6 Τρόποι να Αυξήσεις τις Πωλήσεις της Ιστοσελίδας σου

Όπως ίσως έχεις ήδη παρατηρήσει, το διαδίκτυο είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Τόσο πολύ που ο διαδικτυακός κόσμος έχει γίνει η κύρια πηγή επαφής των πελατών με τις επιχειρήσεις. Επομένως μια ιστοσελίδα είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους να αυξήσεις τις πωλήσεις σου.

Μην σε εκπλήξει το γεγονός ότι, οτιδήποτε κάνεις με τον ιστότοπο σου μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τις πωλήσεις και τα έσοδά σου.

Η κατοχή μιας ωραίας και λειτουργικής ιστοσελίδας έχει γίνει απαραίτητη, χάρη στις απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή. Μια επιχείρηση χωρίς ιστοσελίδα είναι πολύ δύσκολο να χτίσει την εμπιστοσύνη που χρειάζεσαι για να είναι μια επιτυχημένη.

Παρακάτω υπάρχουν μερικοί από τους πιο σημαντικούς τρόπους να αξιοποιήσεις στο έπακρο την ιστοσελίδα σου, να βελτιώσεις τα ποσοστά μετατροπών σου και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου στο διαδίκτυο.

#1 Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας για κινητά για να αυξήσεις τις πωλήσεις

Το κινητό τηλέφωνο γίνεται ολοένα και περισσότερο ο πιο δημοφιλής τρόπος πρόσβασης στο διαδίκτυο. Σχεδόν το 60 τοις εκατό των διαδικτυακών αναζητήσεων πραγματοποιείται πλέον σε κινητή συσκευή και έως το 2025, σχεδόν το 73 τοις εκατό των χρηστών του διαδικτύου θα έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο αποκλειστικά μέσω κινητών συσκευών.

Ευρήματα όπως αυτά δεν πρέπει να αγνοήσεις αλλά να τα λάβεις υπόψη σου και να δράσεις αναλόγως. Η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σου και η σχεδίαση της, έτσι ώστε να είναι φιλική προς κινητές συσκευές είναι απαραίτητη.

Θα πρέπει να είσαι ενήμερος για τον αντίκτυπο που έχει το μέγεθος της οθόνης στις κινητές συσκευές. Αυτό μπορεί να κάνει την πλοήγηση και τη συμπλήρωση φόρμας αρκετά δύσκολη. Επίσης μπορεί να κάνει τις εικόνες πολύ μικρές, καταστρέφοντας την εμπειρία του πελάτη στην ιστοσελίδα σου.

Καλό θα ήταν να γίνεται γρήγορη φόρτωση των εικόνων και των φορμών, προσαρμοσμένα στο μέγεθος που μπορεί να υποστηρίξει μια κινητή συσκευή για να βελτιώσεις την εμπειρία του πελάτη και να αυξήσεις τις πωλήσεις της επιχείρησης σου.

#2 Βελτίωσε την εμπειρία του πελάτη στον ιστότοπο σου

Το κλειδί εδώ είναι να κάνεις τα πράγματα όσο το δυνατόν απρόσκοπτα για τους επισκέπτες σου. Αυτό θα μπορούσε να είναι τόσο απλό όσο να βεβαιωθείς ότι οι σελίδες προορισμού της ιστοσελίδας σου είναι ευθυγραμμισμένες με το περιεχόμενο μάρκετινγκ.

Είναι σημαντικό να υπάρχει συνέπεια στην ιστοσελίδα σου γενικά και βοηθά στο να δημιουργήσεις μια καλή εμπειρία στον χρήστη.

Πιθανότατα η πιο σημαντική παράμετρος είναι η διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς. Σχεδόν το 70 τοις εκατό των καλαθιών εγκαταλείπεται πριν γίνει η αγορά, επομένως αυτό αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία για αύξηση των ηλεκτρονικών σου πωλήσεων.

Φρόντισε να αποφύγεις τα περιττά εμπόδια, όπως το να βάλεις πολλά βήματα στην αγοραστική διαδικασία, να προσθέσεις πολλά πεδία στις φόρμες ή να μην είσαι αρκετά διαφανής όσον αφορά τα έξοδα αποστολής εκ των προτέρων. Προσπάθησε να κρατήσεις την αγοραστική διαδικασία όσο πιο απλή γίνεται για τον πελάτη σου.

#3 Δημιούργησε εμπιστοσύνη μέσα από μαρτυρίες και μελέτες περιπτώσεων

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να ακολουθούν τις ενέργειες άλλων ανθρώπων. Επομένως, μπορείς να δημιουργήσεις εμπιστοσύνη στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σου λέγοντας τους τι πιστεύουν και τι αισθάνονται προηγούμενοι ικανοποιημένοι πελάτες για το brand σου.

Μπορείς να κάνεις μια έρευνα στους πελάτες σου για να δεις τι σκέφτονται και στη συνέχεια να μοιραστείς τα αποτελέσματα στον ιστότοπο σου.  Με αυτό τον τρόπο, μπορείς να επιλέξεις τις ερωτήσεις που θα θέσεις και επιπλέον να ελέγξεις τα δεδομένα που θα παρουσιάσεις στους δυνητικούς σου πελάτες.

Ταχύτητα Φόρτωσης του Site: Πώς να την βελτιώσεις Εταιρεία SEO: Πως να επιλέξεις εταιρεία SEO σε 5 απλά βήματα Τι κάνει μια Εταιρεία SEO Αυξήσεις τις Πωλήσεις

#4 Πρόσφερε καλύτερη υποστήριξη

Ένας από τους τρόπους με τους οποίους μπορείς να χάσεις εύκολα πωλήσεις είναι να μη παρέχεις την κατάλληλη υποστήριξη σε μπερδεμένους πελάτες ή σε πελάτες που έχουν απορίες. Χωρίς αυτή την υποστήριξη οι δυνητικοί πελάτες θα μπορούσαν να γίνουν ένα ακόμη στατιστικό ποσοστό εγκατάλειψης της ιστοσελίδας σου.

Μπορείς να προσφέρεις στους επισκέπτες σου γρήγορη και εύκολη πρόσβαση στις απαντήσεις των πιο συχνών ερωτήσεων προσθέτοντας στην ιστοσελίδα σου μια ενότητα Συχνές Ερωτήσεις. Επίσης θα μπορούσες να το κάνεις πιο διαδραστικό παρέχοντας ζωντανή συνομιλία (live chat).

Αυτό πραγματικά θα βοηθήσει στην εξατομίκευση της εμπειρίας του πελάτη. Η προσθήκη αυτή θα βελτιώσει την αγοραστική διαδικασία, θα αυξήσει τους ικανοποιημένους πελάτες και θα αυξήσει τις πωλήσεις σου.

#5 Τράβηξε το ενδιαφέρον του πελάτη για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου

Μόλις ένας επισκέπτης δείξει το ενδιαφέρον του για την επιχείρηση σου και επισκεφθεί την ιστοσελίδα σου μην τον αφήσεις να την εγκαταλείψει πολύ εύκολα. Αυτή θα μπορούσε να είναι μια πιθανή απώλεια πώλησης.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να κρατήσεις το ενδιαφέρον των δυνητικών πελατών. Η πιο συνηθισμένη πρακτική είναι οι αναδυόμενες προσφορές και οι παροτρύνσεις για δράση όταν βρίσκεται ο επισκέπτης στον ιστότοπο σου. Μην υπερβάλλεις όμως με αυτά γιατί θα πετύχεις το αντίθετο αποτέλεσμα.

Η ανταλλαγή μηνυμάτων είναι επίσης μια καλή επιλογή. Εάν κάποιος επισκέπτης εγγραφεί στο newsletter σου για παράδειγμα, φρόντισε να του στείλεις σχετικές προσφορές στο μέλλον.

Δεν ξέρεις πως θα αυξήσεις τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σου; Είμαστε εδώ να σε βοηθήσουμε!

#6 Δημιούργησε την αίσθηση του επείγοντος

Όταν επισκεφθούν δυνητικοί πελάτες την ιστοσελίδα σου, φρόντισε να δημιουργήσεις την αίσθηση ότι κάτι είναι επείγον προκειμένου να τους πείσεις να αγοράσουν. Ένας τρόπος να το πετύχεις αυτό είναι να έχεις ένδειξη της διαθεσιμότητας και τον αριθμό των διαθέσιμων προϊόντων.

Αυτό θα τους κάνει ενστικτωδώς να μη θέλουν να το χάσουν και θα προβούν στην αγορά του. Ένας ακόμη τρόπος είναι η χρήση χρονομέτρων αντίστροφης μέτρησης σε προσφορές.

Έχε υπόψη σου ότι τα πάντα αφορούν τον πελάτη. Μπορεί να είναι δική σου η ιστοσελίδα αλλά απευθύνεται στους πελάτες σου και πρέπει να σκέφτεσαι το αντίκτυπο που θα έχει σε αυτούς. Είναι πολύ εύκολο να κολλήσεις στη δημιουργία ενός ιστότοπου που νομίζεις ότι φαίνεται υπέροχος, αλλά καταλήγει να είναι ένας εφιάλτης για πλοήγηση και χρήση.

Βάλε τον εαυτό σου στη θέση του πελάτη και ρώτα «Αυτό μου κάνει τη ζωή πιο εύκολη;». Αυτός είναι ο πιο σίγουρος τρόπος να αξιοποιήσεις στο έπακρο τον ιστότοπο σου και να αυξήσεις τις πωλήσεις για την επιχείρησή σου.


Σχετικά Άρθρα

Πώς να Βελτιώσεις το Conversion Rate του site σου
Πώς να Αυξήσεις τις Πωλήσεις σου με τα Social Media
Τι είναι το SEO (Search Engine Optimization);

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή