SEO Copywriting: 6 Συμβουλές να Ξεκινήσεις και να Πετύχεις

Το SEO Copywriting είναι το κλειδί για κάθε στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Βοηθά τους δυνητικούς πελάτες να βρουν την επιχείρηση σου πιο εύκολα στα αποτελέσματα της αναζήτησης.

Το SEO Copywriting ουσιαστικά είναι η διαδικασία κατά την οποία δημιουργούμε διαδικτυακό περιεχόμενο που κατατάσσεται ψηλά στη μηχανή αναζήτησης της Google.

Όταν το περιεχόμενο κατατάσσεται ψηλά, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα του brand τους, να αυξήσουν την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, να προσεγγίσουν περισσότερους δυνητικούς πελάτες και να δημιουργήσουν εμπιστοσύνη.

Γιατί είναι σημαντικό το SEO Copywriting

Οι επιχειρήσεις που αναπτύσσουν αποτελεσματική στρατηγική SEO Copywriting αυξάνουν την πιθανότητα εμφάνισης του ιστότοπου τους στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και προηγούνται του ανταγωνισμού.

Επίσης, το περιεχόμενο βοηθά στη διαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη. Η αποτελεσματική συγγραφή κειμένων επιτρέπει στην επιχείρηση σου να προσεγγίσει πιθανούς πελάτες πολύ πιο εύκολα.

Οι καταναλωτές θέλουν να επενδύσουν σε επιχειρήσεις που εμπιστεύονται. Επομένως, αν το περιεχόμενο σου είναι ποιοτικό και εμφανίζεται ψηλά στα αποτελέσματα των αναζητήσεων, αυτό δημιουργεί καλή πρώτη εντύπωση στον πελάτη και με αυτόν τον τρόπο θα αυξηθούν οι πωλήσεις σου.

Η Google προς το παρόν κατέχει το 92% του συνολικού μεριδίου αγοράς των μηχανών αναζήτησης. Για αυτό το λόγο το SEO Copywriting είναι σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία της επιχείρησης σου. Αν θες να βελτιώσεις το SEO σου, παρακάτω υπάρχουν μερικές συμβουλές που θα σε βοηθήσουν.

#1 Μην υπερβάλλεις με τη χρήση των Keywords στο SEO Copywriting

Η χρήση των Keywords είναι σίγουρα σημαντική, διότι σε βοηθά να συνδεθείς με το κοινό σου και να αυξήσεις της μετατροπές σου (conversions). Επίσης η χρήση keyword είναι ένας τρόπος για να βελτιώσεις την εμφάνιση σου στα οργανικά αποτελέσματα.

Παρόλα αυτά, το Keyword stuffing, δηλαδή η υπερβολική χρήση των Keyword, μπορεί να έχει τα αντίθετα αποτελέσματα. «Τιμωρείται» από τις μηχανές αναζήτησης και μπορεί να οδηγήσει σε ποινή αναζήτησης.

Στην πραγματικότητα, η Google ενδέχεται να αφαιρέσει το περιεχόμενο σου από τη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης. Η Google προσπαθεί να παρέχει την καλύτερη εμπειρία στον χρήστη, προσφέροντας του ποιοτικό περιεχόμενο. Επομένως, όταν κάνεις Keyword stuffing, η Google κρίνει ότι έχεις χαμηλής ποιότητας και ακατάλληλο περιεχόμενο για τους χρήστες.

#2 Εστίασε στους τίτλους του περιεχόμενου σου

Ο τίτλος είναι πιθανότητα ένα από τα τελευταία πράγματα που σκέφτεσαι όταν πρόκειται να βελτιώσεις το SEO Copywriting, αλλά θα πρέπει να του δίνεις εξίσου μεγάλη προσοχή όση και με το κύριο μέρος του περιεχομένου σου.

Θα ήταν λάθος για παράδειγμα, να γράψεις ένα μακροσκελές κείμενο για το κοινό σου και να βάλεις βιαστικά έναν τίτλο. Αυτό μπορεί να σου κοστίσει και να έχει σαν αποτέλεσμα οι χρήστες να μην κάνουν κλικ στον σύνδεσμο σου.

Μπορεί να είναι ελκυστικό το κύριο μέρος του περιεχομένου σου, ο τίτλος σου όμως θα σηματοδοτεί ότι δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμο και δεν θα τραβάει την προσοχή του κοινού σου. Για αυτό το λόγο θα πρέπει αρχικά να παίρνεις το χρόνο σου και να σκέφτεσαι τίτλους που θα θέλξουν περισσότερους χρήστες και θα δίνουν μια πρώτη εικόνα για το τι να περιμένουν να μάθουν.

#3 Γράψε μια ελκυστική εισαγωγή για πετυχημένο SEO Copywriting

Όχι μόνο το κύριο μέρος του περιεχομένου και η επικεφαλίδα πρέπει να τραβούν την προσοχή των αναγνωστών, αλλά και η εισαγωγή πρέπει να είναι εξίσου ελκυστική.

Μετά τον τίτλο, η εισαγωγή είναι το επόμενο πράγμα που θα δει ο αναγνώστης. Επομένως, θα πρέπει να είναι σύντομη και να δίνει στον αναγνώστη να καταλάβει τι θα ακολουθήσει στη συνέχεια.

Για να δημιουργήσεις μια δυνατή εισαγωγή, θα πρέπει να συμπεριλάβεις πράγματα όπως τι θα κερδίσουν οι αναγνώστες σου, ποιες ερωτήσεις θα απαντηθούν και γιατί πρέπει να συνεχίσουν να διαβάζουν. Με αυτό τον τρόπο, θα τους ενθαρρύνεις να συνεχίσουν να διαβάζουν το περιεχόμενο σου.

8 βήματα για τη Στρατηγική Περιεχομένου του Brand σου λέξεις κλειδιά SEO Copywriting

#4 Βελτίωσε τα Meta Tags σου

Τα meta tags αποτελούν σημαντικό συστατικό του SEO Copywriting, επειδή επηρεάζουν τον τρόπο εμφάνισης του ιστότοπου σου στη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης και πόσο πιθανό είναι οι χρήστες να κάνουν κλικ σε αυτόν. Χωρίς meta tags είναι δύσκολο για τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν οργανικά το κοινό-στόχο τους.

Όταν τα meta tags σου βελτιστοποιηθούν με τον σωστό τρόπο, θα ανέβεις στην κατάταξη των αποτελεσμάτων και θα μπορείς να διασφαλίσεις ότι το περιεχόμενο σου εμφανίζεται στο κοινό-στόχο σου.

Θες να μάθεις τα πάντα για το SEO Copywriting; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!

 #5 Βελτίωσε την εμπειρία του αναγνώστη με πίνακα περιεχομένων

Οι χρήστες σήμερα θέλουν να αφιερώσουν όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο για να λάβουν τις πληροφορίες που χρειάζονται. Επομένως, ο χρόνος τους είναι πολύτιμος και για να τους διευκολύνεις θα ήταν καλό να εντάξεις έναν πίνακα περιεχομένων, ειδικά αν έχεις πολλές πληροφορίες.

Ένας πίνακας περιεχομένων επιτρέπει στους αναγνώστες να κατανοήσουν γρήγορα, αν το περιεχόμενο σου θα απαντήσει στα ερωτήματα τους ή αν θα τους προσφέρει κάτι χρήσιμο. Επιπλέον, ένας πίνακας περιεχομένων βελτιώνει την εμπειρία χρήστη, καθώς οι επισκέπτες μπορούν εύκολα να περιηγηθούν στο περιεχόμενο σου και να διαβάσουν μόνο τα σημεία που τους ενδιαφέρουν.

#6 Να είσαι ακριβής και σαφής για πετυχημένο SEO Copywriting

Όταν δημιουργείς περιεχόμενο είναι σημαντικό να είσαι ακριβές και σαφές, έτσι ώστε να είναι κατανοητό στο κοινό σου. Πολύ συχνά, οι επιχειρήσεις δημιουργούν μακροσκελές περιεχόμενο χωρίς να εστιάζουν πραγματικά στην ουσία του θέματος.

Αλλά η Google δίνει προτεραιότητα στο περιεχόμενο που είναι σχετικό και χρήσιμο για τους αναγνώστες. Σχετικό περιεχόμενο είναι αυτό που είναι εξειδικευμένο και αξιόπιστο. Ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργείς σχετικό περιεχόμενο είναι να τοποθετείς το Keyword σου όσο πιο νωρίς γίνεται στο κείμενο σου.

Έχε υπόψη σου, ότι οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν να βρίσκουν τις πληροφορίες που θέλουν γρήγορα στο διαδίκτυο. Έτσι, εάν οι πληροφορίες είναι πολύ περίπλοκες, οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να φύγουν και να πάρουν τις πληροφορίες τους από αλλού.


Σχετικά Άρθρα

Αξιοποιώντας τα Trends στο Marketing: Πως να το κάνεις
Βελτιστοποίηση Μάρκετινγκ Περιεχομένου για το YouTube: Πλήρης Οδηγός
Πώς να φτιάξεις ένα Δυνατό Προφίλ στο Instagram (Business)

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή