους marketers. Από όλες τις καινούριες πλατφόρμες μάρκετινγκ, τα social media είναι αυτά που έχουν αντικαταστήσει το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Επομένως, τι καλύτερο από το να διαφημίσεις την επιχείρηση σου στα social media.

Με παλαιότερες στρατηγικές εξερχόμενου μάρκετινγκ, τα μηνύματα αποστέλλονται σε τυχαίους δυνητικούς πελάτες και η επικοινωνία είναι μονής κατεύθυνσης. Αντίθετα, στα social media οι πελάτες και οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν άμεσα.

Μπορούν να θέσουν ερωτήσεις ο ένας στον άλλο, να αναδημοσιεύεις  το περιεχόμενο του άλλου και να δουλέψεις πάνω στην δημιουργία μιας σχέσης πελάτη με επιχείρηση. Υπάρχουν λοιπόν 8 τρόποι με τους οποίους μπορείς να διαφημίσεις την επιχείρηση σου αποτελεσματικά στα κοινωνικά δίκτυα.

#1 Διάλεξε τις σωστές πλατφόρμες για να διαφημίσεις την επιχείρηση σου

Δεν υπάρχει έλλειψη από ιστότοπους social media όπου μπορείς να μοιράζεσαι το περιεχόμενο σου. Ο αριθμός των ιστοτόπων αυξάνεται καθημερινά. Το να μοιράζεσαι και δημοσιεύεις το περιεχόμενο σου στις σωστές πλατφόρμες είναι πολύ σημαντικό για την επιτυχία σου.

Πριν αποφασίσεις ποια κανάλια θα χρησιμοποιήσεις, πρέπει να σκεφτείς τους πελάτες και την επιχείρηση σου. Είναι σημαντικό να δημιουργήσεις λογαριασμούς στις πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το κοινό-στόχος σου, ώστε να μπορεί να συνδεθεί εύκολα μαζί σου.

Κάνε μια μικρή έρευνα προκειμένου να διαπιστώσεις ποιες πλατφόρμες χρησιμοποιεί το κοινό σου, και στη συνέχεα χρησιμοποίησε και εσύ τις ίδιες. Θα πρέπει επίσης να σκεφτείς ποιες πλατφόρμες ταιριάζουν καλύτερα στα προϊόντα ή στις υπηρεσίες σου. Για παράδειγμα, για μια εταιρεία παραγωγής βίντεο το YouTube είναι προφανώς η σωστή επιλογή.

#2 Κάνε πρόγραμμα

Ο αγώνας για τη δημιουργία αναρτήσεων την τελευταία στιγμή μπορεί να οδηγήσει σε περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας. Η έλλειψη οργάνωσης μπορεί να οδηγήσει σε επαναλαμβανόμενες αναρτήσεις ή να θέσεις σε αδράνεια την παρουσία σου σε ένα από τα κανάλια σου.

Δημιουργώντας ένα ημερολόγιο για το περιεχόμενο σου στα social media, μπορεί να σε βοηθήσει να αποφύγεις αυτά τα λάθη και να σε οδηγήσουν σε πιο αποτελεσματικές αναρτήσεις. Τα ημερολόγια περιεχομένου μπορούν επίσης να σε βοηθήσουν να πετύχεις τους στόχους και τις στρατηγικές σου, καθώς και να επιβλέπεις τη διαδικασία επίτευξης τους.

Για να φτιάξεις ένα ημερολόγιο περιεχομένου μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα κανονικό ημερολόγιο για κάθε κανάλι στα social media σου για να προγραμματίσεις τις αναρτήσεις σου εκ των προτέρων, ολοκληρώνοντας τες με hashtags, συνδέσμους, εικόνες και άλλο περιεχόμενο.

#3 Ενθάρρυνε την Αλληλεπίδραση, αν θέλεις να διαφημίσεις την επιχείρηση σου

Τα social media πρέπει φυσικά, να είναι κοινωνικά. Αυτό δεν ισχύει μόνο για όσους χρησιμοποιούν τους ιστότοπους αυτούς για διασκέδαση. Οι επιχειρήσεις πρέπει επίσης να είναι διαδραστικές. Για να επωφεληθείς από την παρουσία σου στα social media, πρέπει να ενθαρρύνεις την αλληλεπίδραση.

Δημοσίευσε περιεχόμενο που οι άνθρωποι θέλουν να διαβάζουν, κάνε ερωτήσεις, κάνε like, αναδημοσίευσε και σχολίασε δημοσιεύσεις άλλων. Κάνοντας έρευνα στο κοινό σου, μπορεί να σε βοηθήσει να καταλάβεις τι τους αρέσει.

#4 Μην το παρακάνεις με τη διαφήμιση

Μια παγίδα στην οποία συχνά πέφτουν οι επιχειρήσεις είναι να μεταχειρίζονται τα social media όπως την παραδοσιακή διαφήμιση. Δεν χρειάζεται να διαφημίζεις την επιχείρηση σου, σε κάθε νέα σου ανάρτηση. Θα πρέπει να δημιουργείς περιεχόμενο που πραγματικά θα απολαμβάνουν και θα θέλουν να δουν οι χρήστες.

Το να προωθείς την επιχείρηση κάθε τόσο είναι αποδεκτό. Μερικοί marketers ακολουθούν τον κανόνα «ένα στα επτά» ο οποίος λέει ότι για κάθε μια απευθείας προωθητική ανάρτηση, χρειάζονται ακόμη έξι άλλες οι οποίες πρέπει να βασίζονται σε άλλο περιεχόμενο.

Σε αυτές τις άλλες έξι αναρτήσεις, μπορείς να μοιραστείς άρθρα, να σχολιάσεις γεγονότα από την επικαιρότητα ή να κάνεις μια ερώτηση προς το κοινό σου. Δεν χρειάζεται να αποφύγεις εντελώς την αναφορά της μάρκας σου σε αυτές τις αναρτήσεις, απλά πρόσεξε να μην υπερβάλλεις.

Πως να Διαφημίσεις την Επιχείρηση σου στα Social Media

#5 Δημιούργησε βίντεο για να διαφημίσεις την επιχείρηση σου

Το οπτικό περιεχόμενο λειτουργεί καλά στα social media. Το βίντεο, ειδικά, είναι ιδανικό περιεχόμενο για να τραβήξεις την προσοχή των άλλων καθώς και να μεταφέρεις την προσωπικότητα και το πάθος σου στους πελάτες σου. Το οπτικό περιεχόμενο ξεχωρίζει, καθώς οι χρήστες περιηγούνται στο feed τους και κοιτάνε τι νέο υπάρχει, οπότε είναι πολύ πιθανό να το δουν και να ασχοληθούν μαζί του.

Επίσης σου επιτρέπει να πεις περισσότερα πράγματα, από αυτά που θα μπορούσες να πεις σε μια τυπική ανάρτηση χωρίς να παίρνει πολύ χώρο. Δημιούργησε ένα ενδιαφέρον και αφηγηματικό βίντεο για να έχεις την καλύτερη αντίδραση και ανταπόκριση από το κοινό σου. Κι αν δεν έχεις τις τεχνικές δυνατότητες, η ομάδα μας μπορεί να σε βοηθήσει.

#6 Αντιμετωπίζεις τα προβλήματα άμεσα

Ας ελπίσουμε ότι λαμβάνεις κυρίως θετικά σχόλια στα social media σου. Παρόλα αυτά, περιστασιακά μπορεί να υπάρξει κάποιος ο οποίος θα είναι αναστατωμένος, θα διαφωνεί ή θα έχει κάτι αρνητικό να πει για την επιχείρηση σου. Πρέπει να παρακολουθείς προσεκτικά τις αναφορές στη μάρκα σου σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα, έτσι ώστε να μπορείς να εντοπίζεις ζητήματα πριν αυτά κλιμακωθούν.

Εάν εντοπίσεις ένα πρόβλημα, επικοινώνησε με το άτομο ζητώντας δημόσια συγγνώμη, εάν είναι απαραίτητο και πρόσφερε λύση στο πρόβλημα του μέσω άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων. Με αυτό τον τρόπο οι υπόλοιποι χρήστες θα δουν ότι ανταποκρίθηκες σε ένα ζήτημα που υπήρχε, χωρίς να ξέρουν όλες τις λεπτομέρειες του προβλήματος.

#7 Δημιούργησε μια κοινότητα

Αντί να προσπαθείς να προσελκύσεις όσο το δυνατόν περισσότερους ακόλουθους, εστίασε στην εύρεση πελατών που ενδιαφέρονται, είναι πιστοί και αφοσιωμένοι. Αυτά τα άτομα είναι πιθανό να αναδημοσιεύουν το περιεχόμενο σου, να κάνουν like στις αναρτήσεις σου και να γίνουν πελάτες σου.

Όταν δημιουργείς μια κοινότητα γύρω από την επωνυμία σου, τα άτομα αυτής της κοινότητας θα αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και θα βοηθήσουν στην προώθηση του περιεχομένου σου. Μπορείς επίσης να προσεγγίσεις influencers στα social media και να τους ζητήσεις να σε βοηθήσουν δοκιμάζοντας ένα προϊόν ή να αναφέρουν την επιχείρηση σου σε μια ανάρτηση τους.

Δεν ξέρεις πώς να διαφημίσεις την επιχείρηση σου στα social media; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!

#8 Δώσε αξία στο κοινό σου

Ίσως το πιο σημαντικό πράγμα που μπορείς να κάνεις στα social media είναι να παρέχεις αξία στους ακόλουθούς σου. Δημιούργησε κάτι που το κοινό σου θα βρει χρήσιμο. Θα μπορούσε να είναι κάτι που να λέει κάτι που δεν γνώριζαν πριν, κάτι που θα τους κάνει να γελάσουν, να διασκεδάσουν ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να είναι ωφέλιμο με κάποιο τρόπο.

Αυτή η πτυχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι αυτό που προσελκύει τους κατάλληλους πελάτες στην επιχείρησή σας. Κάνει τους ανθρώπους να θέλουν να σε ακολουθήσουν σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα και βοηθά στη διάδοση του περιεχομένου σου. Κατάκτησε αυτό και θα είσαι ένα βήμα πιο κοντά σε μια επιτυχημένη καμπάνια social media μάρκετινγκ.


Σχετικά Άρθρα

Τι κάνει μια Εταιρεία SEO; Πως λειτουργεί ένα SEO Agency
Πώς να Βελτιώσεις το Conversion Rate του site σου
8 Πλεονεκτήματα του Digital Marketing σε σχέση με το Παραδοσιακό Μάρκετινγκ

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή