Η επιτυχία για τους επιχειρηματίες επιτυγχάνεται μέσω δικτύωσης και από στόμα σε στόμα. Με αυτόν τον τρόπο το μάρκετινγκ στα social media μπορεί να σημαίνει πολλά για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων προκειμένου να αναδείξουν την επιχείρηση τους. Επομένως, χρησιμοποίησε το LinkedIn προφίλ σου, το οποίο είναι το μεγαλύτερο δίκτυο με εκπαιδευμένους επαγγελματίες.
Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης απαιτεί επαγγελματικό και αποτελεσματικό τρόπο. Το Facebook και το Twitter αποτελούσαν πηγή για πολλές επιχειρήσεις να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.
Αλλά αυτοί οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης είναι για κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και δεν αποτελούν το κατάλληλο κανάλι για να πουλήσεις το προϊόν ή την υπηρεσία σου στο διαδίκτυο. Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικές συμβουλές για το Linkedin προφίλ επιχειρηματιών.
#1 Προσαρμογή της ενότητας Επαγγελματική Εμπειρία
Στο LinkedIn προφίλ σου ως επιχειρηματίας θα πρέπει να αναφέρεις την τρέχουσα επιχειρηματική σου εμπειρία. Οποιαδήποτε παλιά επιχείρηση ή κάποια εμπειρία που δεν έχει καμία σχέση με την τρέχουσα επιχείρηση μπορεί να αποφευχθεί.
#2 Καταγραφή των δεξιοτήτων και της τεχνογνωσίας σου
Οι δεξιότητες και η τεχνογνωσία θα πρέπει να είναι αυτές που σχετίζονται με την επιχείρησή σου. Εάν για παράδειγμα είσαι ιδιοκτήτης ενός αρτοποιείου, η αναφορά δεξιοτήτων για τον υπολογιστή και ο προγραμματισμός μπορεί να μπερδέψουν τον πελάτη.
Όταν υπάρχουν αρκετές δεξιότητες μπερδεύουν τον πελάτη και χάνει το ενδιαφέρον του. Επομένως, ανάφερε δεξιότητες που σχετίζονται με την επιχείρηση στο Linkedin προφίλ σου.
#3 Κάνε το Linkedin προφίλ σου δημόσιο
Το Linkedin σού δίνει την επιλογή να γίνεις ορατός όσο θέλεις. Μπορείς να αποφασίσεις στο Linkedin προφίλ σου πόσες πληροφορίες θέλεις να κάνεις ορατές σε άτομα που δεν είστε συνδεδεμένοι.
Είναι καλό να είναι δημόσιο το Linkedin προφίλ σου στο διαδίκτυο, ώστε να λαμβάνει περισσότερες επαφές που συμβάλλουν στην επιτυχία της επιχείρησης σου και μπορούν να σε προσεγγίζουν περισσότεροι πελάτες.
#4 Να έχεις επαγγελματική παρουσία
Είναι σημαντικό για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να γνωρίζουν ότι το Linkedin είναι επίσης ένας ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης, αλλά διαφέρει εντελώς από το Twitter και το Facebook. Όταν χρησιμοποιείς το Linkedin ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, φρόντισε να παρουσιάσεις το επιχειρηματικό σου πρόσωπο.
#5 Εύκολη πρόσβαση
Για να βοηθήσεις τους υποψήφιους πελάτες σου να σε βρουν εύκολα, θα πρέπει να έχεις βελτιστοποιήσει το προφίλ σου. Θα πρέπει να βρίσκεσαι στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης όταν ένας πελάτης ή ένας υποψήφιος πελάτης σε αναζητά για να συνδεθεί μαζί σου.
#6 Συστάσεις από εργαζόμενους
Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων είναι αυτοί που χρειάζονται περισσότερη επισκεψιμότητα και το προφίλ σου μπορεί να αποκτήσει επισκεψιμότητα κερδίζοντας συστάσεις από τους εργαζόμενους που δουλεύουν στην επιχείρηση σου αλλά και από τους προηγούμενους υπαλλήλους.
Οι άνθρωποι που γνωρίζουν και μαθαίνουν την επιχείρησή σου μπορεί να εντυπωσιαστούν και να γίνουν ευνοϊκοί προς εσένα και την επιχείρηση.
#7 Τακτική ενημέρωση της κατάστασης της εταιρείας στο Linkedin προφίλ σου
Η κατάσταση της εταιρείας σου πρέπει να ενημερώνεται τακτικά, με αυτόν τον τρόπο οι ακόλουθοι σου θα μαθαίνουν τι συμβαίνει στην εταιρεία σου.
Οι επιχειρηματίες πρέπει να ενημερώνουν και να παρέχουν στους πελάτες και στους ακόλουθους τους περισσότερες πληροφορίες. Φρόντισε πάντα να τους προσφέρεις αξία αναρτώντας ενδιαφέροντα άρθρα.
#8 Εταιρική σελίδα σαν Linkedin προφίλ
Μεγάλο ποσοστό των επιχειρηματιών δεν καταβάλλει προσπάθεια για να αναπτύξει εταιρική σελίδα για το Linkedin προφίλ του. Αυτό θεωρείται ως ένα από τα μεγαλύτερα λάθη, επειδή ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησης, η ανάπτυξη της σελίδας της εταιρείας για το προφίλ σου μπορεί να σου αποφέρει πολλά οφέλη.
#9 Η επαγγελματική εικόνα είναι απαραίτητη
Όντας ιστότοπος ενός επαγγελματικού δικτύου επιχειρήσεων, η εικόνα που θα βάλεις στο προφίλ σου θα πρέπει σίγουρα να είναι επαγγελματική. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που έχουν χάσει ευκαιρίες επειδή δεν είχαν μια επαγγελματική εικόνα προφίλ.
Χρειάζεσαι βοήθεια για να χτίσεις ένα δυνατό Linkedin προφίλ; Είμαστε εδώ να σε βοηθήσουμε!
#10 Οι ομάδες είναι must
Εκτός από τη δημιουργία της δικής σου ομάδας, είναι σημαντικό να συμμετέχεις και σε άλλες ομάδες που είναι επωφελείς και ενημερωτικές. Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων θα πρέπει να θυμούνται να συμμετέχουν σε ομάδες που σχετίζονται με τον κλάδο τους.
Από τη στιγμή που θα γίνεις μέλος μιας ομάδας, είναι υποχρεωτικό να μοιράζεσαι περιεχόμενο από τη σελίδα της επιχείρησης. Επίσης, κάνε καθημερινή σου συνήθεια να σχολιάζεις συζητήσεις που είναι δημοφιλείς, έτσι ώστε η επιχείρηση σου να γίνεται αντιληπτή σε περισσότερο κόσμο.
Μέτα από αυτές τις συμβουλές θα ήταν καλό πολλοί επιχειρηματίες να σκεφτούν και να βελτιστοποιήσουν τα Linkedin προφίλ τους. Υπάρχουν πολλά σημεία που αναφέρονται στη βελτιστοποίηση του Linkedin προφίλ ειδικά για επιχειρηματίες. Επίσης είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι κάθε εργαζόμενος πρέπει να συμπληρώσει το 100% του προφίλ και να μην το αφήσει ελλιπές.
Το Linkedin είναι ένα δώρο και με αυτό οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να ανεβάσουν τη θέση της επιχείρησής τους με λίγα μόνο κλικ. Ο επιχειρηματίας κερδίζει περισσότερες επαφές, πληροφορίες και πολλά άλλα.
Οι παραπάνω συμβουλές είναι πολύ χρήσιμες για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, προκειμένου να βελτιστοποιήσουν την επιχείρησή τους και να την κάνουν επιτυχημένη. Με τη βοήθεια του Linkedin, αποκτώνται περισσότεροι πελάτες και η παραγωγικότητα και οι πωλήσεις αυξάνονται. Επομένως, χρησιμοποίησε με τον σωστό τρόπο το Linkedin και επωφελήσου.
Ευχαριστούμε την Purpose Συμβουλευτική για την Συνεισφορά της στην συγγραφή του Άρθρου.