Google Ads: Αξίζει η διαφήμιση στην Google;

Με όλους μας να περνάμε όλο και περισσότερο χρόνο Online, δεν θα μπορούσε παρά και η διαφήμιση να μεταφερθεί στον digital αυτό κόσμο. Με πολλά πλεονεκτήματα, που θα αναλύσουμε παρακάτω, κάθε επιχείρηση μπορεί να διαφημιστεί με υψηλή απόδοση και χαμηλό κόστος στο κοινό ακριβώς που επιθυμεί. Και ο καλύτερος τρόπος για να το επιτύχεις αυτό είναι μέσα από τα Google Ads.

Το Google Ads δεν είναι κάτι άλλο παρά η διαφημιστική πλατφόρμα της Google. Προσφέρει τη δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση να δημιουργήσει και να προβάλλει ψηφιακές διαφημίσεις, με στόχευση σε συγκεκριμένο κοινό που ενδιαφέρεται για τα προϊόντα της.

Φυσικά η χρησιμότητα του Google Ads δεν περιορίζονται μόνο σε επιχειρήσεις που πουλούν Online (έχουν δηλαδή eshop), αλλά μπορεί να βοηθήσει και κάθε επιχείρηση που έχει μόνο φυσικό κατάστημα (πχ ένα κατάστημα ρουχισμού σε κάποια πόλη).

Όπου κι αν είσαι λοιπόν, ότι κι αν εμπορεύεσαι, ότι μέγεθος και αν έχεις η επιχείρησή σου, η διαφημιστική πλατφόρμα της Google, σου δίνει τη δυνατότητα να προβληθείς στο κοινό που επιθυμείς, με κόστος που εσύ επιλέγεις έχοντας πλήρη έλεγχο της απόδοσης της καμπάνιας σου.

Πως βοηθάει λοιπόν η διαφήμιση στο Google Ads;

#1 Εξαιρετικά διαδεδομένο

Ξέρεις ότι η Google είναι η νούμερο ένα μηχανή αναζήτησης και μάλιστα με τεράστια διαφορά από όλους τους ανταγωνιστές της. Μάλιστα την χρησιμοποιείς και εσύ χωρίς δεύτερη σκέψη όταν θέλεις να αναζητήσεις κάτι.

Οπότε η δυνατότητα να τοποθετήσεις τη διαφήμιση σου στα αποτελέσματα αναζήτησης, όποτε κάποιος υποψήφιος πελάτης σου αναζητά κάτι για τον επαγγελματικό κλάδο, brand, προϊόν ή υπηρεσία που διαθέτεις, αποτελεί πολύ καλή ευκαιρία.

Αν, για παράδειγμα, είσαι διαιτολόγος, σκέψου πόσο ωραίο θα ήταν όποτε κάποιος αναζητά «συμβουλές για δίαιτα» να αντικρίζει πρώτη πρώτη τη διαφήμισή σου για τις υπηρεσίες σου για σωστή διατροφή και απώλεια κιλών

Με εκατομμύρια αναζητήσεις να εκτελούνται κάθε ημέρα στην Ελλάδα, μπορείς να έχεις πολλές χιλιάδες προβολές και αντίστοιχη αύξηση των πωλήσεων.

Google Ads: Αξίζει η διαφήμιση στην Google;

#2 Λεπτομέρεια στη στόχευση μέσω Google Ads

Όπως και οι άλλες πλατφόρμες digital διαφήμισης, έτσι και τα Google Ads προσφέρουν μεγάλη λεπτομέρεια και ακρίβεια στο κοινό που μπορείς να στοχεύσεις.

Έχεις τη δυνατότητα να στοχεύσεις στο επιθυμητό κοινό είτε μέσα από συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά (για παράδειγμα όσοι κάνουν αναζήτηση για παπούτσια “adidas”) είτε μέσα από συγκεκριμένα ενδιαφέροντα που μπορεί να έχουν (για παράδειγμα όσοι ενδιαφέρονται για τον αθλητισμό).

Επιπλέον μπορείς να προσθέσεις στόχευση με βάση δημογραφικά στοιχεία, μέρος κατοικίας κλπ. Αυτό είναι κάτι πολύ χρήσιμο, καθώς αν έχεις ένα κατάστημα ρουχισμού πχ στα Τρίκαλα, δεν σε ενδιαφέρει (ούτε σε συμφέρει) να προβάλλεις τη διαφήμισή σου σε χρήστες σε όλη την Ελλάδα. Μπορείς λοιπόν να ορίσεις οι διαφημίσεις σου να προβάλλονται σε χρήστες εντός της πόλης ή του νομού.

Θες να σε βοηθήσουμε να έχεις άμεση αύξηση των πωλήσεων μέσω Google Ads; Δες εδώ

#3 Άμεση αξιολόγηση απόδοσης και αποτελεσμάτων

Πέρα από όλα τα άλλα προτερήματα που αναφέραμε, οι digital διαφημίσεις προσφέρουν πολύ καλή και αξιόπιστη μέτρηση των αποτελεσμάτων. Έτσι έχεις μια πλήρη εικόνα της απόδοσής τους, μπορείς να τις αξιολογήσεις και να τις τροποποιήσεις ανάλογα.

Αυτή η δυνατότητα είναι κάτι που άλλαξε τη διαφημιστική αγορά για πάντα. Και για να καταλάβεις τη διαφορά, σύγκρινε τις διαφημίσεις στα παραδοσιακά μέσα. Πάρε για παράδειγμα τη διαφήμιση σε ένα περιοδικό.

Γνωρίζεις μεν τις πωλήσεις του τεύχους, αλλά δεν γνωρίζεις πόσοι πράγματι «είδαν» τη διαφήμισή σου, πόσοι την προσπέρασαν αδιάφορα, πόσοι προχώρησαν στο επόμενο βήμα (πχ πήραν τηλέφωνο για παραγγελία) κλπ. Και το ίδιο ισχύει και για τα άλλα παραδοσιακά μέσα, όπως η τηλεόραση και το ραδιόφωνο.

Αντίθετα στο Google Ads όλα οι δείκτες απόδοσης είναι στη διάθεσή σου και με μια ματιά έχεις τη δυνατότητα να εκτιμήσεις τα αποτελέσματα. Μπορείς να δεις τα impressions, τη συχνότητα, τα κλικ, το μέσο κόστος κλπ.

Η τοποθέτηση διαφημίσεων στην Google λοιπόν αποφέρει αποτελέσματα άμεσα, μέσα σε μόλις λίγες ώρες και ημέρες. Βέβαια για να συμβεί αυτό χρειάζεται και το site σου να ακολουθεί τις βέλτιστες οδηγίες και τρόπους κατασκευής του και να είναι συμβατό με τους κανονισμούς της Google. Αυτό όμως είναι κάτι με το οποίο μπορούμε να ασχοληθούμε εμείς για εσένα.

#4 Μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα

Η προβολή μέσω Google Ads δεν προσφέρει μόνο τη δυνατότητα κλικ από πελάτες (και άρα πωλήσεων) αλλά και αναγνωρισιμότητα. Όταν προβάλλονται οι διαφημίσεις σου, οι χρήστες βλέπουν το brand και εξοικειώνονται με αυτό. Αποκτάει ρίζες μέσα τους.

Τα λεκτικά που έχεις δημοσιεύσει στη διαφήμιση, το ίδιο το προϊόν, η εταιρεία και η τοποθεσία τους, γίνονται γνώρισμα στον χρήστη και άρα είναι πιο πιθανό να αγοράσει στο μέλλον.

Όπως παρατηρείς, υπάρχουν πολλές επιλογές στην διαφημιστική πλατφόρμα, διαφορετικά είδη στόχευσης, διαφορετικοί στόχοι (αναγνωρισιμότητα, κίνηση στο site, πωλήσεις κλπ) και όλοι εξυπηρετούνται μέσα από τις αντίστοιχες δυνατότητες και επιλογές.

Είτε πουλάς Online, είτε έχεις φυσικό κατάστημα, το Google Ads υπόσχεται να σε βοηθήσει να διαφημιστείς οικονομικά και αποδοτικά. Ανάλογα με τον στόχο σου και το budget σου, μπορείς να προσαρμόσεις την διαφημιστική καμπάνια σου προκειμένου να έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα.

Σε περίπτωση που επιθυμείς να ξεκινήσεις την digital διαφήμιση με τρόπο που να είναι αποδοτικός και οικονομικός, είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε πλήρως.


Σχετικά Άρθρα

Πώς να Αυξήσεις τις Πωλήσεις σου με τα Social Media
Πώς να γράφεις Άρθρα Blog που οι πελάτες σου θέλουν να διαβάσουν
6 Λόγοι που κανείς δεν ανοίγει το Email Newsletter σου

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή