Πώς να γράφεις Άρθρα Blog που οι πελάτες σου θέλουν να διαβάσουν

Το να γράφεις συνέχεια νέα άρθρα blog μπορεί να σε κουράσει. Ακόμα και αυτοί με το καλύτερο συγγραφικό ταλέντο μπορούν να εξαντληθούν από ιδέες όταν γράφουν για το ίδιο και το ίδιο προϊόν για χιλιοστή φορά.

Και κάπως έτσι αρχίζεις να αναρωτιέσαι: Μήπως είναι απλά ένα όνειρο το ότι με τα άρθρα σου θα κάνεις τους πελάτες σου να ενδιαφερθούν για το προϊόν και τις υπηρεσίες σου και να αγοράσουν από εσένα; Δεν υπάρχει πιο εύκολος τρόπος να το κάνεις;

Νιώθουμε τον πόνο σου, αλλά συνέχισε. Η έρευνα δείχνει ότι οι εταιρίες με ενεργό blog παίρνουν 97% περισσότερα links προς τα site τους. Επιπλέον, το 72% των site που βγαίνουν ψηλά στις αναζητήσεις της google έχουν τακτική δημοσίευση περιεχόμενου.

Όπως βλέπεις, τα blog δεν έχουν πεθάνει. Και αυτά και τα άρθρα παραμένουν κεντρικό στοιχείο κάθε στρατηγικής content marketing. Αρκεί φυσικά αυτά να είναι φρέσκα, εύκολο να τα διαβάσεις κανείς και σχετικά με τα ενδιαφέροντα των επισκεπτών σου.

Πιο κάτω θα βρεις 5 συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να ζωντανέψεις τα άρθρα σου και να τα κάνεις πιο ευχάριστα για το κοινό.

#1 Ξεκίνα με το πάθος σου

Κάθε επιχείρηση έχεις το πάθος της. Είναι αυτό που τους έκανε να ξεκινήσουν. Είναι αυτό που τους κάνει να προχωρούν ακόμα και τις κακές μέρες.

Αυτό το πάθος μπορεί με το πέρασμα των ετών να έχει ξεθωριάσει κάπως, αλλά αν η επιχείρησή σου πάει καλά, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο είναι εκεί ακόμη.

Και στους επισκέπτες αρέσει να διαβάζουν για πάθος, για το γιατί νοιάζεσαι και γιατί το κάνεις. Όταν το εντοπίσεις εκ νέου, θα το καταλάβεις αμέσως, γιατί θα σου δώσει ενέργεια στο γράψιμο άρθρων που έχουν νόημα και …πάθος.

#2 Δημιούργησε διάλογο με τους επισκέπτες

Μια διάλεξη καταλήγει σε ένα θέσφατο, ένα συμπέρασμα. Αντίθετα ένα άρθρο blog επιχειρεί μία συζήτηση.

Σίγουρα καθόλου εύκολο αυτό, απαιτεί ικανότητες και φαντασία. Ένας τρόπος να το κατορθώσεις είναι να φέρεις κατά νου το είδος του αναγνώστη που θες να προσεγγίσεις.

Πως θα του μιλούσες αν ήσασταν στο ίδιο δωμάτιο; Τι θα ήθελε να μάθει που θα μπορούσες να τον βοηθήσεις με αυτό; Πως θα μίλαγε; Και πιο σημαντικό, τι θα τον κρατούσε κοντά σου αντί να φύγει για άλλες περιπλανήσεις;

Θες να έχεις στο site σου άρθρα που οι επισκέπτες εκτιμούν; Δες εδώ

#3 Μείωσε την απόσταση και την επισημότητα

Άρθρα blog σημαίνουν αμεσότητα. Δεν πρόκειται για έντυπο λόγο που έχει άλλη επισημότητα. Εδώ ο στόχος είναι η οικειότητα και η σύνδεση. Να φέρεις δηλαδή τον πελάτη ακόμα πιο κοντά στην εταιρεία και το brand σου.

Έχε λοιπόν υπόψη ότι οι επισκέπτες του site είναι πολύ καλοί στο να αναγνωρίζουν μια αυθεντική φωνή. Νιώθουν ότι εξαπατήθηκαν αν επικοινωνεί μαζί τους ένα chatbot ή όταν ακούν «ξύλινο» λόγο. Στο κάτω κάτω αν ήθελαν κάτι τέτοιο θα διάβαζαν τις ομιλίες των πολιτικών.

Οπότε, σταμάτα να κρύβεσαι πίσω από την εταιρική ταυτότητα, που «εκτιμάς την άποψη του πελάτη» και αντίθετα πες τα πράγματα όπως είναι: «πολύ χαιρόμαστε που σε έχουμε για πελάτη, τι μπορούμε να κάνουμε για εσένα;».

Πώς να γράφεις Άρθρα Blog που οι πελάτες σου θέλουν να διαβάσουν

#4 Μέσα από τα Άρθρα σου πες μια Ιστορία

Θα έχεις ίσως ακούσει πως η αφήγηση ιστοριών και περιστατικών είναι πολύ καλύτερη (από πλευράς πωλήσεων) σε σχέση με την ξερή αναφορά επιχειρημάτων και χαρακτηριστικών.

Και είναι αλήθεια αυτό. Οι άνθρωποι είμαστε κοινωνικά όντα και επικοινωνούμε μέσα από την αφήγηση και ανταλλαγή ιστοριών. Είναι ο τρόπος με τον οποίο ερμηνεύουμε τον κόσμο.

Έτσι και οι επιχειρήσεις πια χρησιμοποιούν τις ιστορίες για να δημιουργούν συναισθηματική σύνδεση ανάμεσα στους πελάτες και τα brand ή τα προϊόντα τους.

Παρομοίως κι εσύ έχεις πολλές ιστορίες να αφηγηθείς, και πιθανότητα δεν έχεις πάρει καν είδηση το πόσα πολλά περιστατικά από την καθημερινότητα μπορείς να αφηγηθείς.

Να και ορισμένες ιδέες και παραδείγματα για άρθρα:

  • «Διαπίστωσα αυτό το πρόβλημα και αποφάσισα να βρω τη λύση».
  • «Πως γνωρίζουμε ότι έχουμε το σωστό προϊόν για τους πελάτες μας».
  • «Η μέρα που σχεδόν τα παράτησα (και γιατί δεν το έκανα)».
  • «Πως αυτό που κάνουμε βοηθάει στη μείωση της φτώχιας / καλύτερο περιβάλλον / ενίσχυση της ισότητας κλπ»

#5 Πρόσφερε κάτι χρήσιμο μέσα από τα άρθρα

Η ψυχολογία ορίζει πως όταν δίνεις σε κάποιον ένα δώρο, τότε και εκείνος θέλει να ανταποδώσει με κάποιον τρόπο.

Όσον αφορά τα άρθρα blog, αυτό θα μπορούσε να είναι κάποιες συμβουλές ή πληροφορίες που ξέρεις ότι οι επισκέπτες σου θα εκτιμήσουν. Επίσης μπορείς να προσφέρεις κάτι για κατέβασμα, όπως έναν Οδηγό, ένα ebook Κλπ.

Ο ευχαριστημένος αναγνώστης θα ανταποδώσει με την προσοχή του, τα likes του και πιθανότητα ακόμα και με πώληση.

Κι αν μετά από όλα τα παραπάνω, ακόμα δε νιώθεις βεβαιότητα για το πώς μπορείς να έχεις αξιόλογα άρθρα που δημιουργούν επισκέψεις στο site σου, επίτρεψέ μου να σου θυμίσω ότι μπορούμε να τα αναλάβουμε εμείς για εσένα.


Σχετικά Άρθρα

Γιατί χρειάζεται εταιρικό site η επιχείρησή σου
Αποκατάσταση Broken Links: Τι είναι και πώς τα αφαιρούμε
Τι είναι οι Λέξεις Κλειδιά (keyword) και πως τις Επιλέγεις;

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή