Κυκλοφορία Νέου Προϊόντος: Πως θα το Κάνεις με επιτυχία στα Social Media

Η κυκλοφορία νέου προϊόντος στα social media, μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βγεις στην αγορά, αλλά αυτό θα το πετύχεις μόνο αν σχεδιάσεις μια αποτελεσματική social media καμπάνια.

Από τη δημιουργία περιεχομένου μέχρι τον προγραμματισμό, η ευαισθητοποίηση για το νέο προϊόν σου στα social media απαιτεί πολύ προσεκτικό σχεδιασμό και προσοχή.

Παρακάτω υπάρχουν τρόποι που θα σε βοηθήσουν να προωθήσεις καλύτερα και πιο αποτελεσματικά την κυκλοφορία νέου προϊόντος στα social media.

#1 Κάνε επίκληση στο συναίσθημα για την κυκλοφορία νέου προϊόντος

Πριν κυκλοφορήσεις το νέο σου προϊόν στα social media, θα πρέπει να δημιουργήσεις αγωνία και να κινήσεις την περιέργεια των πελατών σου. Για να το πετύχεις αυτό θα πρέπει να γνωρίζεις τις ανάγκες του κοινού σου και να δημιουργήσεις περιεχόμενο το οποίο θα κάνει επίκληση στο συναίσθημα του κοινού.

Για παράδειγμα, αν η πλειοψηφία του κοινού σου είναι σε νεαρή ηλικία, θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις έναν χιουμοριστικό τόνο στην καμπάνια μάρκετινγκ που θα δημιουργήσεις. Αναζήτησε τρόπους για να δημιουργήσεις θετικά συναισθήματα με το περιεχόμενο σου.

#2 Εστίασε στην επίλυση κάποιου προβλήματος

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για την κυκλοφορία νέου προϊόντος στα social media είναι να εστιάσεις σε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα των καταναλωτών σου και να τους δώσεις λύση. 

Οι πελάτες αναζητούν λύσεις, οπότε δώσε τους λύσεις στα προβλήματα τους. Εστίασε στο πώς ακριβώς το προϊόν σου θα λύσει το πρόβλημα τους και κάντο γνωστό στις πλατφόρμες στα social media δημοσιεύοντας το.

#3 Επίλεξε την σωστή πλατφόρμα για την κυκλοφορία νέου προϊόντος

Αρχικά πριν το λανσάρισμα θα πρέπει να αποφασίσεις ποια είναι η κατάλληλη πλατφόρμα για το προϊόν σου.

Για προϊόντα B2B οι ιδανικές πλατφόρμες είναι το LinkedIn και το Facebook, ενώ για προϊόντα B2C οι καλύτερες επιλογές είναι το Facebook και το Instagram.

#4 Δημοσίευσε τακτικά στο TikTok

Αν είσαι νέος επιχειρηματίας ίσως σου είναι πιο δύσκολο να εδραιωθείς και να αποκτήσεις μεγάλο κοινό στις πλατφόρμες των social media. Για αυτό τον λόγο υπάρχει το TikTok.

Σχεδόν ο καθένας μπορεί να αποκτήσει πολλούς ακόλουθους αρκετά εύκολα. Η στρατηγική που θα ακολουθήσεις είναι να δημοσιεύεις περιεχόμενο όσο το δυνατόν συχνότερα, προκειμένου να κρατάς το ενδιαφέρον του κοινού σου.

#5 Ζήτα την γνώμη άλλων επαγγελματιών για την κυκλοφορία νέου προϊόντος

Ζήτα από άλλους επιχειρηματίες ή επιχειρήσεις να δοκιμάσουν και να ελέγξουν αυτοί πρώτοι το προϊόν σου.

Έτσι, αν το κοινό σου δει ότι δοκίμασαν το προϊόν σου άλλοι γνωστοί επαγγελματίες θα ενισχυθεί η εμπιστοσύνη και η αξιοπιστία του brand σου. Οι άνθρωποι είναι πιο πρόθυμοι να δοκιμάσουν κάτι το οποίο τους συστήνουν άνθρωποι ή επιχειρήσεις που ήδη αγαπούν και εμπιστεύονται.

Θες το νέο σου προϊόν να γίνει ανάρπαστο μέσα από τα social media; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!

#6 Αλληλεπίδρασε με τις διάφορες κοινότητες των social media

Η αξιοποίηση των διαφόρων κοινοτήτων social media πριν από την κυκλοφορία νέου προϊόντος θα σε βοηθήσει να αλληλεπιδράσεις με τους υποψήφιους πελάτες σου.

Η διάδοση του νέου προϊόντος μέσω των κοινοτήτων των social media και η δημιουργία σχέσεων με συναδέλφους του κλάδου είναι ιδιαίτερα χρήσιμη. Τα άτομα που είναι ήδη εξοικειωμένα με το όνομα του προϊόντος σου είναι πιο πιθανό να συμμετάσχουν και να ενδιαφερθούν για την social media καμπάνια σου.

#7 Τράβηξε την προσοχή του κοινού πριν την κυκλοφορία νέου προϊόντος

Είναι προτιμότερο πριν την κυκλοφορία νέου προϊόντος να τραβήξεις την προσοχή του κοινού σου και να δημιουργήσεις ένα μυστήριο γύρω από αυτό, αντί να το παρουσιάσεις απλά.

Με το να δημιουργήσεις μια αίσθηση μυστηρίου, θα παροτρύνεις το κοινό σου να ερευνήσει παραπάνω το brand σου και να μάθει περισσότερα για αυτό.

SEO για μικρές επιχειρήσεις Κυκλοφορία Νέου Προϊόντος

#8 Ενίσχυσε την προβολή σου

Όσο περισσότερη προβολή αποκτούν οι καμπάνιες σου, τόσο πιο επιτυχημένες θα είναι οι προσπάθειες σου για social media μάρκετινγκ. Επομένως, επικεντρώσου στο πώς να ενισχύσεις την προβολή σου.

Για παράδειγμα, θα μπορούσες να «τρέξεις» ένα διαγωνισμό στα social media και να ζητήσεις από τους χρήστες, να κάνουν tag φίλους τους προκειμένου να συμμετάσχουν. Με αυτό τον τρόπο, θα προσελκύσεις περισσότερους ανθρώπους και θα αυξήσεις την προβολή σου στις πλατφόρμες των social media.

#9 Γνώρισε το κοινό σου

Προτού επενδύσεις τον πολύτιμο χρόνο σου στη δημιουργία περιεχομένου, βεβαιώσου ότι γνωρίζεις πραγματικά το κοινό σου και σε ποια πλατφόρμα social media περνά τον περισσότερο χρόνο του.

Ανάλογα με είδος της επιχείρησης σου, δες που περνάει τον περισσότερο χρόνο το κοινό και σε ποια πλατφόρμα αλληλεπιδρά περισσότερο. Αφού το μάθεις αυτό, τότε θα είσαι σε θέση να σχεδιάσεις την καμπάνια σου για το νέο προϊόν.

#10 Βελτιστοποίησε την σελίδα προορισμού σου

Για να σχεδιάσεις μια αποτελεσματική καμπάνια στα social media, είναι σημαντικό να δημιουργήσεις μια βελτιστοποιημένη σελίδα προορισμού.

Η σελίδα προορισμού σου είναι ένας τρόπος να προσφέρεις στους πελάτες περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα προϊόντα σου και να τους παροτρύνεις να αναλάβουν δράση μέσω call to actions.

Για παράδειγμα, θα μπορούσες να τους παροτρύνεις να εγγραφούν στο email newsletter σου, να αγοράσουν κάποιο από τα προϊόντα σου, να επισκεφθούν το blog σου ή τον ιστότοπο σου κλπ.

Μόνο αν αλληλεπιδράς με το κοινό σου στα social media θα καταφέρεις να κάνεις με επιτυχία την κυκλοφορία νέου προϊόντος.


Σχετικά Άρθρα

Instagram για Επιχειρήσεις: Πως θα σε βοηθήσει
LinkedIn Προφίλ: 10 συμβουλές για Επιχειρηματίες και Επαγγελματίες
7 Λάθη στις Διαφημίσεις Instagram και πώς να τα Αποφύγεις

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή