6 Λόγοι που κανείς δεν ανοίγει το Email Newsletter σου

Η πλειοψηφία των εγγεγραμμένων συνδρομητών σου δεν θα ανοίξει το email newsletter σου. Αυτή είναι η σκληρή αλήθεια για το email marketing. Αρκεί να τρέξεις μια καμπάνια email marketing για να το διαπιστώσεις.

Αν για παράδειγμα, έχεις στο email 1.000 συνδρομητές, περίπου το 20% μόνο από αυτούς θα ανοίξουν το email newsletter σου. Μάλιστα για τους περισσότερους marketers και τις επιχειρήσεις, οι αριθμοί είναι ακόμη χαμηλότεροι από 20%. Επειδή το ποσοστό ανοίγματος email μπορεί να διαφέρει από τη μια επιχείρηση στην άλλη.

Παρόλα αυτά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις που έχουν ποσοστό ανοίγματος email 30% και μερικές φορές 50%. Πως το κάνουν; Και γιατί εσύ έχεις τόσο μικρό ποσοστό;

Τι είναι το Ποσοστό Ανοίγματος Email newsletter;

Προτού εμβαθύνουμε, είναι σημαντικό να καταλάβεις τι είναι το ποσοστό ανοίγματος email και γιατί παίζει καθοριστικό ρόλο.

Το ποσοστό ανοίγματος email σε βοηθάει να μετρήσεις κατά πόσο είναι αποτελεσματικές οι email καμπάνιες που κάνεις δείχνοντας σου πόσοι άνθρωποι είδαν το email newsletter σου.

Μπορείς να μάθεις αυτό το ποσοστό από τις email λίστες σου για κάθε μια από τις καμπάνιες που τρέχεις χρησιμοποιώντας αναφορές και στατιστικά. Μπορείς να συγκρίνεις τα αποτελέσματα με άλλες καμπάνιες που είχες κάνει στο παρελθόν.

Αν βλέπεις ότι έχεις χαμηλό ποσοστό ανοίγματος email από τις καμπάνιες σου, δες αν κάνεις κάποιο από τα παρακάτω λάθη.

#1 Χρήση μη βελτιστοποιημένου θέματος email newsletter

Το θέμα είναι το πιο σημαντικό μέρος του email που θα χρησιμοποιήσει το 48% των παραληπτών του email newsletter σου για να αποφασίσει αν θα ανοίξει το email ή θα το μεταφέρει στον κάδο απορριμμάτων.

Ένα βαρετό και μακροσκελές θέμα με περίπλοκες λέξεις δεν θα προκαλέσει ποτέ την περιέργεια του παραλήπτη σου για να τον κάνει να ανοίξει το email σου. Είναι προτιμότερο να αφιερώσεις περισσότερο χρόνο στη βελτιστοποίηση του θέματος του email παρά στη συγγραφή του ίδιου του email.

Κράτα το θέμα σου σύντομο και περιόρισε το στις 6-10 λέξεις. Κάν’ το πιασάρικο και χρησιμοποίησε το για να κινήσεις την περιέργεια του χρήστη και να τον κάνεις να διαβάσει το περιεχόμενο του email σου. Μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις emoji για να ξεχωρίσεις από τα υπόλοιπα email newsletter.

#2 Μη χρήση υπότιτλου

Οι περισσότεροι marketers δεν συνειδητοποιούν ότι οι υπηρεσίες email όπως το Gmail επιτρέπουν στους χρήστες του να κάνουν προεπισκόπηση της πρώτης πρότασης ενός email πριν το ανοίξουν. Αυτό είναι το δεύτερο πιο σημαντικό μέρος ενός email που μπορεί να επηρεάσει τους παραλήπτες για το αν θα ανοίξουν το email σου.

Αντί να ξεκινάς τα email σου με κάποια προσφώνηση, μπορείς να χρησιμοποιήσεις την πρώτη πρόταση  για να συνοψίσεις το email σου και να έχεις περισσότερη απήχηση. Ορισμένα πρότυπα email διαθέτουν ενσωματωμένες υποκεφαλίδες. Χρησιμοποίησε τες με σύνεση προς όφελος σου.

email newsletter Email Marketing και Newsletter: 5 Συμβουλές για να το κάνεις σωστά

#3 Τo email newsletter πηγαίνει στο φάκελο ανεπιθύμητων ή στον φάκελο με τα email προώθησης

Αν συνεχίζεις να βλέπεις μηδενικά στο ποσοστό ανοίγματος  για τις email καμπάνιες σου, τότε τα email ενδέχεται να μην πηγαίνουν στα εισερχόμενα αλλά να καταλήγουν στα φάκελο με τα ανεπιθύμητα.

Μερικές λέξεις που χρησιμοποιείς στο θέμα του email newsletter μας ίσως γίνουν η αφορμή για να καταλήξει το email σου στο φάκελο ανεπιθύμητων. Για παράδειγμα, «Παράγγειλε Τώρα», «Ειδική Προσφορά», «Μεγάλη Προσφορά», «Αγόρασε Τώρα» είναι μερικές από τις λέξεις που καλό είναι να μην χρησιμοποιείς.

Η νέα καρτέλα Προωθήσεις στο Gmail είναι ένας άλλος φάκελος που χρησιμοποιεί η Google για να φιλτράρει διαφημιστικά email. Οι περισσότεροι χρήστες του Gmail αποφεύγουν πάντα αυτήν την καρτέλα.

Θες να αυξήσεις το ποσοστό ανοίγματος των email σου; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!

#4 Αποστολή email καμπανιών σε λάθος στιγμή

Ο χρόνος των καμπανιών email σου πρέπει επίσης να είναι ο ιδανικός για να προσεγγίσεις μεγαλύτερο αριθμό παραληπτών. Αν στέλνεις το email newsletter σου λάθος μέρα και ώρα μπορεί να μειώσει το ποσοστό ανοίγματος email.

Η Τρίτη, η Τετάρτη και η Πέμπτη είναι οι καλύτερες μέρες για να στείλεις ένα email. Και οι ιδανικές ώρες είναι 9 πμ , 11 πμ και 2 μμ που θα κάνουν τις καμπάνιες σου ακόμη πιο επιτυχημένες. Αυτές οι ώρες και μέρες έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικές, βέβαια μπορεί να αλλάξουν ανάλογα με τη γεωγραφική τοποθεσία και το κοινό σου.

Οι περισσότερες υπηρεσίες email marketing σήμερα διαθέτουν εργαλεία για τον καθορισμό των καλύτερων ωρών μέσα στην ημέρα για την αποστολή μιας καμπάνιας μέσω email.

#5 Ξεχνάς τους χρήστες κινητών συσκευών

Τα smartphone πλέον αποτελούν την βασική συσκευή για όλους, είτε πρόκειται για πρόσβαση στο διαδίκτυο, είτε στο email τους. Πάνω από το 50% των χρηστών ανοίγουν τα email τους από το smartphone τους.

Αν δεν βελτιστοποιήσεις και δεν σχεδιάσεις τα email newsletter για κινητές συσκευές πρώτα, τότε η πλειοψηφία των συνδρομητών σου δεν θα δει το email σου. Επομένως θα πρέπει να κάνεις συμπίεση των εικόνων, να έχεις σύντομο θέμα και να μορφοποιήσεις το περιεχόμενο ώστε να ταιριάζει σωστά σε διάφορους τύπους οθονών συσκευών.

#6 Δεν χρησιμοποιείς A/B Testing

Το A/B Testing είναι ένα από τα πιο χρήσιμα εργαλεία που παρέχει μια υπηρεσία email marketing. Η εκτέλεση A/B Testing στις email καμπάνιες σου μπορεί να σε βοηθήσει να προσδιορίσεις τι είδους θέμα λειτουργεί καλύτερα για το email newsletter σου και ποιες ώρες και ημέρες είναι πιο αποτελεσματικές για την αποστολή email. Μην αφήσεις αυτό το χρήσιμο εργαλείο να πάει χαμένο.

Ο κύριος στόχος της βελτίωσης του ποσοστού ανοίγματος των email είναι να σε βοηθήσει να αναπτύξεις μια λίστα email υψηλής απόδοσης. Επομένως, θα πρέπει πάντα να αναζητάς τρόπους για να βελτιστοποιήσεις την επόμενη email καμπάνια για να έχεις καλύτερα αποτελέσματα από ότι στην προηγούμενη.


Σχετικά Άρθρα

Θες να φτιάξεις το δικό σου Ηλεκτρονικό Κατάστημα; Διάβασε πρώτα αυτό
Content Marketing: 5 Βήματα για να το ξεκινήσει μια μικρή επιχείρηση ή startup
Πώς να Αυξήσεις τις Πωλήσεις σου με τα Social Media

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή