7 Συμβουλές για να γράψεις ένα Call To Action (CTA) που φέρνει πωλήσεις

Το call to action είναι μια φράση που δίνει μια οδηγία στον αναγνώστη και τον παροτρύνει να εκτελέσει μια εργασία.

Αν έχεις αυτές τις παροτρύνσεις στις αναρτήσεις του blog σου, τότε επιδιώκεις να κάνεις τους αναγνώστες σου να μοιραστούν την ανάρτηση στο blog σου ή να επισκεφτούν τη σελίδα υπηρεσιών και προϊόντων σου. Οπουδήποτε και αν επιλέξεις να βάλεις το call to action σου αποσκοπείς και σε κάτι συγκεκριμένο, στο να ωθήσεις το χρήστη να κάνει κάποια σχετική ενέργεια που θέλεις στο site σου.

Το call to action λέει στους ανθρώπους ότι πρέπει να κάνουν κάτι, οπότε αν δεν κάνεις ένα μεγάλο μέρος των επισκεπτών σου να αναλάβουν δράση, δεν λειτουργούν. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να γράψεις ένα call to action που θα λειτουργεί και θα φέρνει πωλήσεις.

#1 Μάθε τι θέλει το κοινό σου

Αν κάποιος επισκεφθεί το site σου για να μάθει για την διατροφή του, μην γράψεις ένα call to action που τον παραπέμπει σε ένα eBook με συμβουλές για διακόσμηση. Χρειάζεται να είναι κάτι σχετικό, κάτι που ενδεχομένως χρειάζεται.

Προτίμησε λοιπόν να μην γράφεις call to action που δεν έχουν καμία σχέση με τις αναρτήσεις σου.

#2 Χρησιμοποίησε τις σωστές λέξεις για να γράψεις ένα call to action

Για να κάνουν περισσότεροι άνθρωποι κλικ θα πρέπει να χρησιμοποιείς τις σωστές λέξεις με τη σωστή δυναμική και να περιλαμβάνεις αρκετά ρήματα. Χρησιμοποίησε λέξεις και φράσεις που να παροτρύνουν το κοινό σου να κάνει κάτι. Για παράδειγμα, «Αγόρασε τώρα», «Κάνε κλικ εδώ» κλπ.

Αυτές οι λέξεις και φράσεις προτρέπουν το κοινό να δράσει και μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις με πολλούς τρόπους. Τα call to action πρέπει να πείσουν το κοινό σου να σε ακολουθήσει για να παρακολουθεί τις προσφορές σου.

Μην αφήσεις το κοινό σου να μαντέψει αν είσαι καλός σε αυτό που κάνεις. Χρησιμοποίησε λέξεις οι οποίες έχουν την κατάλληλη δυναμική, προκειμένου να επισκεφθούν την ιστοσελίδα σου και να το ανακαλύψουν μόνοι τους.

#3 Χρησιμοποίησε σαφή γραφή για το call to action

Μην χρησιμοποιείς διφορούμενη γραμματική και περίεργο λεξιλόγιο. Οι επισκέπτες θα πρέπει να μπορούν να δουν το κείμενο σου και να καταλάβουν αμέσως για τι πράγμα μιλάς. Υπάρχουν λέξεις οι οποίες μεταδίδουν πιο γρήγορα το μήνυμα που θες να περάσεις και είναι πιο κατανοητές από το κοινό.

Μην χρησιμοποιείς περίεργες γραμματοσειρές. Χρησιμοποίησε κείμενο με έντονη γραφή και εύκολο στο να το διαβάσει κάποιος με μια ματιά.

Μπορεί να έχεις πολλά να επικοινωνήσεις, αλλά το call to action πρέπει να είναι σύντομο και να μπορεί να μεταφέρει το μήνυμα που θες, όπως το πως θα ωφελήσει η προσφορά σου τον αναγνώστη.

call to action

#4 Εύκολο call to action

Μην δίνεις στο κοινό σου να συμπληρώσει μια φόρμα χωρίς να έχει πρόσβαση στο προϊόν ή την προσφορά σου. Αν το call to action είναι για φόρμα συμμετοχής, προσπάθησε να ζητήσεις μόνο τα απαραίτητα στοιχεία όπως το email τους μόνο ή και το όνομα τους. Άλλες λεπτομέρειες μπορούν να ληφθούν όταν έχει δημιουργηθεί αυτή η πρώτη γραμμή επικοινωνίας.

Μην κάνεις περίπλοκη την διαδικασία, δημιουργώντας πολλά βήματα μόνο και μόνο για να λάβουν την προσφορά σου. Εάν το call to action είναι περίπλοκο και απαιτεί δύσκολη διαδικασία τότε το κοινό σου θα το αφήσει για αργότερα. Αυτό εγκυμονεί τον κίνδυνο να ξεχαστούν και να μην επιστρέψουν για να το κάνουν και να χάσεις πιθανούς πελάτες.

#5 Δώσε την εντύπωση στο κοινό σου ότι θα χάσει μια πολύτιμη ευκαιρία

Εκτός από την δύσκολη διαδικασία, ένας άλλος παράγοντας που κάνει τους επισκέπτες σου να αναβάλλουν τη δράση τους είναι η απουσία περιορισμών. Όταν οι προσφορές σου δεν είναι χρονικά περιορισμένες, τότε ο επισκέπτης δεν έχει να χάσει κάτι αν κάνει κλικ για παράδειγμα μετά από μία εβδομάδα.

Μην λες απλά «Κάνε κλικ εδώ» όταν το «Κάνε κλικ εδώ τώρα» είναι καλύτερο και μπορεί να παροτρύνει περισσότερους επισκέπτες. Μπορείς επίσης να θέσεις χρονική προθεσμία για μια προσφορά σου. Αυτό θα δημιουργήσει μια αίσθηση ότι κάτι είναι επείγον στο κοινό σου και αν δεν δράσουν άμεσα θα χάσουν μια πολύτιμη ευκαιρία.

Θες να φτιάξεις ένα site που φέρνει πωλήσεις; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!

#6 Φρόντισε για τον σχεδιασμό του call to action σου

Ο τρόπος με τον οποίο είναι διατεταγμένες οι λέξεις και οι εικόνες που χρησιμοποιείς γύρω από το call to action μπορούν να επηρεάσουν τη συχνότητα των κλικ που θα λάβεις.

Ξεκίνα γράφοντας ξανά το call to action και επανάλαβε το σε διαφορετικά σημεία γύρω από το αρχικό. Αν δουν οι επισκέπτες σου το call to action παραπάνω από μια φορά θα κινήσει το ενδιαφέρον τους.

Χρησιμοποίησε χρώματα και γραφικά που έχουν σχέση με το brand σου. Συμπεριέλαβε βέλη και bullets στο κείμενο σου τα οποία θα σε βοηθήσουν να τραβήξεις την προσοχή τους.

#7 Ευχαρίστησε όσους ανταποκρίθηκαν

Θα πρέπει να έχεις μια σελίδα ευχαριστιών για όσους πραγματικά ανέλαβαν δράση. Μπορείς να παραπέμπεις όσους έχουν απορίες στις συχνές ερωτήσεις και να τους στείλεις ένα email με μια νέα προσφορά ως ανταμοιβή που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή σου.


Σχετικά Άρθρα

Πώς να Αυξήσεις τις Πωλήσεις σου με τα Social Media
8 Πλεονεκτήματα του Digital Marketing σε σχέση με το Παραδοσιακό Μάρκετινγκ
Email Marketing: Τι μπορώ να πετύχω με αυτό;

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή