Πώς να Αυξήσεις τις Πωλήσεις σου με τα Social Media

Τα social media σου προσφέρουν πολλές δυνατότητες και μπορούν να σε βοηθήσουν να αυξήσεις τις πωλήσεις σου. Μπορεί να γνωρίζεις ότι οι πελάτες και οι δυνητικοί πελάτες σου χρησιμοποιούν τα social media καθημερινά, αλλά δεν ξέρεις τον τρόπο που θα μπορούσες να τo εκμεταλλευτείς αυτό για το καλό της επιχείρησης σου.

Για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου, πρέπει να στοχεύσεις το σωστό κοινό και να το προσελκύσεις με το μήνυμά σου και το περιεχόμενο σου. Τα social media προσφέρουν ακριβώς αυτό, εξαιρετικά ακριβείς επιλογές στόχευσης και εμπειρία προϊόντος που σε κάνει να επιστρέφεις για περισσότερα.

Οι επιχειρήσεις που αξιοποιούν αυτές τις δυνατότητες  μπορούν να ελέγξουν πως φαίνεται το brand τους online, να “κατασκοπεύσουν” τι λένε οι άνθρωποι για τους ανταγωνιστές τους και να αποκτήσουν ένα αξιόπιστο κανάλι μέσα από το οποίο η επιχείρηση τους μπορεί να αναπτυχθεί.

Αντίθετα, οι επιχειρήσεις που παραμελούν τα social media και παραμένουν σε αυτό που ήδη γνωρίζουν, κινδυνεύουν να χάσουν μερίδιο αγοράς από τους ανταγωνιστές τους. Παρακάτω υπάρχουν τρόποι με τους οποίους μπορείς να αξιοποιήσεις στο έπακρο τις social media πλατφόρμες και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου.

#1 Χρησιμοποίησε τη σωστή πλατφόρμα για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου

Τα social media μπορούν να σε βοηθήσουν να αυξήσεις τις πωλήσεις σου και κατ’ επέκταση τα έσοδα της επιχείρησης σου. Αρχικά θα πρέπει να καταλάβεις που περνούν το μεγαλύτερο μέρος του ψηφιακού χρόνου τους οι πελάτες σου και στη συνέχεια να επιλέξεις τις σωστές πλατφόρμες προκειμένου να προσεγγίσεις το κοινό-στόχο σου.

Δεν έχει νόημα να ξοδεύεις τον προϋπολογισμό του μάρκετινγκ σου σε μια πλατφόρμα που δεν υπάρχει προοπτική και δεν θα δεις καμία πρόοδο. Για παράδειγμα, το Instagram μπορεί να είναι η ιδανική πλατφόρμα για μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας για να προσεγγίσει πιθανούς πελάτες.

Αυτό όμως μπορεί να μην είναι τόσο αποτελεσματικό για επαγγελματικές υπηρεσίες, επειδή το Instagram λειτουργεί καλύτερα με αισθητικά ωραίο οπτικό υλικό και είναι κυρίως για καταναλωτικά προϊόντα. Πώς λοιπόν θα καταλάβεις ποια social media ταιριάζουν καλύτερα στην επιχείρησή σου;

Οι αγοραστικές προσωπικότητες (“avatars”) είναι η καλύτερη μέθοδος για να δημιουργήσεις προφίλ στον ιδανικό πελάτη σου και να ανακαλύψεις ποια κοινωνική πλατφόρμα είναι πιο κατάλληλη για να τον προσεγγίσεις.

Μπορείς να συλλέξεις πληροφορίες όπως η ηλικία, τα προσωπικά ενδιαφέροντα, η γεωγραφική περιοχή και οι συμπεριφορές περιήγησης. Είναι μερικές από τις πληροφορίες που θα σε βοηθήσουν να προσεγγίσεις το κοινό-στόχο σου.

#2 Δημιούργησε ισχυρή παρουσία στα social media

Αν το brand σου έχει ισχυρή και θετική φήμη σημαίνει ότι το κοινό σου σε εμπιστεύεται και πιθανότατα να σε συστήσει και σε άλλους. Δημιούργησε αξιόπιστο πρόσωπο στις πλατφόρμες που έχεις επιλέξει και αλληλεπίδρασε με το κοινό σου συμμετέχοντας σε σχετικές κοινότητες όπως ένα Facebook γκρουπ.

Δημιούργησε έναν τόνο που είναι μοναδικός για το brand σου. Μοιράσου χρήσιμο και κατατοπιστικό περιεχόμενο από σχετικές και αξιόπιστες πηγές. Θες να προσφέρεις χρήσιμες πληροφορίες στους ακόλουθους σου, οι οποίοι μετέπειτα μπορεί να γίνουν πελάτες σου. Αλλά πριν από αυτό, πρέπει να εξασφαλίσεις ότι είσαι ένα αξιόπιστο brand που εμπνέει εμπιστοσύνη.

Πώς να Αυξήσεις τις Πωλήσεις σου με τα Social Media

#3 Επικοινώνησε και δημιούργησε σχέσεις με το κοινό σου για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου

Η αλληλεπίδραση είναι μια από τις πιο ισχυρές τακτικές μάρκετινγκ για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου. Τα social media διευκολύνουν την διασύνδεση σου με το κοινό, ακόμα και σε πραγματικό χρόνο.

Αφού έχεις καθιερώσει την παρουσία σου, θα χρειαστεί να επικοινωνείς με τους τρέχοντες και τους πιθανούς μελλοντικά πελάτες σου. Σχολίασε αναρτήσεις πελατών σου και απάντα στις ερωτήσεις τους.

Απάντησε στις καλές αλλά και στις κακές κριτικές και ζήτησε από τους πελάτες σου να σου δώσουν ιδέες, για το πώς θα μπορούσες να βελτιώσεις τα προϊόντα σου. Αλληλεπίδρασε με τους πελάτες σου για να τους δείξεις με αυτό τον τρόπο ότι νοιάζεσαι.

Επίσης, απάντησε στα προσωπικά μηνύματα που σου στέλνουν για να κερδίσεις έξτρα πόντους. Πολλές επιχειρήσεις αγνοούν και δεν απαντούν στα μηνύματα τους στα social media. Γίνε αυτός που το κάνει και οι πελάτες θα έρθουν στην δική σου επιχείρηση.

Μόλις αναπτύξεις μια σχέση με τους καταναλωτές σου, θα μπορείς να κατανοείς καλύτερα τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους. Θα βρεις τρόπους να αυξήσεις τις πωλήσεις των προϊόντων σου χωρίς να γίνεις υπερβολικά πιεστικός.

Μπορείς επίσης να παρέχεις συνδέσμους προς τον ιστότοπό σου, στις σελίδες σου. Ένας σύνδεσμος δείχνει στους πελάτες ότι η επιχείρηση είναι αξιόπιστη, καθώς τους δίνει τις πληροφορίες που χρειάζονται.

Θες να αναπτύξεις τη δική σου στρατηγική social media για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε να το καταφέρεις!

 #4 Δημοσίευσε συχνά και με συνέπεια

Οι άνθρωποι ανυπομονούν πάντα για νέες πληροφορίες. Κράτα τη σελίδα σου ενεργή δημοσιεύοντας τακτικά σχετικό περιεχόμενο με το brand σου. Το περιεχόμενο δεν πρέπει να φαίνεται υπερβολικά προωθητικό, καθώς οι άνθρωποι κουράζονται να βλέπουν διαφημίσεις.

Δημοσίευσε περιεχόμενο που βελτιώνει τη ζωή των καταναλωτών. Βεβαιώσου ότι το περιεχόμενό σου είναι σαφές, ενημερωτικό και ενδιαφέρον.

Επίσης, φρόντισε να δημοσιεύεις περιεχόμενο που κεντρίζει το ενδιαφέρον όλων. Είτε δημοσιεύεις έναν σύνδεσμο, ένα infographic είτε μια ενημέρωση κατάστασης, το περιεχόμενο σου θα πρέπει να είναι μοναδικό και να προσελκύει τον πελάτη στη σελίδα σου.

Το να έχεις το σωστό περιεχόμενο αυξάνει την εμπιστοσύνη που έχουν οι άνθρωποι στο brand σου και έτσι μπορείς να αυξήσεις τις πωλήσεις της επιχείρησης σου.

#5 Δώσε προτεραιότητα στη social media στρατηγική σου

Τα social media είναι ένα πολύ καλός τρόπος να προωθήσεις το brand σου, πέρα από τα δοκιμασμένα και αληθινά κανάλια προώθησης της επιχείρησης σου. Χρησιμοποιώντας διαφορετικές πλατφόρμες social media, μπορείς να αυξήσεις τις πωλήσεις σου σταδιακά, χωρίς να ξοδέψεις πολλά χρήματα.

Για να αποκομίσεις τα οφέλη της διαφήμισης στα social media, πρέπει να είσαι ενεργός, να ασχολείσαι διαρκώς με τη σελίδα και τους πιθανούς πελάτες σου και να προωθείς τα σωστά μηνύματα για να επικοινωνείς με τους πελάτες σου.


Σχετικά Άρθρα

Βελτιστοποίηση Μάρκετινγκ Περιεχομένου για το YouTube: Πλήρης Οδηγός
Τι κάνει μια Εταιρεία SEO; Πως λειτουργεί ένα SEO Agency
Content Marketing: 5 Βήματα για να το ξεκινήσει μια μικρή επιχείρηση ή startup

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή