Οι καιροί έχουν αλλάξει, ακόμη και ο τρόπος με τον οποίο οι επιχειρήσεις προσεγγίζουν τους πελάτες τους έχει αλλάξει. Το παραδοσιακό μάρκετινγκ έκανε ένα βήμα πίσω και έφερε ένα νέο πρόσωπο μπροστά, το ψηφιακό μάρκετινγκ.
Η επιθυμία μας για αλλαγή και η δημιουργία τρόπων για να το καταστήσουμε δυνατό οδήγησαν πολλά πράγματα σε διαφορετικό δρόμο. Αν και δεν έχουν εξαφανιστεί όλες οι παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ, οι τρέχουσες τεχνικές που εφαρμόζονται από επαγγελματίες μάρκετινγκ είναι πολύ πιο δημοφιλείς από ό,τι ξέραμε.
Το διαδίκτυο έχει δημιουργήσει μια εντελώς νέα αγορά. Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει γίνει βασικό στοιχείο για την επιτυχία της επιχείρησης και αν δεν ασχοληθείς με αυτό, τότε η επιχείρηση σου δεν θα αναπτυχθεί στο μέλλον.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να φέρει πολλές ευκαιρίες και ανάπτυξη στις επιχειρήσεις. Μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων και ο στόχος σου ως επιχειρηματίας είναι να αυξήσεις το κέρδος σου. Αν θες να δεις βελτίωση στην επιχείρηση σου και αύξηση των πωλήσεων τότε θα πρέπει να ασχοληθείς με το ψηφιακό μάρκετινγκ.
Μερικοί τύποι ψηφιακού μάρκετινγκ είναι PPC ή Pay-per-click, τα social media, το SEO, το μάρκετινγκ περιεχομένου, το βίντεο μάρκετινγκ και το Εmail μάρκετινγκ. Ακολουθούν οι λόγοι για τους οποίους το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι σημαντικό για την επιχείρηση σου.
#1 Οι πελάτες σου είναι online
Πέρυσι υπήρχαν 4,3 δισεκατομμύρια χρήστες στο διαδίκτυο. Ο αριθμός αυξήθηκε περίπου 9% από τον προηγούμενο χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι όσο περνάνε τα χρόνια θα αυξάνονται και οι χρήστες στο διαδίκτυο, επομένως θα μπορείς να προσεγγίσεις περισσότερα άτομα αν κάνεις ψηφιακό μάρκετινγκ.
Η επιχείρησή σου χρειάζεται έκθεση για να βρει πελάτες και η διαδικτυακή αγορά είναι ο καλύτερος τρόπος για να πραγματοποιηθεί. Όταν οι άνθρωποι ακούνε για την επιχείρησή σου, θέλουν να μάθουν περισσότερα για αυτή και θέλουν να ελέγξουν την διαδικτυακή σου παρουσία.
Εάν οι χρήστες δεν μπορούν να βρουν τίποτα για την επιχείρηση σου στο διαδίκτυο, πιθανότατα θα τους χάσεις από πελάτες.
#2 Πιο αποτελεσματικό, πιο γρήγορο, πιο άμεσο
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι οικονομικά πιο προσιτό από το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Αν είσαι μια επιχείρηση με περιορισμένους πόρους, οι παραδοσιακοί τρόποι μάρκετινγκ δεν είναι για εσένα. Ακόμα και η εκτύπωση διαφημιστικών φυλλαδίων για την επιχείρηση σου είναι δαπανηρή και χρονοβόρα.
Αλλά με το ψηφιακό μάρκετινγκ η μικρή επιχείρηση σου μπορεί να ξεκινήσει τη διαδικασία αμέσως. Χρειάζεται μόνο να πραγματοποιήσεις μερικές μελέτες και στη συνέχεια να δοκιμάσεις οποιονδήποτε από τους τύπους ψηφιακού μάρκετινγκ.
#3 Καλύτερή Απόδοση (ROI)
Πολλές επιχειρήσεις έχουν διαπιστώσει ότι η διαφήμιση στο διαδίκτυο, είτε είναι επί πληρωμή είτε δωρεάν, έχει καλύτερη απόδοση επένδυσης. Είναι πιθανό να έχεις υψηλότερο ποσοστό μετατροπής ή απόδοση επένδυσης, επειδή οι περισσότεροι από τους πελάτες σου μπορούν να σε δουν στο διαδίκτυο.
Εάν είσαι σε θέση να γνωρίζεις το κοινό-στόχο σου μπορείς να υιοθετήσεις μια στρατηγική που θα τους μετατρέψει σε πελάτες σου.
#4 Οι ανταγωνιστές σου έχουν υιοθετήσει το ψηφιακό μάρκετινγκ
Οι ανταγωνιστές σου το κάνουν. Καθιερώνουν τη διαδικτυακή τους παρουσία και φέρνουν περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπο τους.
Μπορείς να ελέγξεις τι κάνουν οι ανταγωνιστές σου και να κρατήσεις σημειώσεις με τα πράγματα που μπορείς να κάνεις και εσύ για τη δίκη σου επιχείρηση. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις γνώσεις σου για να δημιουργήσεις καλύτερη στρατηγική και να οδηγήσεις περισσότερους πελάτες στον ιστότοπό σου από ότι οι ανταγωνιστές σου.
Υπάρχουν διαθέσιμα διαδικτυακά εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ για τις διαδικτυακές τους πλατφόρμες μάρκετινγκ. Ορισμένα από αυτά τα εργαλεία βοηθούν τις επιχειρήσεις να κατασκοπεύσουν τον ανταγωνισμό τους. Θα γνωρίσεις όλες τις στρατηγικές που εφαρμόζουν στο brand τους.
#5 Με το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορείς να προσεγγίσεις τους πελάτες σου
Ένας άλλος λόγος που πρέπει να ενσωματώσεις το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ότι πρέπει να δημιουργήσεις σχέσεις με τους πελάτες σου. Μια σημαντική πτυχή του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι η εξυπηρέτηση πελατών.
Αυτό σημαίνει ότι οι ειδικοί μάρκετινγκ δημιουργούν σχέσεις με τους πελάτες επιδιώκοντας να απαντήσουν στα ερωτήματά τους, να λύσουν ζητήματα που αντιμετωπίζουν σχετικά με ένα προϊόν και να τους κάνουν τελικά επαναλαμβανόμενους πελάτες. Όταν δημιουργείς καλή σχέση με το κοινό σου, αυτό μπορεί να ενισχύσει την επιχείρησή σου.
#6 Απευθύνεται σε χρήστες κινητών τηλεφώνων
Υπάρχουν δισεκατομμύρια άνθρωποι οι οποίοι χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο για να κάνουν έρευνα και να σκρολάρουν στα social media. Όταν χρησιμοποιείς ψηφιακό μάρκετινγκ, μπορείς να προσεγγίσεις αυτούς τους ανθρώπους. Μπορείς να προωθήσεις την επιχείρησή σας με τρόπο που στοχεύει τους χρήστες κινητών τηλεφώνων.
Δεν ξέρεις πώς να αξιοποιήσεις το ψηφιακό μάρκετινγκ; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!
#7 Φέρνει υψηλότερα έσοδα το ψηφιακό μάρκετινγκ
Σε αντίθεση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ, το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει υψηλότερη απόδοση επένδυσης και υψηλότερο ποσοστό μετατροπής, πράγμα που σημαίνει ότι έχει υψηλότερα έσοδα. Αυτό που είναι ακόμη καλό να γνωρίζεις είναι ότι ξοδεύεις πολύ λιγότερα όταν χρησιμοποιείς ψηφιακό μάρκετινγκ για την προώθηση του brand σου.
Διαβάζοντας τα παραπάνω μπορείς να συμπεράνεις ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι σημαντικό για την επιβίωση των επιχειρήσεων σήμερα. Εάν θέλεις η επιχείρησή σου να αναπτυχθεί, πρέπει να εκθέσεις το brand σου σε μεγαλύτερο κοινό.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να ακούγεται τρομακτικό στην αρχή, αλλά αν αφιερώσεις χρόνο να το μάθεις, θα δεις ότι η εταιρεία σου έχει πολλές δυνατότητες να εξελιχθεί εξαιτίας αυτού. Και φυσικά αν δεν θες να ασχοληθείς εσύ με αυτό, μπορούμε να το αναλάβουμε εμείς για εσένα.