Προκειμένου να αποκτήσεις δωρεάν followers στο Instagram, σίγουρα δε θα σου πρότεινα να ακολουθήσεις μόνο μια συγκεκριμένη πορεία και να αρκεστείς σε ένα και μόνο ποστ, το οποίο ίσως γίνει viral.
Διότι να ξέρεις, η πλειονότητα των ποστ δεν θα γίνει viral, πράγμα που σημαίνει πως πρέπει να βρεις μια καλύτερη μέθοδο, ώστε το κοινό σου να δει όλες αυτές τις δημοσιεύσεις.
Αυτό που πρέπει να κάνεις, είναι να βρίσκεσαι σε επιφυλακή σχετικά με το χρονοδιάγραμμα και τη συχνότητα της δημοσίευσης, καθώς και για την ποιότητα του περιεχομένου που θα ανεβάσεις.
Σε αυτό το άρθρο σου προτείνουμε, πως η κατάλληλη στιγμή για να αναρτήσεις περιεχόμενο στο Instagram, είναι καθημερινές απογεύματα που οι περισσότεροι έχουν σχολάσει από τη δουλειά τους.
Και πιο συγκεκριμένα για τα brands, θα προτείναμε να γίνει μια πιο ενδελεχή έρευνα στο κομμάτι των analytics, ώστε να καθοριστούν ακριβώς οι κατάλληλες ώρες για ποστάρισμα.
Από τη στιγμή που θες να αποκτήσεις δωρεάν followers στο Instagram, κάθε δημοσίευση χτίζει μια προσμονή από τη μεριά των ακολούθων, οι οποίοι είναι πρόθυμοι να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενο και να περιμένουν κάτι καινούργιο κάθε φορά.
Θα έχεις παρατηρήσει πως φημισμένα και μεγάλα brand ποστάρουν περιεχόμενο αρκετές φορές μέσα στη μέρα, ενώ μικρότερα συνήθως ποστάρουν μία με δυο φορές μέσα στην εβδομάδα. Ωστόσο, όποια μέθοδο και αν ακολουθήσεις, εξασφάλισε σε κάθε περίπτωση πως θα είσαι συνεπής σε όποιο χρονοδιάγραμμα θελήσεις να τηρήσεις.
Εξάλλου, η συνέπεια στην ποιότητα του περιεχομένου, υπαγορεύει και την έλξη που έχει το κοινό προς τον λογαριασμό σου. Διότι, στις μέρες μας, υπάρχει αρκετός βομβαρδισμός πληροφορίας στα feed του Instagram, και κάθε κάτοχος λογαριασμού θα πρέπει να βρει τρόπο να ξεχωρίζει μέσα σε όλη αυτή τη βαβούρα.
Επομένως, αν θες να πάρεις δωρεάν followers στο Instagram, παρακάτω θα βρεις 6 τρόπους, οι οποίοι θα σε διευκολύνουν.
#1 Κάνε ενδελεχή έρευνα για το κοινό-στόχο σου
Η αλήθεια είναι πως δεν θα βρεις κανένα όφελος μακροπρόθεσμα στο να προωθείς περιεχόμενο σε κοινό που δεν ενδιαφέρεται για αυτό ή για εσένα και που δεν θα μπει στη διαδικασία να το ακολουθήσει.
Είναι θέμα χρόνου να κάνουν unfollow στον λογαριασμό σου και εσύ στο τέλος να απορείς τι δεν πήγε καλά. Σε αυτές τις περιπτώσεις λοιπόν, συνήθως λέμε πως λείπει η αφοσίωση των χρηστών προς το περιεχόμενό σου.
Αυτό που μπορείς να κάνεις, είναι να δεις τα δημογραφικά στοιχεία του Account σου, τα οποία αποτελούνται από την ηλικία, το φύλο, και την τοποθεσία. Έπειτα, μπορείς να κάνεις έρευνα περισσότερων και σε βάθος στατιστικών στοιχείων, όπως για παράδειγμα πότε είναι συνδεδεμένοι οι χρήστες ή το είδος της γλώσσας που χρησιμοποιούν.
Στη συνέχεια, δώσε προσοχή σε περίπτωση που οι ανταγωνιστές προσελκύουν παρόμοιο κοινό – τι είδους εικόνες κοινοποιούν καθώς και το αν συμπεριλαμβάνουν λεζάντες κάτω από αυτές.
Αν το κάνουν αυτό, δες τι λένε γι’ αυτούς οι χρήστες και πότε συγκεκριμένα. Κατά βάση όμως, επικεντρώσου στο πιο δημοφιλές ποστ του ανταγωνιστή, ώστε να κατανοήσεις καλύτερα τους λόγους που ένα τέτοιο ποστ τα πήγε τόσο καλά.
Και στην τελική, αν θες να μάθεις κάτι συγκεκριμένα, απλώς ρώτησε γι’ αυτό. Ρώτα δηλαδή το κοινό απευθείας τι είδους περιεχόμενο και λογαριασμούς ακολουθούν χωρίς να διστάσεις. Το κάνουν πολλοί εξάλλου.
#2 Αν θες να πάρεις δωρεάν followers στο Instagram, τότε να είσαι πάντα ένα βήμα μπροστά
Από τη στιγμή που έχεις πάνω κάτω μια ιδέα για το ποιο είναι το κοινό σου, τότε θα ξέρεις και το τι κάνουν οι ανταγωνιστές, ενώ θα έχεις βρει και ποιο περιεχόμενο αρέσει κάπως περισσότερο στους χρήστες. Και έτσι, τώρα είναι η ώρα να σκεφτείς στρατηγικά για το επόμενο περιεχόμενο που θα ποστάρεις.
Αυτό που έχεις να κάνεις, είναι να αποφύγεις τη δημοσίευση όσων δεν είσαι και τόσο σίγουρος ότι θα πιάσουν. Αντίθετα χρησιμοποίησε και εργαλεία του Instagram, όπως εργαλεία προγραμματισμού, για να σε βοηθήσουν να σχεδιάσεις καλά τη ροή σου, διασφαλίζοντας ότι όλα θα ταιριάζουν οπτικά πριν δημοσιευτούν.
#3 Άφησε σχόλιο και κάνε λάικ σε παρόμοιους λογαριασμούς με τον δικό σου
Να ξέρεις πως είναι θεμιτό το να αλληλεπιδράς με άλλους λογαριασμούς, οι οποίοι έχουν πανομοιότυπο περιεχόμενο, διότι αυτό θα σε βοηθήσει στο να κερδίσεις κάποιο βαθμό έκθεσης και σε άλλο κοινό.
Αλλά πάντα ό,τι κάνεις, να το κάνεις εσύ χωρίς τη βοήθεια bot, και κάθε προσπάθειά σου να είναι αληθινή και όχι με διάθεση για σπαμάρισμα.
#4 Τα σχετικά hashtags θα σου φέρουν δωρεάν followers στο Instagram
Είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός πως τα hashtags είναι σπουδαίο εργαλείο για να σε ανακαλύψουν οι χρήστες. Ωστόσο, δε χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις ολόκληρο το όριο των 30 hashtag που επιτρέπει το Instagram.
Επομένως, για να μη σε μπλοκάρει η εφαρμογή, δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις μικρότερο αριθμό από αυτά και βεβαιώσου ότι χρησιμοποιείς hashtag που αντικατοπτρίζουν καθαρά το περιεχόμενό σου.
Έχε υπόψιν σου ότι τα σωστά hashtags σε καθιστούν ανταγωνιστικό και διευκολύνουν να φτάσει το περιεχόμενό σου σε ανοδική θέση.
#5 Προμόταρε τον λογαριασμό σου σε άλλα κανάλια ενημέρωσης
Γενικότερα υπάρχουν πολλά που μπορείς να κάνεις για να αυξήσεις τους followers.
Μια καλή ευκαιρία για να έχεις δωρεάν followers στο Instagram, είναι να προωθήσεις το Instagram οργανικά και σε άλλα κανάλια όπου έχεις λογαριασμούς. Εξάλλου, διάφορες πλατφόρμες όπως το Tumblr, το Facebook ή το Twitter έχουν καθένα τεράστιο κοινό και θα μπορούσες να επωφεληθείς.
Για παράδειγμα, θα μπορούσες να δημιουργήσεις ένα ποστ που θα ανακοινώνει κάποιον διαγωνισμό που ξεκίνησες στο Insta, με σκοπό να φέρεις κοινό από το Facebook στο Instagram σου. Ή θα μπορούσες απλά να προσθέσεις το εικονίδιο του Instagram στην ηλεκτρονική υπογραφή των μέιλ.
Θες να αποκτήσεις περισσότερους followers για την εταιρεία σου; Δες εδώ!
#6 Συνεργάσου με κάποιους influencers (όχι όμως με όποιους να ‘ναι)
Το να γίνει μια αναφορά ή αναδημοσίευση απευθείας από έναν άλλο λογαριασμό, εξυπηρετεί καλύτερα από το να επικεντρωθείς μόνο στο υλικό του λογαριασμού κάποιου. Μπορείς να βρεις έτσι την επονομαζόμενη Insta-soulmate – είτε ένα άτομο, είτε ένα brand, που να έχει το ίδιο κοινό-στόχο με εσένα.
Μπορείτε να συμφωνήσετε από κοινού ότι θα κάνετε shoutouts ο ένας στον άλλο, ότι θα προβάλλετε ο ένας το περιεχόμενο του άλλου, ή ακόμα, ότι θα συνεργαστείτε στη δημιουργία ενός πρότζεκτ για το οποίο θέλετε να μιλήσετε στον κόσμο.
Παρόλο που είναι κάπως δύσκολο να βρεις κατάλληλο influencer, αν το κάνεις σωστά, θα δεις ότι δεν είναι και τόσο κακή ιδέα, και νέοι χρήστες θα ακολουθήσουν τον λογαριασμό σου.