Instagram Stories: Xρησιμοποίησε τα για την Επιχείρηση σου

Τα Instagram stories θα πρέπει να είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Instagram μάρκετινγκ.

Τα Instagram stories είναι ένας διασκεδαστικός και δημιουργικός τρόπος για να αυξήσεις την αλληλεπίδραση με τους followers σου, να αυξήσεις την αναγνωρισιμότητα του brand σου, να οδηγήσεις τον κόσμο να επισκεφτεί τον ιστότοπο σου, ακόμα και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου.

Το καλό είναι ότι όλα όσα χρειάζεσαι για την δημιουργία και την επιτυχία των Instagram stories σου είναι εύκολα προσβάσιμα και δωρεάν (εκτός των διαφημίσεων Instagram). Είσαι έτοιμος λοιπόν να μετατρέψεις τις προσπάθειες σου στα Instagram stories σε μια ισχυρή στρατηγική μάρκετινγκ στα social media;

#1 Προώθησε νέα και ανακοινώσεις στα Instagram stories σου

Τα Instagram stories έχουν διάρκεια 24 ώρες. Επομένως, είναι ιδανικά για να δημοσιεύεις νέα και ανακοινώσεις για την επιχείρηση σου. Μπορείς να κάνεις Instagram stories για νέα προϊόντα, εκπτώσεις, διαγωνισμούς, για μια νέα ανάρτηση στο blog σου κλπ.

Για να δει ένα Instagram story το κοινό σου, χρειάζεται μόλις μερικά δευτερόλεπτα και μπορεί να φέρει καλύτερα αποτελέσματα από ότι μια απλή φωτογραφία που δημοσίευσες στο feed σου. Στα stories μπορείς να χρησιμοποιήσεις emojis, gif και call to actions που θα τραβήξουν την προσοχή του χρήστη και θα τον παρακινήσουν να κάνει μια ενέργεια.

Αν έχεις πάνω από 10.000 ακόλουθους στο Instagram, μπορείς επίσης να προσθέσεις συνδέσμους στο Instagram story σου και να παραπέμψεις τους αναγνώστες σου να κάνουν swipe up (να σύρουν προς τα επάνω) για να αποκτήσουν πρόσβαση στον σύνδεσμο.

Είναι επίσης σημαντικό, να συμπεριλάβεις hashtag μέσω αυτοκόλλητων hashtag. Αυτό θα εξασφαλίσει ότι θα εμφανιστεί στα feed περισσότερων ατόμων.

#2 Χρησιμοποίησε stickers δημοσκοπήσεις στα Instagram stories σου

Σε ποιον δεν αρέσουν οι δημοσκοπήσεις; Οι δημοσκοπήσεις στα stories σου είναι ένας τέλειος τρόπος να δημιουργήσεις αλληλεπίδραση με τους followers σου.

Χρειάζεται μόνο ένα δευτερόλεπτο για να συμμετάσχει το κοινό σου σε αυτά, είναι διασκεδαστικά και υπάρχουν απτά αποτελέσματα. Για αυτούς τους λόγους, τα stickers δημοσκόπησης είναι δημοφιλή, τόσο στους influencers του Instagram, όσο και στους χρήστες.

Μπορείς να κάνεις για παράδειγμα, μια απλή ερώτηση κλειστού τύπου ναι-όχι και οι χρήστες μπορούν να πατήσουν μια από αυτές τις δύο απαντήσεις για να αλληλεπιδράσουν με το brand σου και να δεις άμεσα τα αποτελέσματα.

6 Συμβουλές για πετυχημένη Διαφήμιση στο Instagram Instagram Stories

#3 Χρησιμοποίησε stickers προϊόντων

Αν θες να προωθήσεις συγκεκριμένα προϊόντα μέσω των stories μπορείς να χρησιμοποιήσεις stickers προϊόντων.

Είναι ένας εύκολος τρόπος να προσθέσεις ετικέτα σε ένα προϊόν και να συμπεριλάβεις έναν σύνδεσμο, για να μάθει περισσότερα το κοινό σου για αυτό ή να αγοράσει αυτό το προϊόν απευθείας από το Instagram story σου.

#4 Χρησιμοποίησε το sticker για τις ερωτήσεις

Το sticker για τις ερωτήσεις σού δίνει τη δυνατότητα να προσκαλέσεις το κοινό σου να σε ρωτήσει οποιαδήποτε απορία έχει για ένα προϊόν ή υπηρεσία, καθώς επίσης μπορείς να ρωτήσεις εσύ κάτι τους followers σου με σκοπό να τους γνωρίσεις καλύτερα.

Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό για να δημιουργήσεις μια σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό-στόχο σου και να τους ενθαρρύνεις να αλληλεπιδράσουν με το brand σου.

Θες να δημιουργήσεις έναν πετυχημένο Instagram λογαριασμό; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!

#5 Πρόσφερε στο κοινό σου κουίζ στα Instagram stories

Σε όλους αρέσει να δείχνουν τις γνώσεις τους, ειδικά όταν είναι εύκολο να το κάνουν. Τα κουίζ στα Instagram stories σου επιτρέπουν να δημοσιεύεις μια ερώτηση πολλαπλής επιλογής και οι χρήστες μπορούν να απαντήσουν πατώντας την επιλογή που θέλουν. Μπορούν να δουν αμέσως αν απάντησαν σωστά στην ερώτηση ή όχι.

Χρησιμοποίησε αυτοκόλλητα κουίζ για να ενθαρρύνεις τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν με το brand σου και στη συνέχεια παρακολούθησε τα αποτελέσματα.

#6 Κάνε live στο Instagram

Το να κάνεις live στο Instagram είναι ίσως ο πιο άμεσος τρόπος για να αλληλεπιδράσεις με το κοινό-στόχο σου.

Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι, ότι μπορείς να τραβήξεις την προσοχή των χρηστών πολύ εύκολα και αυτό γιατί όταν κάνεις live έρχεται ειδοποίηση σε όλους τους ενεργούς χρήστες εκείνη την στιγμή. Για αυτό το λόγο, μια καλή ιδέα είναι να προγραμματίζεις τα live σου στις ώρες αιχμής.

#7 Χρησιμοποίησε τα Instagram Stories Highlights

Μπορείς να δημιουργήσεις stories με σκοπό να μπουν στα highlights, με ένα εξώφυλλο που τραβάει την προσοχή και έτσι να μεταμορφώσεις το Instagram σου σε έναν πλήρη οδηγό του brand σου. Τα stories που έχουν αποθηκευτεί στο Instagram Story Highlight παραμένουν εκεί για όσο διάστημα θέλεις.

Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο, κρατάς το κοινό σου περισσότερη ώρα στο προφίλ σου, γεγονός που βοηθάει τον αλγόριθμο του Instagram να καταλάβει ότι αυτός ο χρήστης ενδιαφέρεται για το brand σου.

Αφού έχεις κατανοήσει όλα τα παραπάνω και μάθεις πως μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα stories για την επιχείρηση σου, θα πρέπει να μην ξεχάσεις το πιο σημαντικό πράγμα. Θα πρέπει να μείνεις πιστός στο brand σου και να κάνεις stories, τα οποία αντιπροσωπεύουν την επιχείρηση σου.


Σχετικά Άρθρα

Πώς να γράφεις Άρθρα Blog που οι πελάτες σου θέλουν να διαβάσουν
Instagram για Επιχειρήσεις: Πως θα σε βοηθήσει
8 βήματα για τη Στρατηγική Περιεχομένου του Brand σου

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή