Τρόποι να Xρησιμοποιήσεις το TikTok για την Επιχείρηση σου

Αν και το TikTok έγινε γνωστό για τα χορευτικά βίντεο καθώς και τα βίντεο συγχρονισμού από έφηβους κυρίως, στη συνέχεια έγινε η δημοφιλέστερη πλατφόρμα για τις επιχειρήσεις, οι οποίες μπορούν να συνδεθούν και να επικοινωνήσουν με τους πελάτες τους. Με 689 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες είναι αδύνατο να αγνοήσεις την δύναμη του TikTok για την επιχείρηση σου.

Παρακάτω λοιπόν υπάρχουν τρόποι με τους οποίους μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και θα σε βοηθήσουν να προσεγγίσεις ακόμη περισσότερο κοινό σε παγκόσμια εμβέλεια.

#1 Μπορείς να εκφραστείς δημιουργικά στο TikTok για την επιχείρηση σου

Η πλειοψηφία του περιεχομένου στο TikTok είναι ανάλαφρη και διασκεδαστική. Σε αυτή την πλατφόρμα οι άνθρωποι εκφράζονται με δημιουργικούς και κάποιες φορές «ανόητους» τρόπους.

Ακόμα και αν είσαι μια «σοβαρή» επιχείρηση η οποία προσφέρει προϊόντα ή υπηρεσίες, το να χρησιμοποιήσεις το TikTok για την επιχείρηση σου μπορεί να έχει σημαντικά οφέλη για το brand σου.

Οι χρήστες των social media αναζητούν την ανθρώπινη σύνδεση και την αυθεντικότητα. Αν και υπάρχει χώρος για εκπαιδευτικό περιεχόμενο στο TikTok, θα ήταν καλό να φαίνεται ότι μπορεί κάποιος να προσεγγίσει εύκολα την επιχείρηση σου και να επικοινωνήσει μαζί σου χωρίς δεύτερη σκέψη.

Αυτό θα κάνει τους πελάτες σου να αισθανθούν ακόμα πιο άνετα, να αλληλεπιδράσουν μαζί σου και να μετατραπούν σε πιστούς πελάτες σου μακροπρόθεσμα.

#2 Μπορείς να προσεγγίσεις γρηγορότερα περισσότερο κοινό

Ανεξάρτητα από το γεγονός ότι το TikTok ξεκίνησε το 2016, αυτή τη στιγμή είναι η δημοφιλέστερη πλατφόρμα η οποία μετρά πάνω από 33 εκατομμύρια downloads. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς το βίντεο περιεχόμενο είναι το πιο δημοφιλές και αν υπάρχει κάτι στο οποίο υπερέχει το TikTok, αυτό είναι το βίντεο.

Αυτό σημαίνει επίσης, ότι με τη βοήθεια του TikTok μπορείς να προσεγγίσεις ένα διεθνές κοινό. Επιπλέον, άλλη μια φήμη που κυκλοφορεί είναι ότι κυρίως έφηβοι χρησιμοποιούν τη πλατφόρμα. Αυτό είναι μεγάλο λάθος. Το TikTok είναι μια πολυπληθής πλατφόρμα για όλες τις ηλικίες.

Τρόποι να Xρησιμοποιήσεις το TikTok για την Eπιχείρηση σου

#3 Το TikTok για την επιχείρηση σου προσφέρει μια πληθώρα influencers

Μία από τις πιο ελκυστικές πτυχές του TikTok είναι ότι ο καθένας μπορεί να γίνει viral. Μπορεί κάποιος ο οποίος δεν έχει πολλούς followers και views να δημοσιεύσει ένα post στο TikTok και να γίνει viral εν μια νυκτί.

Επομένως, το TikTok προσφέρει μια πληθώρα influencers από τους οποίους μπορείς να επιλέξεις τον  κατάλληλο για την επιχείρηση σου. Αν το brand σου θέλει να στοχεύσει μια συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία, πιθανότατα υπάρχει ένα άτομο που ταιριάζει απόλυτα, πληροί τα κριτήρια και έχει ήδη πολλούς followers.

Σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα, σχεδόν το 86% των επαγγελματιών μάρκετινγκ έχει χρησιμοποιήσει το influencer μάρκετινγκ για να αυξήσει τις πωλήσεις ή να την αναγνωρισιμότητα του brand τους.

Ωστόσο, η διαδικασία εύρεσης του κατάλληλου influencer στο TikTok μπορεί να είναι δύσκολη, διότι δεν είναι πάντα σαφές ποιος από όλους θα μπορούσε να αντιπροσωπεύσει σωστά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου.

Για αυτό το λόγο το TikTok έχει μεριμνήσει και σου προσφέρει ένα εργαλείο (TikTok Creator Marketplace) το οποίο σε βοηθά να βρεις με ποιους χρήστες του TikTok θα μπορούσες να συνεργαστείς.

#4 Έχεις τη δυνατότητα να επαναχρησιμοποιήσεις το περιεχόμενο σου

Τα TikTok βίντεο περιορίζονται στα 60 δευτερόλεπτα. Είναι γενικά σύντομα, προσαρμόσιμα και μπορείς να τα δημοσιεύσεις σε όλα τα social media κανάλια σου.

Σκέψου πόσο η προσθήκη ενός από τα βίντεο σου στο TikTok σε ένα email θα ενίσχυε την περιέργεια των πελατών σου για τα μελλοντικά σου email.

Επιπλέον, αν εξακολουθείς να προσπαθείς να δημιουργήσεις την κοινότητα σου σε πολλές πλατφόρμες, έχεις την επιλογή να στείλεις αυτό το βίντεο TikTok απευθείας στα stories σου στο Instagram. Θα μπορούσες επίσης να το δημοσιεύσεις στον ιστότοπο σου ή να το χρησιμοποιήσεις σε παρουσιάσεις. Όσο πιο δημιουργικός γίνεις, τόσο περισσότερο κοινό θα προσεγγίζεις.

Θες να απογειώσεις την digital marketing στρατηγική σου με το TikTok; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!

#5 Αλληλεπιδράς περισσότερο με τους χρήστες

Όταν πρόκειται να χρησιμοποιήσεις το TikTok για την επιχείρηση σου, απλά δεν μπορείς να αγνοήσεις το engagement rate (ποσοστό αλληλεπίδρασης).

Ο μέσος χρήστης του TikTok ξοδεύει 52 λεπτά την ημέρα στην εφαρμογή και αυτός ο χρόνος μπροστά από την οθόνη, σημαίνει ότι υπάρχουν άφθονες ευκαιρίες για να προσεγγίσεις τους υποψήφιους πελάτες σου.

Υπάρχει τεράστια ποικιλία περιεχόμενου στο TikTok. Επομένως, ότι είδος επιχείρησης και αν έχεις μπορείς να αυξήσεις την προβολή των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου.

#6 Μεγάλη ποικιλία διαφημίσεων

Οι διαφημίσεις που μπορούν να δημιουργηθούν μέσα από το TikTok για την επιχείρηση σου έχουν πολλές μορφές.

  • Top View Διαφημίσεις: Είναι ένας από τους κύριους τρόπους προβολής που προσφέρονται και είναι η διαφήμιση που εμφανίζεται μόλις ανοίγεις την εφαρμογή
  • Brand Takeovers: Είναι σύντομες διαφημίσεις 3 έως 5 δευτερολέπτων και μπορούν να είναι βίντεο ή εικόνες
  • In-Feed Videos: είναι βίντεο μέχρι και 1 λεπτό, τα οποία μπορούν να έχουν και ήχο
  • Hashtag Challenges: Αναφέρονται σε «προκλήσεις», όπου ένας διαφημιζόμενος μπορεί να προσκαλέσει τους χρήστες να δημιουργήσουν περιεχόμενο, το οποίο σχετίζεται με συγκεκριμένο hashtag
  • Branded Lenses: Πρόκειται για γραφικά στοιχεία όπως τρισδιάστατα αντικείμενα, φίλτρα προσώπου και παρόμοια εφέ, τα οποία μπορούν να προστεθούν από τους χρήστες στα βίντεο τους.

Με την πλατφόρμα να συνεχίζει να κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος, οι μεγάλες και οι μικρές επιχειρήσεις θα πρέπει να πειραματίζονται, να βελτιστοποιούν και να δημοσιεύουν το περιεχόμενο τους με σκοπό να μετατρέψουν τους φανατικούς TikTokers σε πιστούς πελάτες.


Σχετικά Άρθρα

Digital Content: Πώς να Σχεδιάσεις το Ψηφιακό Περιεχόμενο σου
6 Στρατηγικές Instagram Μάρκετινγκ για Μικρές Επιχειρήσεις
Πώς να φτιάξεις ένα Δυνατό Προφίλ στο Instagram

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή