Πώς να αυξήσεις την Επισκεψιμότητα στο Site σου

Δούλεψες σκληρά για να δημιουργήσεις το site σου. Φρόντισες να είναι mobile friendly, να έχει νέο περιεχόμενο και να ακολουθεί τις καλύτερες SEO τακτικές. Παρά τις καλύτερες των προθέσεων σου όμως, παρατηρείς ότι δεν έχει αρκετή κίνηση. Τι μπορείς να κάνεις για να αυξήσεις την Επισκεψιμότητα στο Site σου;

Αν συνεχίσεις μόνο να κάνεις όσα ήδη έκανες ως τώρα, θα συνεχίσεις να έχεις και τα ίδια αποτελέσματα. Χρειάζεται λοιπόν να κάνεις προσθήκες και αλλαγές στην στρατηγική digital marketing που ακολουθείς προκειμένου να έχεις μεγαλύτερη κίνηση στο site.

Σήμερα εξηγούμε τους κύριους τρόπους για να το κατορθώσεις.

#1 Με Διαφήμιση

Η διαφήμιση είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στο Site σου. Υπάρχουν πολλές επιλογές που έχουμε αναλύσει πλήρως εδώ. Οι σημαντικότερες που μπορείς να χρησιμοποιήσεις (σε οποιοδήποτε μείγμα είναι το καλύτερο για τον κλάδο σου) αφορούν διαφημίσεις στο google search, banner στο Google Display Network και ολοκληρωμένες καμπάνιες στα social media.

Σίγουρα η συγκεκριμένη τακτική απαιτεί και κάποιο κεφάλαιο, αλλά αυτό δεν χρειάζεται να είναι μεγάλο. Αν στοχεύσεις και οργανώσεις σωστά τις διαφημίσεις μπορείς με μικρό κόστος να αυξήσεις την Επισκεψιμότητα στο Site.

Το καλό των ψηφιακών διαφημίσεων είναι πως αποτελούν μια προσιτή μέθοδο διαφήμισης, η οποία χάρη στη χειρουργική στόχευση κοινού έχει καλύτερα αποτελέσματα από την παραδοσιακή διαφήμιση.

#2 Με δυνατά Social Media

Το δυνατό προφίλ στα social media δεν σημαίνει αυτομάτως ότι θα αυξήσεις την Επισκεψιμότητα στο Site σου. Έχεις δει σίγουρα πολλά προφίλ με πολλές χιλιάδες followers, πολλά likes και comments που δεν έχουν καν site.

Όμως σίγουρα έχοντας δυνατό προφίλ θα μπορείς να κατευθύνεις πολλούς από τους followers στο site σου. Μπορείς λοιπόν να δημοσιεύεις στα social media σελίδες και link από το site σου τα οποία οι followers θα επισκέπτονται αλλά και θα κάνουν share ώστε να τα βλέπουν και άλλοι άνθρωποι του κύκλου τους.

Για να γίνει αυτό, χρειάζεται το περιεχόμενο που δημοσιεύεις στα social media να είναι ενδιαφέρον, διασκεδαστικό και με κάποιο τρόπο να προσφέρει αξία. Ένας άλλος τρόπος να δημιουργήσεις φανατικό κοινό είναι απαντώντας στα ερωτήματα που θέτει στα σχόλια και στα μηνύματα.

Η σωστή διαχείριση των social media σίγουρα απαιτεί χρόνο και μεράκι ώστε να έχει αποτέλεσμα. Και μπορούμε να την αναλάβουμε εμείς για εσένα.

#3 Με νέο περιεχόμενο για να αυξήσεις την Επισκεψιμότητα

Το να δημοσιεύεις συχνά νέο περιεχόμενο είναι σημαντικό για το SEO (το να εμφανίζεσαι στις μηχανές αναζήτησης δηλαδή) και μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να οδηγείς κόσμο στο site και έτσι να αυξήσεις την Επισκεψιμότητα.

Σκέψου λίγο τι ερωτήματα έχει και τι ψάχνει στο Google το κοινό σου. Επιπλέον τσέκαρε τι περιεχόμενο δημοσιεύουν οι ανταγωνιστές σου.  Έπειτα δημοσίευσε ανάλογο περιεχόμενο.

Ο τίτλος, η κεντρική εικόνα και οι meta descriptions όχι μόνο βοηθούν στο SEO, αλλά επίσης εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης.  Οπότε κάνε αυτά τα στοιχεία να ξεχωρίζουν στους χρήστες και να τους τραβούν το μάτι. Όταν δημοσιεύεις νέο περιεχόμενο (και μέχρι να εμφανιστεί λόγω SEO), μοίραζε το στα social media και στέλνε το με newsletter.

Κάνε το περιεχόμενο ευανάγνωστο, χρησιμοποιώντας πίνακα περιεχομένων, κεφαλίδες, ενδιάμεσες εικόνες, ώστε να είναι ξεκούραστο για το μάτι και να βρίσκει εύκολα ο επισκέπτης αυτό που θέλει.

#4 Με τη βοήθεια των ειδικών μας στο SEO

Ο αλγόριθμος SEO αλλάζει και βελτιώνεται συνέχεια, οπότε και η στρατηγική σου πρέπει να προσαρμόζεται συχνά σε αυτόν. Αν δεν είσαι σίγουρος πώς να το κάνεις αυτό, τότε μπορείς να απευθυνθείς στους εξειδικευμένους συνεργάτες μας.

Βλέπεις για να ιεραρχεί ψηλά η google το site σου ώστε να στέλνει κίνηση σε αυτό, πρέπει αυτό να τηρεί τις προδιαγραφές της. Αυτό σημαίνει ότι το site πρέπει να είναι και τεχνικά σωστά στημένο, ώστε να μπορεί να το «διαβάσει» σωστά και το περιεχόμενο καλογραμμένο.

Λάβε υπόψη ότι οι πρόσφατες αλλαγές στον αλγόριθμο SEO περιλαμβάνουν παράγοντες όπως ο χρόνος φόρτωσης, schema microdata, την απόδοση σε κινητά κλπ. Ευτυχώς όπως είπαμε, δεν χρειάζεται να γίνεις εσύ ο ειδικός σε αυτό, αλλά μπορούμε να σε βοηθήσουμε εμείς να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στο site σου.

Πώς να διαφημίσεις το eShop σου και να έχεις Πωλήσεις Πώς να αυξήσεις την Επισκεψιμότητα στο Site σου

#5 Με τη βελτίωση της εμπειρίας του επισκέπτη

Ίσως το site σου να μην έχει τόση κίνηση και επισκέψεις όσο θέλεις, ειδικά από επαναλαμβανόμενους επισκέπτες, επειδή δεν προσφέρει καλή εμπειρία χρήστη. Αν για παράδειγμα, είναι αργό ή δύσκολο στην πλοήγηση ή με κακή δομή, οι άνθρωποι θα τείνουν να περνάνε λιγότερο χρόνο σε αυτό και να μην το επισκέπτονται ξανά.

Θα καταλάβεις αυτά τα προβλήματα εμπειρίας χρήση από το bounce rate του site, το οποίο εν ολίγοις ερμηνεύεται ως: «ήρθα, δεν βρήκα κάτι αξιόλογο και έφυγα»

Η καλή πλοήγηση είναι βασικότατο στοιχείο της εμπειρίας χρήστη και πρέπει να της δώσεις έμφαση αν θες να αυξήσεις την Επισκεψιμότητα. Άρα η δομή πρέπει να είναι απλή και κατανοητή, το ίδιο και τα μενού και όλα τα links να λειτουργούν σωστά, χωρίς τα λεγόμενα broken links.

Ένα κακά δομημένο site, επηρεάζει και το SEO, ειδικά αν έχεις υψηλό bounce rate. Βελτιώνοντας συνολικά την εμπειρία του χρήστη, θα δεις σταδιακά την κίνηση να αυξάνεται.

Θέλεις να σε βοηθήσουμε να έχεις ένα site που κάνει πωλήσεις; Δες εδώ

#6 Με την παρακολούθηση των Στατιστικών

Συνεχίζοντας σε αυτό που αναφέραμε για το bounce rate, το να παρακολουθείς την επίδοση του site σου είναι απαραίτητο. Μία φορά την εβδομάδα, τσέκαρε τους σημαντικούς δείκτες, όπως το bounce rate, το χρόνο παραμονής του επισκέπτη στο site, το πλήθος σελίδων που είδε, από πού ήρθε στο site κλπ.

Το τελευταίο έχει τη σημασία του γιατί είναι διαφορετικό να έρχεται η κίνηση από το search της google, από διαφημίσεις, από τα social media ή απευθείας.

Αναλύοντας τους βασικούς δείκτες θα αρχίσεις να έχεις μια καλή εικόνα του τι πάει καλά στο site σου και τι χρειάζεται βελτίωση.

Με όλους τους παραπάνω τρόπους θα αυξήσεις την Επισκεψιμότητα στο Site και θα συγκεντρώνεις όλο και περισσότερους χρήστες. Ωστόσο αυτό είναι μια διαδικασία που γίνεται σταδιακά και δεν πραγματοποιείται σε ένα βράδυ.

Διαμόρφωσε τη στρατηγική σου, επέμεινε σε αυτήν και θα δεις αποτελέσματα.

Φυσικά ο στόχος εν τέλει δεν είναι μόνο να έχεις επισκέψεις, αλλά αυτές να μετατρέπονται και σε πωλήσεις. Όσο όμως περισσότερη κίνηση έχεις, τόσο θα αυξάνονται και αυτές. Και εμείς θα είμαστε δίπλα σου σε όλα τα βήματα.


Σχετικά Άρθρα

Τι είναι οι Λέξεις Κλειδιά (keyword) και πως τις Επιλέγεις;
Θες να φτιάξεις το δικό σου Ηλεκτρονικό Κατάστημα; Διάβασε πρώτα αυτό
Πώς να διαφημίσεις το eShop σου και να έχεις Πωλήσεις

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή