Πώς να διαφημίσεις το eShop σου και να έχεις Πωλήσεις

Το ηλεκτρονικό εμπόριο ήρθε για να μείνει. Το ξέρεις ήδη ότι κάθε επιχείρηση πια χρειάζεται το ηλεκτρονικό της κατάστημα και μια ισχυρή παρουσία στο internet. Προκειμένου όμως να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό θα χρειαστεί να διαφημίσεις το eshop σου και να το προωθήσεις ανάλογα.

Προτού ξεκινήσεις, χρειάζεται να λειτουργήσεις με πλάνο και σύστημα. Σίγουρα θες να αποφύγεις τις περιττά διαφημιστικά έξοδα και για να το πετύχεις αυτό πρέπει πρώτα από όλα να ξέρεις ποιος είναι ο στόχος σου.

Η πιο προφανής απάντηση σε αυτό είναι να αυξηθούν οι πωλήσεις. Υπάρχουν όμως και άλλοι εξίσου εύλογοι στόχοι: Η αναγνωρισιμότητα του brand και η δημιουργία εμπιστοσύνης στο κοινό είναι εξίσου λειτουργικοί στόχοι που μπορούν να επιτευχθούν με διαφήμιση.

Η ψηφιακή διαφήμιση θα βοηθήσει να αυξηθούν οι επισκέψεις στο eshop και μπορείς να την αξιοποίησεις στο έπακρο:

Google Ads (search)

Φυσικά ξεκινάμε από τον βασιλιά της διαφήμισης που δεν είναι άλλος από την Google. Μπορείς να διαφημίσεις το eshop σου μέσα από το δημοφιλές Search της Google, υπηρεσία που ονομάζεται Google Search Ads.

Πρακτικά επιλέγεις κάποιες λέξεις –κλειδιά (keywords) για τις οποίες θέλεις να διαφημιστείς ώστε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις όταν κάποιος χρήστης ψάχνει για αυτές.

Τι μπορεί να είναι αυτές οι λέξεις; Κάποιο προϊόν που εμπορεύεσαι, ένα brand που αντιπροσωπεύεις, ή μια ολόκληρη κατηγορία προϊόντων.

Αφού επιλέξεις πάνω σε τι θες να διαφημιστείς χρειάζεται να επιλέξεις το κοινό –στόχο, την τιμή που διατίθεσαι να δώσεις, αλλά και τα λεκτικά της διαφήμισης. Όλα αυτά δεν πρέπει να γίνουν στην τύχη, αλλά να εξετάσεις πως φέρεται ο ανταγωνισμός και τι περιθώρια υπάρχουν για να διαφημίσεις το eshop σου.

Φυσικά αυτό θέλει μελέτη και εμπειρία και οι marketing experts μας στην Digital3 μπορούν να σε βοηθήσουν αναλυτικά.

Google Display Ads (banners)

Πρόκειται για διαφημίσεις τύπου banner που προβάλλονται σε εκατομμύρια sites σε όλο τον κόσμο που συνεργάζονται με την Google και το δίκτυό της. Όπως είναι λογικό τα banner με τη διαφήμισή σου δεν εμφανίζονται σε όλους, αλλά σε αυτούς που έχεις στοχεύσει εσύ (δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα, γεωγραφικός τόπος κλπ).

Μια επιπλέον δυνατότητα αυτών είναι τα λεγόμενα Google Shopping Ads τα οποία προβάλλουν λεπτομέρειες του προϊόντος σου (τίτλο, τιμή περιγραφή, φωτογραφία) και επιτρέπουν στον χρήστη να τα αγοράσει με ένα κλικ από το eshop σου, καθώς η εστίαση τους είναι να γίνει η αγορά από τον χρήση.

Πώς να διαφημίσεις το eShop σου και να έχεις Πωλήσεις

YouTube Ads

Μια άλλη επιλογή που δίνει η Google για να διαφημίσεις το eshop σου είναι τα YouTube Ads. Πρόκειται για διαφημίσεις βίντεο που προβάλλονται ανάμεσα στα YouTube  videos που παρακολουθεί ο χρήστης.

Σκέψου τις «παραδοσιακές» τηλεοπτικές διαφημίσεις, αλλά προσαρμοσμένες για το Youtube. Έχουν την ίδια μεγάλη δύναμη που τραβάει το μάτι, αλλά ευτυχώς πολύ μικρότερο κόστος σε σχέση με τις τηλεοπτικές διαφημίσεις. Ωστόσο είναι πιο ακριβές από τις άλλες εκδοχές που συζητήσαμε παραπάνω.

Και εδώ επιλέγεις εσύ το κοινό –στόχο της διαφήμισης και τις κατηγορίες βίντεο στις οποίες επιθυμείς να εμφανίζεται. Αν για παράδειγμα, εμπορεύεσαι, μπάρες δημητριακών, θα μπορούσες να στοχεύσεις σε βίντεο του YouTube που ασχολούνται με τη διατροφή, τη γυμναστική και την ευζωία.

Θέλεις μια ολοκληρωμένη (και οικονομική) διαφημιστική στρατηγική; Δες εδώ

Διαφήμιση στα Social Media

Ασφαλώς και το eshop σου χρειάζεται καλή παρουσία στα social media. Πέραν από την απλή προβολή μέσα από τα αντίστοιχα προφίλ σε Facebook, Instagram κλπ που έχουν ως στόχο να κρατάς επαφή με τους όποιους followers, το σημαντικό είναι η διαφήμιση προκειμένου να προσεγγίσεις νέο κοινό.

Τα Facebook Ads προσφέρουν πρόσβαση σε όλο το δίκτυο της Facebook, το οποίο περιλαμβάνει τα Facebook, Instagram, Messenger, Audience Network και εξελίσσεται συνέχεια. Χάρη στον τρόπο στόχευσης και τον αλγόριθμό του, η διαφήμιση σε αυτό προσφέρει ολοκληρωμένη κάλυψη όποιος κι αν είναι ο στόχος (πώληση, αναγνωρισιμότητα, κίνηση κλπ). Αν οι διαφημίσεις σου «στηθούν» σωστά είναι πολύ εύκολο να αρχίσεις να έχεις άμεσα πωλήσεις.

Μία ακόμη δυνατότητα που προσφέρεται μέσω των Social Media προκειμένου να διαφημίσεις το eshop σου είναι και το Instagram shop και Facebook shop. Μέσα από αυτά, όχι μόνο προβάλλεις τα προϊόντα σου ένα –ένα μαζί με λεπτομέρειες για το κάθε προϊόν (τίτλο, τιμή περιγραφή, φωτογραφία), αλλά ο χρήστης μπορεί να κάνει την αγορά με ένα κλικ απευθείας μέσα τις εφαρμογές.

Πλατφόρμες Σύγκρισης Τιμών (skroutz)

Αν και δεν αποτελούν αυστηρά διαφημιστικές πλατφόρμες, σίγουρα τα site σύγκρισης τιμών (όπως το πολύ γνωστό skroutz) αποτελούν καλή ευκαιρία για να προβάλεις τα προϊόντα σου και να διαφημίσεις το eshop σου. Γνωρίζεις κι εσύ πόσοι πολλοί υποψήφιοι αγοραστές τις επισκέπτονται κάθε μέρα για να συγκρίνουν τιμές και να αποκτήσουν εικόνα της αγοράς.

Οπότε το να συμμετάσχεις σε αυτές τις πλατφόρμες είναι πολύ καλή ιδέα, ειδικά αν έχεις ανταγωνιστικές τιμές. Φυσικά, μπορούμε να σε βοηθήσουμε να εγγραφείς στο skroutz ώστε να προβάλλεις τα προϊόντα σου και να έχεις άμεσα πωλήσεις.

Διαφήμιση μέσω Newletter (email)

Τα newsletter (τακτικά email που στέλνεις στους επισκέπτες του site σου) είναι μια πολύ καλή και κλασική μέθοδος για να κρατάς επαφή μαζί τους και να διαφημίσεις το eshop σου.

Έχουμε ήδη αναφερθεί εδώ αναλυτικά στο θέμα, σίγουρα όμως το email marketing πάντα θα είναι μια από τις αγαπημένες μας μεθόδους διαφήμισης καθώς είναι οικονομική και σε βοηθάει να απευθύνεσαι σε ένα επιλεγμένο κοινό που γνωρίζεις ήδη ότι ενδιαφέρεται για τα προϊόντα σου και όσα προσφέρεις.

Μπορείς να διαφημίσεις το eshop σου και μέσω Μηνυμάτων

Οι πλατφόρμες Μηνυμάτων Instant Messaging έχουν μπει τα τελευταία χρόνια στη ζωή μας και θα παραμείνουν σε αυτήν γιατί είναι εξαιρετικά αποδοτικές. Η αποστολή μηνυμάτων μέσω Viber και SMS στους πελάτες σου είναι πολύ αποτελεσματική γιατί έχει αμεσότητα.

Στα θετικά της ότι είναι πολύ οικονομική, στα μειονεκτήματα της είναι ότι μέσω αυτής απευθύνεσαι σε δεδομένο και ήδη γνωστό κοινό (πελάτες σου που έχεις ήδη τους αριθμούς τηλεφώνου τους), οπότε δεν έχει εφαρμογή σε περίπτωση που επιθυμείς να ανοιχτείς σε νέο κοινό.

Με τόσα eshop και τόσο ανταγωνισμό χρειάζεται να διαφημίσεις το eshop σου ενεργά και να προωθήσεις αποτελεσματικά τα προϊόντα σου για να έχεις πωλήσεις. Η καλύτερη λύση είναι μια ολοκληρωμένη στρατηγική που περιλαμβάνει ένα εξειδικευμένο μείγμα των παραπάνω εργαλείων με τρόπο που θα βοηθήσουν το κοινό να κάνεις τις αγορές του από το eshop σου.

Και είμαστε όλοι εδώ για να σε βοηθήσουμε να το καταφέρεις.


Σχετικά Άρθρα

Αρνητικές Κριτικές στα Social Media: Πώς να τις Διαχειριστείς
7 Συμβουλές για να γράψεις ένα Call To Action (CTA) που φέρνει πωλήσεις
6 Λόγοι που κανείς δεν ανοίγει το Email Newsletter σου

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή