Τι είναι το SEO (Search Engine Optimization);

Το έχεις ακούσει από πολλούς, πια θεωρείται must, ίσως έχει γίνει λίγο και της μόδας, αλλά υπάρχει καλός λόγος για αυτό. Το SEO (Search Engine Optimization) είναι το βασικό θεμέλιο για να έχεις πωλήσεις και κίνηση προς το site σου.

Παρ’ όλο όμως που είναι πολύ διαδεδομένος όρος ακόμα σε μπερδεύει και δεν ξέρεις από πού να το πιάσεις. Ας το ξεδιαλύνουμε λοιπόν.

Τι είναι το SEO (Search Engine Optimization);

Search Engine Optimization (SEO) είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας με σκοπό την κατάταξή της σε υψηλότερες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης (google κλπ). Αυτό κάνει το site σου πιο εμφανές στους ανθρώπους που ψάχνουν λύσεις που το brand, προϊόν ή υπηρεσία σου μπορούν να προσφέρουν.

Όπως θα έχεις διαπιστώσει και εσύ, όσες φορές έχεις αναζητήσει κάτι στην google, όσο πιο ψηλά εμφανίζεται ένα site τόσο πιο πιθανό είναι να το επισκεφτείς. Και όσο πιο χαμηλά είναι στα αποτελέσματα (ή ακόμα χειρότερα σε επόμενες σελίδες) τόσο μειώνονται οι πιθανότητες να κάνεις κλικ σε αυτό, καθώς αρκείσαι στα πρώτα αποτελέσματα.

Γιατί όμως κάποια site εμφανίζονται υψηλότερα και κάποια άλλα χαμηλότερα; Με ποια κριτήρια γίνεται αυτή η κατάταξη; Αυτά είναι κάποια από τα θέματα που θα αναλύσουμε σήμερα.

Πως λειτουργεί το SEO (Search Engine Optimization);

Εφόσον το site σου έχει κατάλληλη δομή, η Google το ανιχνεύει, το «διαβάζει» και το αναλύει σελίδα σελίδα. Έπειτα με κάποια κριτήρια που έχει και τον δικό της αλγόριθμο αποφασίζει πόσο «αξιόλογο» είναι και του δίνει μία βαθμολογία.

Όσο πιο υψηλή αυτή η βαθμολόγια για τη συγκεκριμένη λέξη κλειδί, τόσο πιο υψηλά εμφανίζεται το site σου στις μηχανές αναζήτησης.

Προκειμένου να αξιολογήσει το site και κάθε σελίδα του, αξιολογεί πολλά διαφορετικά στοιχεία με διαφορετική βαρύτητα το καθένα. Κάποια από αυτά είναι ο τίτλος, οι λέξεις κλειδιά, τα image tags, η εσωτερική δομή των link, τα εισερχόμενα link και πολλά ακόμη.

Πέρα από το περιεχόμενο αξιολογεί το website και τεχνικά: τη δομή του, τον σχεδιασμό του, την ροή των σελίδων, την ασφάλειά του, την ταχύτητά του, την συμπεριφορά των χρηστών κλπ.

Το SEO (Search Engine Optimization) λοιπόν λειτουργεί βελτιστοποιώντας το περιεχόμενο και τη δομή του site σου, στοχεύοντας σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά (σχετικές με τα προϊόντα σου) και δικτυώνοντας το με άλλα websites, προκειμένου να βγαίνει το site όσο ψηλότερα γίνεται στα αποτελέσματα.

Τι είναι το SEO (Search Engine Optimization);

Τι είναι η Στρατηγική SEO;

Η στρατηγική SEO είναι ένα αναλυτικό πλάνο για να μπορέσεις να έχεις περισσότερους επισκέπτες στο site μέσα από τις μηχανές αναζήτησης. Περιλαμβάνει ενέργειες τόσο μέσα στο site (αλλαγές στο περιεχόμενο, στη δομή, την τεχνολογία) όσο και εκτός site (δημιουργία links από άλλα site προς το δικό σου κλπ).

Ο στόχος είναι να αυξηθούν οι επισκέψεις μέσα από τις οργανικές αναζητήσεις των χρηστών στις μηχανές αναζήτησης.

Ως οργανικές αναζητήσεις αναφέρονται οι αναζητήσεις που κάνουν οι χρήστες και το κλικ τους σε αποτελέσματα που δεν αποτελούν διαφήμιση. Αυτές δημιουργούν και τα πιο οικονομικά αλλά και σταθερά αποτελέσματα.

Η άλλη εναλλακτική (διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζητήσεων) επιφέρει μεν αποτελέσματα πιο άμεσα, αλλά σε βραχυπρόθεσμο ορίζοντα και έχει και κόστος ενίοτε υψηλό. Η διάρκεια ζωής της κίνησης από διαφημίσεις διαρκεί μόνο για όσο δίνεις χρήματα για διαφήμιση. Αντίθετα το SEO χρειάζεται μεν περισσότερο χρόνο για να φανεί η απόδοσή του, αλλά έχει πιο μόνιμη και σταθερή επίδραση στις πωλήσεις.

Αν επιθυμείς και εσύ να έχεις μόνιμα καλά αποτελέσματα, τότε η Στρατηγική SEO είναι απολύτως απαραίτητη.

Θέλεις να αυξήσεις τις πωλήσεις σου με τη βοήθεια των ειδικών μας; Δες εδώ

Ποια είναι η αξία του;

Το SEO (Search Engine Optimization) είναι σημαντικό γιατί βοηθάει τους ανθρώπους, όταν ψάχνουν σχετικές πληροφορίες, να βρίσκουν το site σου. Όπως καταλαβαίνεις, δεν έχει κανένα νόημα να έχεις ένα site που δεν επισκέπτεται ποτέ κανένας και είναι «αόρατο». Ειδικά για τις επιχειρήσεις λοιπόν, είναι πολύ σημαντικό γιατί δημιουργεί κίνηση προς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και άρα πωλήσεις.

Και υπάρχουν δύο παράμετροι στο πετυχημένο SEO, η μία είναι το να εμφανίζεται το site όσο υψηλότερα γίνεται στις μηχανές αναζήτησης. Η δεύτερη είναι προσελκύει το σωστό κοινό.

Γιατί δεν έχει νόημα να παίρνεις «κλικ» από τα λάθος άτομα, να επισκέπτονται αυτά το site απλά και μόνο για να διαπιστώσουν ότι από λάθος βρέθηκαν εκεί, καθώς δεν τα ενδιαφέρει το περιεχόμενο.

Για να έχεις πετυχημένο SEO δεν σημαίνει ότι πρέπει να βγαίνεις οπωσδήποτε στα πρώτα τρία αποτελέσματα των αναζητήσεων. Σίγουρα βοηθάει, αλλά δεν είναι το μόνο. Αν με τη βοήθεια των SEO experts απευθύνεσαι στο σωστό κοινό, τότε ακόμα και η εμφάνιση σε επόμενες σελίδες των αναζητήσεων μπορεί να φέρει αποτελέσματα (δηλαδή πωλήσεις) ακόμα και με μικρότερη κίνηση.

Τα πρώτα βήματα για SEO

  • Πλήρης έλεγχος του περιεχομένου του Site
  • Πλήρης έλεγχος της δομής και τεχνολογίας του Site
  • Εύρεση λέξεων κλειδιών (keywords) που χρησιμοποιεί το επιθυμητό για εσένα κοινό στις αναζητήσεις του
  • Στόχευση αυτών των λέξεων κλειδιών
  • Βελτιστοποίηση υπάρχοντος περιεχομένου βάσει αυτών
  • Δημιουργία νέου περιεχομένου ακολουθώντας τις SEO τακτικές
  • Αξιολόγηση της απόδοσης του site
  • Δημιουργία εισερχόμενων link
  • Έλεγχος κίνησης, επισκέψεων, πωλήσεων
  • Επανεκτίμηση και βελτιστοποίηση στρατηγικής

Το SEO (Search Engine Optimization) χρειάζεται συνδυασμό γνώσεων marketing και προγραμματισμού για να είναι επιτυχημένο και να φέρει αποτελέσματα στην πράξη. Και καθώς οι μηχανές αναζήτησης τροποποιούν συνεχώς τις παραμέτρους αξιολόγησης και βελτιώνουν τους αλγορίθμους τους, χρειάζεται να ασχολείσαι σε τακτική βάση με αυτό και να έχεις υπομονή μέχρι να φανούν τα αποτελέσματα.

Οι ειδικοί μας είναι εδώ για να σε βοηθήσουν σε όλη τη διαδικασία σχεδιασμού και εφαρμογής βήμα βήμα.


Σχετικά Άρθρα

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να φέρει αποτελέσματα το SEO;
8 τρόποι για να Διαφημίσεις το Site σου (εύκολα και οικονομικά)
Τι είναι οι Λέξεις Κλειδιά (keyword) και πως τις Επιλέγεις;

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή