Το YouTube είναι ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ για την επιχείρηση σου. Αν δεν κάνεις ακόμη Digital Marketing στο YouTube για την προώθηση της επιχείρησης σου, τότε χάνεις πολλές ευκαιρίες.
Σχεδόν όλες οι πλατφόρμες social media ενθαρρύνουν τώρα τη δημιουργία και την κοινή χρήση περιεχομένου βίντεο. Και το YouTube, ως δεύτερος πιο δημοφιλής ιστότοπος στον κόσμο, δεν είναι κάτι που πρέπει να παραβλέψεις.
Απαιτείται μεγάλη προσπάθεια για τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου για το Digital Marketing στο YouTube. Χρειάζεται προσεκτικό προγραμματισμό και αρκετό χρόνο για τη στρατηγική του βίντεο περιεχομένου.
Αν θέλεις να αυξήσεις την επισκεψιμότητα, τους δυνητικούς πελάτες και να αυξήσεις τις πωλήσεις, τότε ήρθε η ώρα να ακολουθήσεις αυτές τις συμβουλές Digital Marketing στο YouTube.
#1 Δημοσίευσε μοναδικό και πρωτότυπο περιεχόμενο
Η δημιουργία μοναδικού, ελκυστικού και υψηλής ποιότητας βίντεο περιεχομένου είναι το κλειδί για μια αποτελεσματική στρατηγική Digital Marketing στο YouTube. Αν έχεις ήδη δημοσιεύσει βίντεο, έλεγξε την ποιότητα τους. Αν δεν είναι καλής ποιότητας φρόντισε να τα βελτιώσεις.
Θα πρέπει το περιεχόμενο της επιχείρησης σου, να μπορεί να ανταγωνιστεί με άλλα brand στο YouTube. Υπάρχουν ήδη εκατομμύρια βίντεο στο YouTube και τα περισσότερα από αυτά είναι ψυχαγωγικά, εκπαιδευτικά και διασκεδαστικά.
Πως μπορείς λοιπόν να ξεχωρίσεις;
Το μυστικό είναι να δημιουργείς πρωτότυπο και μοναδικό βίντεο περιεχόμενο. Μην επικεντρωθείς στο τι κάνει ο ανταγωνισμός, αλλά εστίασε στο τι βίντεο πρέπει να δημοσιεύεις για να επωφεληθούν οι θεατές σου.
#2 Χρησιμοποίησε Thumbnails που τραβούν τη προσοχή
Τα Thumbnails δεν είναι απλώς μια απλή εικόνα προεπισκόπησης των βίντεο σου. Παίζουν σημαντικό ρόλο στο να τραβούν την προσοχή των χρηστών του YouTube.
Χρησιμοποίησε Τhumbnail εικόνες που τραβούν την προσοχή και παρακινούν τον χρήστη να κάνει κλικ στα βίντεο σου. Σίγουρα θα υπάρχουν παρόμοια βίντεο με τα δικά σου στο YouTube και ο μόνος τρόπος για να ξεχωρίσεις από τους υπόλοιπους είναι μέσω των Thumbnails.
Το YouTube επιλέγει αυτόματα ένα Τhumbnail για το βίντεο σου. Επιλέγει ένα τυχαίο στιγμιότυπο από το βίντεο σου, αλλά έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις εσύ ή να δημιουργήσεις ένα Τhumbnail από την αρχή. Επίσης αν δεν είσαι ικανοποιημένος με τα Τhumbnail από παλιότερα βίντεο σου, μπορείς να επεξεργαστείς και να τα αλλάξεις.
#3 Βελτιστοποίησε τη σελίδα του καναλιού σου για πετυχημένη στρατηγική Digital Marketing στο YouTube
Η σελίδα του καναλιού σου στο YouTube πρέπει να οδηγεί το κοινό σε συνδέσμους και σελίδες προορισμού. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η βελτιστοποίηση του είναι μέρος των στρατηγικών σου για το Digital Marketing στο YouTube.
Επένδυσε χρόνο στο να γράψεις το κείμενο στη σελίδα του καναλιού σου. Δώσε ορισμένες πληροφορίες για την επιχείρηση σου και τους στόχους που θες να πετύχεις. Είναι καλό να το κρατήσεις σύντομο και σαφές.
Επίσης μπορείς να προσθέσεις συνδέσμους που να παραπέμπουν το κοινό σου στην ιστοσελίδα της επιχείρησης σου και στα προφίλ σου στα social media. Με αυτό τον τρόπο, δίνεις την ευκαιρία στους θεατές σου να τσεκάρουν την διαδικτυακή σου παρουσία εκτός του YouTube, καθώς και να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρεις αν το επιθυμούν.
#4 Χρησιμοποίησε Call to action για πετυχημένο Digital Marketing στο YouTube
Είναι σημαντικό να συμπεριλάβεις ένα Call to action σε κάθε σου βίντεο. Οι περισσότεροι influencers ακόμα και οι περιστασιακοί Youtubers, χρησιμοποιούν Call to action για να παροτρύνουν τους θεατές να αναλάβουν δράση, ενώ παρακολουθούν το βίντεο τους.
Επομένως, μέσω των Call to action μπορείς να ενθαρρύνεις τους θεατές σου να δουν το επόμενο βίντεο σου, να εγγραφούν στο κανάλι σου, να κοινοποιήσουν το βίντεο σου και να πατήσουν like. Τα Call to action σού δίνουν επίσης την ευκαιρία να προσκαλέσεις το κοινό σου σε εκδηλώσεις της επιχείρησης σου.
Δεν ξέρεις πως να δημιουργήσεις περιεχόμενο στο YouTube; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!
#5 Προώθησε τα YouTube βίντεο σου στα social media σου
Η προώθηση των βίντεο σου σε διαφορετικές πλατφόρμες social media μπορεί να αυξήσει τις προβολές των βίντεο σου στο YouTube. Τα social media παίζουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση της επισκεψιμότητας σου στο YouTube.
Κάνε γνωστό σε όλα σου τα προφίλ στα social media ότι η επιχείρηση σου έχει YouTube κανάλι και θα καταφέρεις να προσεγγίσεις μεγαλύτερο κοινό.
#6 Κάνε τα βίντεο σου φιλικά προς κινητές συσκευές
Δεδομένου, ότι οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο σχεδόν για τα πάντα, θα πρέπει να μεριμνήσεις να βελτιστοποιήσεις τα βίντεο σου, προκειμένου να είναι φιλικά προς κινητές συσκευές. Αυτό σημαίνει ότι, τα βίντεο σου θα πρέπει να συμβατά με διάφορα μεγέθη οθόνης συσκευών.
#7 Ενίσχυσε την αλληλεπίδραση για σωστό digital marketing στο youtube
Η αλληλεπίδραση με το κοινό σου είναι το παν. Αν δεν αλληλεπιδράς με το κοινό σου όλες οι προσπάθειες σου για να υιοθετήσεις στρατηγική Digital Marketing στο YouTube δεν έχουν σημασία.
Είναι σημαντικό να απαντάς όσο πιο συχνά μπορείς στα σχόλια κάτω από τα βίντεο σου. Μπορείς επίσης να εγγραφείς στα κανάλια των χρηστών στο YouTube και να αφήσεις θετικά σχόλια. Μετέπειτα, για να σου το ανταποδώσουν θα κάνουν και εκείνοι το ίδιο στο κανάλι και στα βίντεο σου.
Προσπάθησε να δημιουργείς περιεχόμενο με βάση αυτά που σου ζητάει ή σου έχει προτείνει το κοινό σου. Με αυτόν τον τρόπο, θα καταλάβει το κοινό σου ότι το υπολογίζεις και λαμβάνεις υπόψη σου τις προτάσεις του.