Αγορές εντός Εφαρμογής (App): Πως να Αυξήσεις τα Κέρδη σου

Οι αγορές εντός εφαρμογής (App) είναι ο πιο άμεσος τρόπος, ώστε να αυξήσεις τα κέρδη σου από το διαδίκτυο. Είναι ένας από τους πιο ενδεδειγμένους τρόπους δημιουργίας εσόδων από εφαρμογές, που έχει επιφέρει θετικά αποτελέσματα με τη πάροδο του χρόνου.

Τα οφέλη από τις αγορές εντός εφαρμογής είναι αμέτρητα. Οι περισσότεροι λατρεύουμε να ψωνίζουμε μέσω των κινητών μας – έρευνα έδειξε πως το 44,6% των διαδικτυακών αγορών για το Black Friday έγινε μέσω κινητών συσκευών.

Υπάρχουν κάποιες στρατηγικές, τις οποίες μπορείς να επιστρατεύσεις, ώστε να αυξήσεις τις αγορές εντός εφαρμογής και να βγάλεις ένα ακριβές πλάνο, προκειμένου να δημιουργήσεις έσοδα και να δεις τα εμφανή αποτελέσματα αυτών των πρακτικών.

#1 Κράτα τους χρήστες σε εγρήγορση

Οι αγορές εντός εφαρμογής μπορεί να γίνουν πολύ κερδοφόρες – όμως καμιά από τις ακόλουθες στρατηγικές δεν πρόκειται να επιφέρει αποτελέσματα, αν δεν κάνεις τους χρήστες να «εθιστούν» σε αυτό που λανσάρεις.

Σκοπός της εφαρμογής είναι να την αναπτύξεις και να την αφήσεις να κατακλυστεί με πλήθος χρηστών, οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν αγορές εντός της εφαρμογής όσο πιο σύντομα γίνεται, από τη στιγμή που θα την ενεργοποιήσουν.

Είναι μια καλή ευκαιρία να περιηγηθούν και να δοκιμάσουν βασικά στοιχεία δωρεάν, ωσότου αποφασίσουν ότι δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς τις υπηρεσίες που προσφέρει η εφαρμογή.

Από τη στιγμή που οι χρήστες θα αγαπήσουν την εφαρμογή σου και θα καταλάβουν την αξία που έχει να πραγματοποιούν αγορές από αυτή, οι στρατηγικές για δημιουργία εσόδων θα φέρουν μεγαλύτερη επιτυχία στην εφαρμογή.

#2 Προμόταρε τις αγορές εντός εφαρμογής

Η προώθηση είναι εντελώς απαραίτητη όταν προσπαθείς να δημιουργήσεις έσοδα από μια εφαρμογή. Είναι εξάλλου κοινή λογική – αν οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν ότι έχεις κάτι να πουλήσεις, τότε δεν θα έχουν την ευκαιρία να το αγοράσουν.

Για παράδειγμα, το iPhone App Store κάνει τη διαδικασία αρκετά εύκολη. Με αυτή, μπορείς να προωθήσεις έως και 20 αγορές εντός εφαρμογής απευθείας στη σελίδα προϊόντων του App Store, επιτρέποντας στους χρήστες να δουν πώς μπορούν να κάνουν τη χρήση της εφαρμογής σου ευκολότερη και σε λογική τιμή.

Όλα αυτά, μπορείς να τα δέσεις μαζί σε ένα όμορφο πακέτο, μαζί με μια τιμή πώλησης, και οι χρήστες θα αρχίσουν να βλέπουν τις αγορές εντός εφαρμογής ως κάτι που πραγματικά θα αξίζει τον κόπο να γίνει.

Και αυτό είναι κάτι που θα σε βοηθήσει πραγματικά να δημιουργήσεις έσοδα από την εφαρμογή σου.

#3 Απόφυγε το clickbait

Όταν αρχίσεις να προωθείς τις αγορές εντός εφαρμογής, σιγουρέψου ότι θα το κάνεις με ειλικρινή και διαφανή τρόπο. Το clickbait – δηλαδή ο τρόπος που «ψαρεύεις» κόσμο με  ανέντιμες μικρές διαδικτυακές διαφημίσεις, που υπόσχονται ένα πράγμα και στη συνέχεια παραδίδουν κάτι άλλο – διαβρώνουν την εμπιστοσύνη και τη σχέση που έχεις με τους πελάτες.

Προφανώς, με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρεις να αποσπάσεις μερικά παθητικά κλικ, αλλά δεν πρόκειται να βοηθήσουν στη μετατροπή αυτών των κλικ σε ενεργές διαδικτυακές πωλήσεις.

Συνήθως, όσοι έχουν καλές εμπειρίες με εφαρμογές και εμπιστεύονται την επωνυμία, είναι πιο πιθανό να κάνουν αγορές εντός εφαρμογής. Και από τη στιγμή που θα κάνεις αυθεντικές προωθήσεις με ξεκάθαρο μήνυμα και σκοπό, τότε οι πελάτες σου θα στηρίξουν τη δουλειά και το σχέδιό σου για δημιουργία εσόδων από την εφαρμογή.

Γενικότερα, αν καταφέρεις να κάνεις μια πρωτότυπη και σωστή προώθηση, οι χρήστες θα είναι εν τέλει αρκετά πρόθυμοι να σε βοηθήσουν.

Αγορές εντός Εφαρμογής (App): Πως να Αυξήσεις τα Κέρδη σου

#4 Χρησιμοποίησε τολμηρές στρατηγικές τιμολόγησης για αγορές εντός εφαρμογής

Όταν θα αρχίσεις να διαφημίζεις τις αγορές εντός εφαρμογής στους πελάτες, θα καταφέρεις να πετύχεις εκπληκτική αύξηση των πωλήσεων χρησιμοποιώντας τιμές που, επιφανειακά, θα φαίνονται εντελώς παράλογες.

Ο Economist διεξήγαγε ένα πείραμα για τον καθορισμό σημείων τιμών για τις ψηφιακές και έντυπες εκδόσεις της εφημερίδας τους. Για $59, οι αναγνώστες θα μπορούσαν να λάβουν μια συνδρομή της διαδικτυακής έκδοσης; για $125, θα μπορούσαν να λάβουν την έντυπη έκδοση με συνδρομή, ενώ στην ίδια τιμή των 125 δολαρίων, θα μπορούσαν να λάβουν και τις δύο.

Όπως ήταν αναμενόμενο, κανείς δεν πλήρωσε 125 δολάρια για να πάρει μόνο την έντυπη έκδοση της συνδρομής – αλλά παραδόξως, προσθέτοντας αυτή την “παράλογη” επιλογή, η εφημερίδα ανέβασε σημαντικά τις πωλήσεις της.

Ως εκ τούτου, οι άνθρωποι που αγόρασαν και τις δυο συνδρομές, θεώρησαν πως έκαναν την πιο έξυπνη επιλογή από όλους τους άλλους, καθώς παρατήρησαν το παράλογο σημείο τιμής. Ως εκ τούτου, αυτό το τρικ οδήγησε σε τεράστια αύξηση των πωλήσεων.

Θες να δημιουργήσεις το δικό σου App που θα σου φέρνει έσοδα; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!

#5 Ειδοποιήσεις «push»

Τα στοιχεία δείχνουν πως το 80% στα καλάθια αγορών μέσω κινητού, συνήθως δεν φτάνουν ποτέ στο τελικό βήμα της πληρωμής. Η συντριπτική πλειοψηφία των διαδικτυακών αγοραστών που ξεκινούν αγορές εντός εφαρμογής, καταλήγουν να αποσπώνται, να εγκαταλείπουν και να ξεχνούν τι ήταν αυτό που θα αγόραζαν από το κινητό τους.

Οι ειδοποιήσεις push είναι αυτές που θα ωθήσουν τον αγοραστή να οριστικοποιήσει τις αγορές του. Επομένως, όταν ένας πελάτης εγκαταλείπει τις αγορές εντός εφαρμογής, πρέπει να του σταλεί μια ειδοποίηση push με συγκεκριμένες λεπτομέρειες, σχετικά με το τι επρόκειτο να αγοράσει, προκειμένου να επιστρέψει στο καλάθι αγορών.

Κατά μέσο όρο, μπορείς να περιμένεις αύξηση έως και 14% στις πωλήσεις εντός εφαρμογής όταν χρησιμοποιήσεις στην εφαρμογή τις ειδοποιήσεις push. Αυτή είναι μια αποτελεσματική λύση προκειμένου να έχεις έσοδα από την εφαρμογή και να αρχίσεις να κερδίζεις χρήματα με αυτόν τον τρόπο.

Αν χάσεις την εμπιστοσύνη των χρηστών ή αν δεν λάβεις σοβαρά υπόψιν τις αγορές εντός εφαρμογής, τότε σίγουρα δε θα καταφέρεις και πολλά.

Από τη στιγμή όμως που θα έχεις χτίσει μια ισχυρή αναγνωρισιμότητα γύρω από το brand σου και θα έχεις εκμεταλλευτεί τις στρατηγικές, όπως αυτές που σου παράθεσα παραπάνω, τότε η επιχείρησή σου θα αρχίσει να έχει πραγματικά κέρδη.


Σχετικά Άρθρα

Γιατί το eshop μου δεν κάνει Πωλήσεις και δεν πουλάει τίποτα;
Rebranding: 4 Συμβουλές για την Επιχείρησή σου
Πως διαλέγω Domain Name; Όλα όσα χρειάζεται να ξέρεις

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή