7 Λάθη στις Διαφημίσεις Instagram και πώς να τα Αποφύγεις

Αυτή τη στιγμή, υπάρχουν στο Instagram πάνω από 800 εκατομμύρια χρήστες, εκ των οποίων τα 500 είναι ενεργοί καθημερινά. Αυτό σημαίνει ότι, είναι ιδιαίτερα δελεαστικό να δημιουργήσεις διαφημίσεις στο Instagram με ελάχιστο σχεδιασμό. Παρόλα αυτά, πολλοί επιχειρηματίες κάνουν λάθη στις διαφημίσεις Instagram.

Διάβασε παρακάτω τα πιο συνηθισμένα λάθη στις διαφημίσεις Instagram και πως θα μπορέσεις να τα αποφύγεις.

#1 Ένα από τα λάθη στις διαφημίσεις Instagram είναι ότι δεν έχεις ξεκάθαρο στόχο

Ένα από τα λάθη στις διαφημίσεις Instagram είναι ότι δημιουργείς διαφημίσεις με αόριστους στόχους. Το να θέσεις σαν στόχο την αύξηση των εσόδων σου ή την βελτίωση της επιχείρησης σου είναι αρκετά γενικό και ως επί το πλείστον δεν μπορεί να επιτευχθεί άμεσα.

Αν δεν είναι πιο συγκεκριμένοι οι στόχοι που θέτεις, οι διαφημίσεις δεν θα μπορέσουν να σε βοηθήσουν να πετύχεις και τους πιο μεγάλους στόχους που έχεις. Όσο πιο ξεκάθαρος είσαι σχετικά με τον στόχο της διαφήμισης σου, τόσο πιο αποτελεσματική θα είναι.

Ο στόχος που επιλέγεις είναι ένας οδηγός για τη μορφή και το περιεχόμενο της διαφήμισης σου. Για παράδειγμα, μπορείς να θέσεις σαν στόχο της αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπο σου, την αύξηση της αφοσίωσης των χρηστών σου, την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του brand σου κλπ.

#2 Το να μη στοχεύεις συγκεκριμένο κοινό είναι ένα από τα λάθη στις διαφημίσεις Instagram

Ακόμα και αν έχεις δημιουργήσεις την καλύτερη διαφημιστική καμπάνια, αυτή μπορεί να αποτύχει αν δεν γνωρίζεις ποιο είναι το κοινό σου. Οι διαφημίσεις που απευθύνονται γενικά σε όλο το κοινό, συνήθως δεν ελκύουν κανέναν.

Είναι σημαντικό να προσδιορίσεις ποιες ομάδες ανθρώπων είναι πιθανό να λάβουν το μήνυμα σου και να αντιδράσουν σε αυτό. Μπορείς να δημιουργήσεις ένα προσαρμοσμένο κοινό Instagram με βάση τους χρήστες που έχουν ήδη αλληλεπιδράσει μαζί σου στην πλατφόρμα.

Το Instagram σου δίνει επίσης την δυνατότητα να στοχεύσεις σε άλλα είδη προσαρμοσμένου κοινού όπως για παράδειγμα σε αυτούς που έχουν εγγραφεί στο newsletter σου ή έχουν ήδη επισκεφτεί το site σου.. Αυτό καθιστά ακόμα πιο εύκολο να στοχεύσεις άτομα που ενδιαφέρονται πραγματικά για την επιχείρηση σου.

#3 Δημιουργείς περιεχόμενο που δεν ενδιαφέρει το κοινό σου

Ένα συνηθισμένο λάθος στο Instagram μάρκετινγκ είναι ότι εστιάζεις περισσότερο σε ότι αρέσει σε εσένα, παρά σε ό,τι αρέσει στο κοινό σου όταν δημιουργείς διαφημιστικό περιεχόμενο. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε διαφημίσεις που ενδιαφέρουν περισσότερο τους συναδέλφους σου παρά τα άτομα που θα αγοράσουν πραγματικά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου.

Παρατήρησε την συμπεριφορά του κοινού σου. Οι χρήστες που αλληλεπιδρούν με τον λογαριασμό σου στο Instagram πιθανότατα αλληλεπιδρούν και με άλλες παρόμοιες επιχειρήσεις. Έλεγξε με τι άλλο αλληλεπιδρά το κοινό-στόχο σου, για να έχεις καλύτερη αίσθηση του είδους του περιεχομένου στο οποίο ανταποκρίνεται.

Αγορές εντός Εφαρμογής (App): Πως να Αυξήσεις τα Κέρδη σου λάθη στις διαφημίσεις Instagram

#4 Χρήση μόνο ενός είδους διαφήμισης

Οι μάρκετερς κάνουν συχνά λάθη στις διαφημίσεις Instagram και ένα από αυτά είναι να χρησιμοποιούν μόνο still-image ads (διαφημίσεις φωτογραφίας). Απόφυγε αυτό το λάθος και προσπάθησε να διαφοροποιήσεις τις διαφημίσεις των προσφορών σου.

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη διαφήμισης. Η διαφήμιση φωτογραφίας, η διαφήμιση βίντεο, η διαφήμιση carousel, η διαφήμιση σε story, η διαφήμιση στην εξερεύνηση του Instagram. Κάθε είδος έχει τα δικά του οφέλη που πρέπει να λάβεις υπόψη. Θα πρέπει να είσαι σίγουρος ότι το είδος της διαφήμισης ταιριάζει με την στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθείς. Φυσικά αν δεν γνωρίζεις τι είναι κάθε ένα από αυτά, μπορούμε να σε βοηθήσουμε.

#5 Εστιάζεις στα βραχυπρόθεσμα οφέλη

Είναι φυσιολογικό να θέλεις να δεις αποτελέσματα από τις αγορές διαφημίσεων Instagram. Παρόλα αυτά, πολλά από τα οφέλη της διαφήμισης στην πλατφόρμα προέρχονται μόνο από τη μακροχρόνια χρήση. Απόφυγε το λάθος να αναζητάς μόνο τα βραχυπρόθεσμα οφέλη.

Όταν γνωρίζεις τα μακροπρόθεσμα οφέλη του Instagram μάρκετινγκ και σχεδιάζεις τη διαφήμιση σου για να τα εκμεταλλευτείς, αξιοποιείς στο έπακρο την πλατφόρμα.

#6 Το να αγνοείς τα στατιστικά στοιχεία είναι άλλο ένα από τα λάθη στις διαφημίσεις Instagram

Το μόνο άτομο που μπορεί να σε βοηθήσει να μάθεις και να αποφύγεις τα λάθη στις διαφημίσεις Instagram είναι ο εαυτός σου. Η διαφήμιση σε πλατφόρμες, όπως το Instagram παράγει τεράστιο όγκο δεδομένων. Μην κάνεις το λάθος να χάσεις την ευκαιρία να επωφεληθείς από τις πληροφορίες που σου δίνουν τα στατιστικά στοιχεία των διαφημίσεων σου.

Για αυτό το λόγο μπορείς να χρησιμοποιήσεις εργαλεία που σου προσφέρουν οι ίδιες οι πλατφόρμες όπως για παράδειγμα το Instagram Insights. Σε περίπτωση που προβάλλεις διαφημίσεις σε περισσότερες από μια πλατφόρμες social media, μπορείς να επωφεληθείς από εργαλεία που σου δίνουν ενσωματωμένες πληροφορίες και στατιστικά για όλες τις πλατφόρμες.

Θες να αναπτύξεις πετυχημένη Instagram μάρκετινγκ στρατηγική που φέρνει πωλήσεις; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!

#7 Δεν προσαρμόζεις τη διαφήμιση σου στην τοποθεσία σου

Είναι πολύ σημαντικό, όπως προαναφέραμε να γνωρίζεις καλά το κοινό που θες να στοχεύσεις. Αυτό σημαίνει ότι, θα πρέπει να ξέρεις τη τοποθεσία, τα ενδιαφέροντα και τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού-στόχος σου.

Η τοποθεσία που ζει το κοινό σου μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο θα του προβάλλεις διαφημίσεις Instagram. Ανάλογα με την τοποθεσία του κοινού σου, ορισμένες λειτουργίες διαφημίσεων Instagram ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμες.

Επομένως, μπορείς να μάθεις το τοπικό ρυθμιστικό πλαίσιο, το οποίο θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τι είδους δεδομένα επιτρέπονται στην περιοχή που μένει το κοινό σου.


Σχετικά Άρθρα

Βελτιστοποίηση Μάρκετινγκ Περιεχομένου για το YouTube: Πλήρης Οδηγός
6 Τρόποι να Αυξήσεις τις Πωλήσεις της Ιστοσελίδας σου
Πώς να Aυξήσεις αποτελεσματικά το Brand Awareness

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή