Πώς να πετύχεις Αύξηση Επισκέψεων στο Site σου (Αύξηση Επισκεψιμότητας)

Είτε έχεις κάποιο νέο site, είτε ασχολείσαι καιρό, γνωρίζεις ήδη ότι το ζητούμενο είναι να έχεις συνεχή αύξηση των επισκέψεων σε αυτό, προκειμένου να έχεις και αύξηση των πωλήσεων.

Όμως το να το πετύχεις τελικά σου φαίνεται πως δεν είναι και τόσο απλό. Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που μπορείς να δοκιμάσεις, που δεν γνωρίζεις από πού να ξεκινήσεις.

Σήμερα θα κάνουμε τα πράγματα απλά. Το κλειδί είναι πρώτα από όλα να πιστέψεις ότι μπορείς να έχεις αύξηση της επισκεψιμότητας. Δεν έχει να κάνει με την τύχη, υπάρχουν συγκεκριμένοι τρόποι και πρακτικές για να το πετύχεις. Όπως υπάρχει και ένα μυστικό: χρειάζεται συστηματικότητα.

#1 Ξεκίνα έχοντας κατά νου τους χρήστες που κάνουν αναζητήσεις

Όταν ακούς τον όρο SEO ή search engine optimization για ποιους πιστεύεις εννοεί τη βελτιστοποίηση; Όχι για τις ίδιες τις μηχανές αναζήτησης. Ναι, όλα τα σημαντικά sites που έχεις δει είναι βελτιστοποιημένα. Αλλά όχι για τις μηχανές αναζήτησης, μα για τους χρήστες που τις χρησιμοποιούν.

Να και τα καλά νέα όμως: Όταν βελτιστοποιείς το site για τους χρήστες που κάνουν αναζητήσεις, ταυτόχρονα βελτιστοποιείς και για τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι ο κόσμος θα βρίσκει πιο εύκολα το site και έτσι θα έχεις μεγάλη αύξηση επισκέψεων.

Οπότε όταν θες μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και σχεδιάζεις το site σου, δες το από την οπτική του απλού χρήστη που αναζητά κάτι. Τι θέλει να δει; Τι βοήθεια θέλει; Πως μπορείς να τον βοηθήσεις να το επιλύσεις; Δημιουργώντας περιεχόμενο με αυτές τις ερωτήσεις κατά νου και έχεις αύξηση επισκέψεων και καταφέρνεις το seo.

Πώς να διαφημίσεις το eShop σου και να έχεις Πωλήσεις Πώς να αυξήσεις την Επισκεψιμότητα στο Site σου Πως να εμφανίζεται το site μου ψηλά στο Google; Πώς να πετύχεις Αύξηση Επισκέψεων στο Site σου (Αύξηση Επισκεψιμότητας)

#2 Δημιούργησε περιεχόμενο χρησιμοποιώντας τις σωστές λέξεις κλειδιά

Οι λέξεις κλειδιά είναι σαν τις γέφυρες. Είναι ο λόγος που οι ανώνυμοι χρήστες έρχονται στο site σου. Αλλά προκειμένου οι χρήστες να διαβούν αυτή τη γέφυρα και να κάνουν την επίσκεψη, πρέπει να βρίσκουν ενδιαφέρον το περιεχόμενο όπως εμφανίζεται στη μηχανή αναζήτησης.

Ο καλύτερος τρόπος να γνωρίζεις τι θέλουν αυτοί οι χρήστες είναι να σκεφτείς κάποιους αντιπροσωπευτικούς πελάτες που έχεις. Εστίασε τις λέξεις κλειδιά στα προβλήματα που είχαν αυτοί οι πελάτες ή στους στόχους που θέλουν να πιάσουν.

Γιατί; Μα επειδή υπάρχουν και άλλοι εν δυνάμει πελάτες σαν αυτούς που επιζητούν παρόμοιες λύσεις στα προβλήματά τους. Αν έχεις περιεχόμενο που απαντάει στους προβληματισμούς τους αυτούς, θα έχεις σίγουρη αύξηση επισκέψεων καθώς θα έρχονται στο δικό σου site.

Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα να αναλάβουν οι ειδικοί μας να κάνουν την αναζήτηση λέξεων κλειδιών για εσένα, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που προσφέρει η Google στους designer.

#3 Για αύξηση επισκέψεων έχε ένα σωστά δομημένο site

Ας υποθέσουμε ότι θες να βρεις έναν δικηγόρο στην Κρήτη όπου κατοικείς, για να σε βοηθήσει σε ένα πρόβλημα που έχεις. Μπαίνεις στο google και γράφεις «Δικηγόρος Κρήτη».

Προτού καν πατήσεις το πλήκτρο «αναζήτηση», έχεις ήδη μια εικόνα για το πώς θα είναι το site αυτού του δικηγόρου.

Οκ, ίσως δεν έχεις μια απολύτως σαφή εικόνα για το πώς πρέπει να είναι, αλλά σίγουρα αναμένεις να μην είναι πηγμένο στα χρώματα, τις εικόνες, τις  αστείες γραμματοσειρές με άναρχη δομή. Αντίθετα, αναμένεις ότι το site ενός αξιόπιστου δικηγόρου θα έχει «καθαρή» γραμμή, ουδέτερα χρώματα, διαυγείς γραμματοσειρές και δομημένη παρουσίαση των υπηρεσιών.

Κατά πάσα πιθανότητα, ο δικηγόρος στον οποίο θα απευθυνθείς είναι κάποιος που έχει ένα site που μοιάζει κάπως με αυτό που είχες κατά νου ότι θα έχει κάποιος αξιόπιστος δικηγόρος.

Αυτό σημαίνει ότι site που έχουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα είναι αυτά που τείνουν να προσφέρουν εμπειρία πλοήγησης που μοιάζει με την ιδέα που έχουν οι επισκέπτες για το πώς είναι το ιδανικό site (για τον συγκεκριμένο κλάδο).

Ένας απλός τρόπος για να δομήσεις το site σου είναι να ρωτήσεις αυτούς τους αντιπροσωπευτικούς πελάτες σου τι αναμένουν να δουν επισκεπτόμενοι ένα site σαν το δικό σου. Τι στυλ και τι σχεδιασμό προσδοκούν; Τι περιεχόμενο θα ήθελαν να βρουν πρώτο πρώτο; Κι αν το site σου απέχει από αυτή την εικόνα, τότε ίσως είναι καιρός να προχωρήσεις σε κάποιον ανασχεδιασμό.

Φυσικά αν δεν έχεις τον χρόνο και την διάθεση να βρίσκεις πελάτες να ρωτάς, υπάρχουν οι ειδικοί μας designers που γνωρίζουν τον κλάδο σου και μπορούν να εφαρμόσουν λύσεις που ταιριάζουν.

#4 Γράψε άρθρα που βοηθούν τους χρήστες

Δεν είναι μόνο οι σελίδες των υπηρεσιών που μπορούν να σε βοηθήσουν να έχεις αύξηση επισκέψεων στο site. Εξίσου μπορούν να βοηθήσουν και τα άρθρα blog, που αποτελούν ένα πολύ δυνατό εργαλείο προκειμένου να έχεις συνέχεια νέους επισκέπτες.

Όπως βελτιστοποιείς τις σελίδες υπηρεσιών γύρω από σχετικές λέξεις κλειδιά, το ίδιο πρέπει να κάνεις και με τα άρθρα. Ποιες είναι οι πιο συχνές ερωτήσεις των αγοραστών σου; Ποια θέματα τους ενδιαφέρουν; Κάθε μία απάντηση είναι και μια ευκαιρία για ένα ξεχωριστό άρθρο.

Κάθε άρθρο που γράφεις αντιμετωπίζεται από τις μηχανές αναζήτησης σαν χωριστή σελίδα. Οπότε όσο πιο πολλά ποιοτικά άρθρα γράφεις για τα θέματα που απασχολούν το κοινό σου, τόσες περισσότερες ευκαιρίες υπάρχουν για να τα ιεραρχήσουν ψηλά οι μηχανές αναζήτησης. Τα άρθρα επιτρέπουν στο site σου να δικτυωθεί περισσότερο στον παγκόσμιο ιστό ώστε να έχει αύξηση επισκέψεων.

Για αυτό γράψε άρθρα που είναι σχετικά με τα θέματα αυτά ώστε όταν οι χρήστες κάνουν σχετικές αναζητήσεις, το site σου να εμφανίζεται μπροστά τους. Αυτό όχι μόνο θα σε βοηθήσει να διατηρείς το site και την εταιρεία στο μυαλό του επισκέπτη, αλλά και στο να δημιουργήσεις σχέση εμπιστοσύνης με τους εν δυνάμει αγοραστές.

Θες να έχεις αύξηση επισκέψεων και πωλήσεων; Έλα σε επαφή μαζί μας

#5 Δημοσίευε τακτικά νέο περιεχόμενο

Δεν είναι αρκετό να καλύψεις απλά με άρθρα κάποιες λέξεις κλειδιά που πιστεύεις ότι αναζητούν οι πελάτες σου. Αν θες να έχεις μόνιμη αύξηση επισκέψεων χρειάζεται να δημοσιεύεις νέο περιεχόμενο σε συστηματική βάση.

Σύμφωνα με έρευνες, οι επιχειρήσεις που δημοσιεύουν νέο άρθρο καθημερινά είναι κατά 70% πιο πιθανό να έχουν θετικό ROI από ότι επιχειρήσεις με site που ανανεώνονται μία φορά το μήνα. Αυτό για εσένα σημαίνει ότι το να προσθέτεις τακτικά νέο περιεχόμενο μπορεί να σε ωφελήσει πολλαπλά, τόσο σε επισκέπτες, όσο και σε leads και νέους πελάτες.

Διατηρώντας το blog του site ενεργό, δίνεις στις μηχανές αναζήτησης λόγο να ιεραρχούν τακτικά το site, κάτι που με τη σειρά του δίνει περισσότερες ευκαιρίες να καλύψουν τις σελίδες σου και να σε εμφανίζουν ψηλά στις μηχανές αναζήτησης.

#6 Διαφήμισε το site

Την δυνατότητα της διαφήμισης την αφήσαμε πιο κάτω στη λίστα, όχι γιατί δεν είναι σημαντική, αλλά γιατί την γνωρίζεις ήδη. Είναι βέβαιο ότι το έχεις ακούσει ότι γίνεται ή ότι έχεις δει και εσύ στο Google, το Facebook και το Instagram χορηγούμενες δημοσιεύσεις.

Ναι, η διαφήμιση βοηθάει πολύ.

Όμως με μια διευκρίνιση: Δεν χρειάζεται να σπαταλήσεις ένα σωρό ποσά, ούτε να έχεις υψηλό budget, όπως ζητούν διάφοροι «ειδικοί» εκεί έξω. Χρειάζεται απλά να δημιουργήσεις χειρουργικής ακρίβειας καμπάνιες που θα φέρνουν αποτελέσματα στην πράξη. Κι αυτό είναι κάτι που το κάνουμε πολύ καλά.

#7 Για αύξηση επισκέψεων αξιοποίησε τα Social Media

Μην περιμένεις μόνο από τις μηχανές αναζήτησης να ανακαλύψουν το site. Μοίρασε το περιεχόμενο του site και σε όλα τα social media που έχεις. Φέρε την πληροφορία και τα άρθρα μπροστά στα μάτια των followers και οδήγησέ τους στο site.

Γίνε μέρος του διαλόγου που γίνεται στα social media, βρες ευκαιρίες για σχολιασμό και απάντησε μέσω του περιεχομένου του site, προσφέροντας λύσεις στου χρήστες βρισκόμενος στο σωστό τόπο, τη σωστή στιγμή.

Ακολουθώντας αυτές τις απλές στρατηγικές, μπορείς να έχεις αύξηση επισκέψεων. Και όταν έρθουν οι χρήστες στο site σου είναι θέμα χρόνου να τους μετατρέψεις σε πωλήσεις. Και σε αυτό, όπως και σε όλα τα βήματα, θα σε βοηθήσουμε πλήρως.


Σχετικά Άρθρα

Ψηφιακό και Παραδοσιακό Μάρκετινγκ: Συνδυασμός για Καλύτερο Αποτέλεσμα
Brand Loyalty: Πώς να το Eνισχύσεις με τη βοήθεια των Social Media
4 λάθη που κάνεις στις Διαφημίσεις του site σου

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή