Πως να Αυξήσεις την Αλληλεπίδραση με το Κοινό σου (Engagement) στα social media

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει μια από τις πιο αποτελεσματικές μορφές μάρκετινγκ. Στη σημερινή εποχή, τα άτομα έχουν πλέον πρόσβαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου κι αν πάνε. Επομένως, η αλληλεπίδραση με το κοινό σου μπορεί να γίνει ακόμα πιο εύκολη.

Σίγουρα είναι πρόκληση για τις επιχειρήσεις να ξεχωρίσουν ανάμεσα στο πλήθος στον ψηφιακό κόσμο των social media. Ωστόσο, υπάρχουν και πολλές επιχειρήσεις που υποτιμούν την αξία της αλληλεπίδρασης (engagement) στα social media.

Εάν η επιχείρηση σου έχει διαδικτυακή παρουσία στα social media, ένας από τους μεγαλύτερους στόχους σου θα πρέπει να είναι να αυξήσεις την αλληλεπίδραση με το κοινό σου. Πολλά brands θέλουν περισσότερη αλληλεπίδραση στις αναρτήσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά δεν ξέρουν από πού να ξεκινήσουν, τι άλλο να δοκιμάσουν ή έχουν κολλήσει στην ίδια παλιά στρατηγική.

Τι εννοούμε όμως με την αλληλεπίδραση στα social media;

Ο όρος μπορεί να καλύψει ένα ευρύ φάσμα ενεργειών σε όλες τις κοινωνικές πλατφόρμες. Για παράδειγμα τα likes, τα σχόλια, τα προσωπικά μηνύματα, τις κοινοποιήσεις κλπ. Όλα αυτά αποτελούν ενέργειες που μπορούν να κάνουν οι χρήστες και να αλληλεπιδράσουν με το brand σου.

Η δημιουργία σχέσεων με τους καταναλωτές σου είναι ένα βασικό συστατικό για την αύξηση της προσέγγισης νέων πελατών και της αλληλεπίδρασης με το κοινό σου. Τα social media σου δίνουν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσεις απευθείας με τους πελάτες σου και εκείνοι με το brand σου.

Παρακάτω υπάρχουν μερικοί τρόποι που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις την αλληλεπίδραση με το κοινό σου.

#1 Ανάλυσε την τρέχουσα αλληλεπίδραση με το κοινό σου

Χρησιμοποίησε τα social media analytics για να μπορέσεις να μετρήσεις την τρέχουσα αλληλεπίδραση με το κοινό σου. Είναι δύσκολο να μετρήσεις την ανάπτυξη της αλληλεπίδρασης σου αν δεν ξέρεις από πού έχεις ξεκινήσει.

Αρχικά, θα μπορούσες να δεις τον αριθμό των followers σου, τα likes, τα σχόλια και την αύξηση του κοινού σου. Σχεδόν όλες οι πλατφόρμες των social media διαθέτουν χρήσιμους πίνακες εργαλείων που παρουσιάζουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι μαζεμένες, έτσι ώστε να μπορείς να τις εξετάσεις.

#2 Θέσε ξεκάθαρους στόχους

Για να μπορέσεις να αυξήσεις την αλληλεπίδραση με το κοινό σου, θα πρέπει να θέσεις σαφείς στόχους προκειμένου να τους πετύχεις.

Θα μπορούσες να ακολουθήσεις το πλαίσιο καθορισμού στόχων SMART σύμφωνα με το οποίο οι στόχοι σου για να μπορούν να επιτευχθούν θα πρέπει να είναι σαφείς και απλοί, μετρήσιμοι, εφικτοί και ρεαλιστικοί με τους πόρους που διαθέτεις.

Πώς να Αυξήσεις τις Πωλήσεις σου με τα Social Media αλληλεπίδραση με το κοινό

#3 Ενθάρρυνε τους να κάνουν like, σχόλια ή κοινοποίηση για να αυξήσεις την αλληλεπίδραση με το κοινό σου

Αν θέλεις οι πελάτες και οι followers σου να αλληλεπιδρούν μαζί σου, πρέπει να αλληλεπιδράσεις και εσύ μαζί τους. Θα πρέπει να είσαι ενεργός και να απαντάς σε σχόλια και ερωτήσεις των χρηστών, στις αναρτήσεις σου στα social media με τρόπο που να αντιπροσωπεύει το brand σου.

Αυτό σημαίνει επίσης, ότι πρέπει να ενθαρρύνεις περισσότερο τους χρήστες να κάνουν και εκείνοι με την σειρά τους like, να σχολιάζουν και να κοινοποιούν το περιεχόμενο σου.

#4 Δημοσίευσε περιεχόμενο που ενδιαφέρει το κοινό σου

Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείς να κάνεις για να αυξήσεις την αλληλεπίδραση με το κοινό σου στα social media είναι να δημοσιεύεις περιεχόμενο που ενδιαφέρει το κοινό σου.

Είναι σημαντικό να θυμάσαι ότι οι ανάγκες και τα θέλω του κοινού-στόχου σου πρέπει να είναι προτεραιότητα σου. Ανακάλυψε τι ενδιαφέρει και εκτιμά το κοινό σου και φρόντισε να τους το προσφέρεις.

Θες να αυξήσεις την αλληλεπίδραση με το κοινό σου; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!

#5 Εκμεταλλεύσου τα τρέχοντα γεγονότα και τις τάσεις

Τα τρέχοντα γεγονότα αποτελούν εξαιρετικές εναρκτήριες συζητήσεις στις πλατφόρμες των social media, ειδικά εάν τα γεγονότα επηρεάζουν άμεσα το κοινό-στόχο σου.

Επομένως, προσπάθησε να συμμετάσχεις σε μια τέτοια ψηφιακή συζήτηση με το κοινό σου και να σχολιάζεις την επικαιρότητα και τις τάσεις της εποχής με τρόπο που ταιριάζει στην κουλτούρα της επιχείρησης σου.

#6 Δημοσίευσε τις κατάλληλες ώρες

Φυσικά αν θέλεις να αυξήσεις την αλληλεπίδραση με το κοινό σου με το περιεχόμενο σου, θα πρέπει να φροντίσεις να δημοσιεύεις περιεχόμενο καθημερινά και τις κατάλληλες ώρες. Αυτό μπορείς να το μάθεις μέσω των στατιστικών στοιχείων των σελίδων σου, όπου μεταξύ άλλων πολύ χρήσιμων πληροφοριών μπορείς να δεις ποιες ώρες της ημέρας το κοινό σου είναι ενεργό στα social media.

#7 Συμπερίλαβε λίγο χιούμορ

Ανάπτυξε προσωπικότητα και μοναδική ταυτότητα για το brand σου. Η προσωπικότητα και η μοναδική ταυτότητα ενισχύουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, όταν η επιχείρηση σου ασχολείται και αλληλεπιδρά συχνά με τους πελάτες της.

Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα social media για να ψυχαγωγηθούν, επομένως μια πολλή καλή ιδέα θα ήταν να χρησιμοποιείς λίγο χιούμορ στις αναρτήσεις σου, για να τραβήξεις την προσοχή των χρηστών και να τους διασκεδάσεις. Με αυτό τον τρόπο, θα καταφέρεις να αυξήσεις την αλληλεπίδραση με το κοινό σου.


Σχετικά Άρθρα

Πώς να διαφημίσεις το eShop σου και να έχεις Πωλήσεις
Google Ads: Αξίζει η διαφήμιση στην Google;
Κυκλοφορία Νέου Προϊόντος: Πως θα το Κάνεις με επιτυχία στα Social Media

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή