Πως να Αυξήσεις την Οργανική Επισκεψιμότητα

Στις μέρες μας, δεδομένου ότι οι καταναλωτές βασίζονται όλο και περισσότερο στις μηχανές αναζήτησης για αγορές, θα πρέπει να εστιάσεις στη δημιουργία αποτελεσματικής διαδικτυακής παρουσίας. Και προκειμένου να καταφέρεις να προσελκύσεις περισσότερους πελάτες, η οργανική επισκεψιμότητα του σάιτ σου θα πρέπει να γίνει πρωταρχικός σου στόχος.

Αλλά ας δούμε πρώτα για ποιο λόγο είναι σημαντική η οργανική επισκεψιμότητα.

Διάφορες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν διαφορετικά εργαλεία για τη μέτρηση της επιτυχίας τους, ενώ ο στόχος που έχει η καθεμιά παίζει σημαντικό ρόλο στην οργανική επισκεψιμότητα.

Εάν ο στόχος σου φέτος είναι να δημιουργήσεις περισσότερες πωλήσεις, τότε είναι καλύτερο να μετρήσεις και να βελτιστοποιήσεις την οργανική επισκεψιμότητα. Διότι αυτή, αναφέρεται σε χρήστες που επισκέπτονται τον ιστότοπό σου όπως εμφανίζεται στη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης.

Οι χρήστες λοιπόν, χρησιμοποιούν λέξεις-κλειδιά για να βρουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που χρειάζονται και είναι πολύ πιθανό να αγοράσουν κάτι από εσένα, εάν «σκοντάψουν» στον ιστότοπό σου κατά τη διάρκεια της αναζήτησής τους.

Για το λόγο αυτό, η δημιουργία και η αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας είναι ζωτικής σημασίας, καθώς μεταφράζεται σε περισσότερες πωλήσεις. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις εσύ, είναι να βελτιώσεις τον ιστότοπό σου με σκοπό τη δημιουργία οργανικής επισκεψιμότητας.

Παρακάτω θα βρεις μερικές χρήσιμες συμβουλές που πρέπει να έχεις κατά νου:

#1 Κατάφερε να «χτίσεις» μοναδική εμπειρία χρήστη (UX)

Η βελτίωση της οργανικής επισκεψιμότητας ξεκινά με τον τρόπο εμφάνισης και απόδοσης του ιστότοπού σου. Οι μηχανές αναζήτησης συνήθως ανταμείβουν ιστότοπους που παρέχουν εκπληκτική εμπειρία χρήστη.

Η Google έχει τη δυνατότητα να παρατηρεί τον τρόπο που το σάιτ σου διατηρεί ή όχι τους επισκέπτες που μπαίνουν σε αυτό. Εάν δηλαδή ο ιστότοπος φορτώνει πολύ αργά, είναι πιο πιθανό να χάσεις τις επισκέψεις από εν δυνάμει πελάτες, και έτσι η Google ενδέχεται να σου δώσει χαμηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Λαμβάνοντας αυτό υπόψη, μπορείς επίσης να ξεκινήσεις δημιουργώντας καλή διεπαφή (interface) με το να μειώσεις τον χρόνο φόρτωσης του ιστοτόπου, να ξεφορτωθείς βαριά εργαλεία διαχείρισης και να συμπιέσεις τις εικόνες που έχουν υψηλή ποιότητα.

Ακόμη, θα πρέπει να βελτιστοποιήσεις τον σχεδιασμό του σάιτ, επιλέγοντας ένα απλό αλλά διαισθητικό layout, και να βεβαιωθείς πως το σάιτ σου έχει βελτιστοποιηθεί και για κινητές συσκευές.

#2 Για καλύτερη οργανική επισκεψιμότητα, ενημέρωσε τη λίστα με τις λέξεις-κλειδιά

Προκειμένου να βρεθείς στις σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης, θα πρέπει να δημιουργήσεις μια λίστα λέξεων-κλειδιών υψηλής αξίας για τις οποίες θα καταφέρεις να φτάσεις ψηλά στην κατάταξη.

Αν αναλογιστούμε το πόσο συχνά η Google αλλάζει τη μέθοδο κατάταξης των ιστότοπων, αυτό που χρειάζεται να κάνεις συχνά, είναι να εκτελείς τακτικά έλεγχο για SEO με κάθε νέα ενημέρωση που γίνεται. Αυτός ο τρόπος θα διασφαλίσει ότι ο ιστότοπός σου παραμένει ορατός.

Μπορείς να ξεκινήσεις με το να εντοπίσεις τις λέξεις-κλειδιά που προσελκύουν τη μεγαλύτερη οργανική επισκεψιμότητα, ακόμα και με τη βοήθεια διάφορων σχετικών εργαλείων.

Στη συνέχεια, θα πρέπει να καθορίσεις ποιες από αυτές τις λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σου προκειμένου να βρίσκονται ψηλά στην κατάταξη.

Ακόμα, για να εμπλουτίσεις περαιτέρω τη λίστα με τις λέξεις-κλειδιά, δοκίμασε να αναζητήσεις μια συγκεκριμένη φράση και έλεγξε τη λίστα σχετικών όρων της Google. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτές τις προτάσεις ως «μπούσουλα» για τη σύνταξη του περιεχομένου σου.

5 Tips για να Αυξήσεις την Οργανική Επισκεψιμότητα

#3 Φτιάξε μπλογκ που να είναι βελτιστοποιημένα για τις μηχανές αναζήτησης

Το blogging είναι το σημαντικότερο συστατικό της οργανικής κυκλοφορίας και γι’ αυτό, καθώς ενημερώνεις τη λίστα των λέξεων-κλειδιών, φρόντισε να γράφεις άρθρα που να είναι πολύτιμα και ορατά στο κοινό σου.

Η προτεραιότητα εδώ είναι να βρεις θέματα ιστολογίου που οι άνθρωποι θα θέλουν να διαβάσουν. Επομένως, αφιέρωσε χρόνο για να ερευνήσεις τις τάσεις, τα προβλήματα και τα ζητήματα που αντιμετωπίζει η αγορά-στόχος σου.

Προσπάθησε να προσθέτεις νέες πληροφορίες κάθε φορά και να αποφεύγεις να αναλώνεσαι μόνο σε ένα συγκεκριμένο θέμα, εκτός και αν έχεις να προσθέσεις κάτι καινούργιο και ενδιαφέρον πάνω σε αυτό.

Είναι επίσης σημαντικό να γράφεις απλά και κατανοητά, χωρίς να βάζεις πολλούς τεχνικούς όρους, ειδικά χωρίς κάποια επεξήγηση γι’ αυτούς.

Θα πρέπει ακόμη να ακολουθήσεις μια σωστή δομή διάκρισης εσωτερικά στα κείμενα. Χρησιμοποίησε τις H κεφαλίδες (headings) για να χωρίσεις το περιεχόμενο σε υποενότητες και να διευκολύνεις στην ανάγνωση τους επισκέπτες.

Πριν όμως δημοσιεύσεις ένα μπλογκ, φρόντισε να συμπεριλάβεις σχετικές λέξεις-κλειδιά και λέξεις-κλειδιά με υψηλή αξία, με τη πυκνότητά τους να μη ξεπερνάει κάθε φορά το 1% με 2%. Το να ξεπεράσεις αυτόν τον αριθμό θα σε βάλει σε κίνδυνο να πέσεις από την υψηλή κατάταξη.

#4 Εκμεταλλεύσου τα προβεβλημένα αποσπάσματα της Google (featured snippets)

Τα συγκεκριμένα αποσπάσματα χρησιμεύουν ως προεπισκοπήσεις σε συγκεκριμένο περιεχόμενο στον ιστότοπό σου. Εάν ένα ιστολόγιο απαντήσει σε μια συγκεκριμένη ερώτηση, η Google θα δημιουργήσει ένα προβεβλημένο απόσπασμα για αυτό και θα το τοποθετήσει στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης.

Ένα κομμάτι περιεχομένου που έχει βελτιστοποιηθεί για τα προβεβλημένα αποσπάσματα είναι πιο πιθανό να δημιουργήσει οργανικά κλικ. Προκειμένου να βελτιστοποιήσεις το περιεχόμενο για αποσπάσματα, η δημοσίευση θα πρέπει να είναι σε θέση να απαντήσει σε μια συγκεκριμένη ερώτηση που θα πληκτρολογήσει ο εκάστοτε χρήστης.

Επίσης, μπορείς να φτιάξεις ένα ενημερωτικό μπλογκ που να απαντάει σε ερωτήσεις τύπου «γιατί» και «πως να». Σε αυτό, μπορεί να υπάρχει μια σύντομη απάντηση στην πρώτη παράγραφο και να δίνεται περαιτέρω ανάλυση στις επόμενες παραγράφους.

Κάτι που χρειάζεται να κάνεις επιπλέον, είναι να προσθέσεις μια εικόνα υψηλής ανάλυσης στο μπλογκ σου πριν ποστάρεις οτιδήποτε. Εκτός από τις φωτογραφίες όμως, μπορείς επίσης να προσθέσεις infographics και γραφήματα που θα εμφανιστούν στην προεπισκόπηση.

Θέλεις να αυξήσεις την οργανική επισκεψιμότητα του σάιτ σου; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!

#5 Για αποτελεσματική οργανική επισκεψιμότητα, βελτίωσε τη στρατηγική δημιουργίας συνδέσμων

Να ξέρεις πως οι λέξεις-κλειδιά δεν είναι το μόνο συστατικό που θα βοηθήσει την οργανική επισκεψιμότητα. Γι’ αυτό, θα χρειαστεί να φτιάξεις συνδέσμους υψηλής αξίας εντός και εκτός σάιτ.

Άρα, όταν αναρτάς περιεχόμενο, βεβαιώσου ότι αυτό συνδέεται με άλλες σχετικές σελίδες στον ιστότοπό σου και χρησιμοποίησε κατάλληλα links, ώστε να περιηγηθούν οι χρήστες.

Πέρα από αυτό ωστόσο, χρειάζεται να δημιουργήσεις εξωτερικούς συνδέσμους που να ανακατευθύνουν στους πρωταρχικούς ιστοτόπους. Διότι με αυτόν τον τρόπο, θα αυξήσεις την οργανική επισκεψιμότητα και οι περισσότεροι επισκέπτες θα προσδώσουν μεγαλύτερη αξία στο σάιτ σου.

Τέλος, εξέτασε και το ενδεχόμενο να κερδίσεις backlinks για τον ιστότοπό σου δημοσιεύοντας αναρτήσεις επισκεπτών και αναζήτησε εξειδικευμένους ιστότοπους όπου μπορείς να μοιράζεσαι τις γνώσεις του κλάδου.

Εκτός από τις ανάρτηση επισκεπτών, μπορείς βέβαια να δημοσιεύσεις το μπλογκ σου σε πλατφόρμες όπως το LinkedIn και το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να γράψεις πρωτότυπα άρθρα για το καθένα.


Σχετικά Άρθρα

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να φέρει αποτελέσματα το SEO;
Instagram Stories: Xρησιμοποίησε τα για την Επιχείρηση σου
6 Αποτελεσματικές Συμβουλές Ψηφιακού Μάρκετινγκ από την Digital3

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή