Γιατί δεν εμφανίζεται η σελίδα μου (site) στη Google;

Δεν εμφανίζεται η σελίδα σου στη Google; Ή μήπως εμφανίζεται χαμηλά στη Google και σε χειρότερη θέση από παλιά;

Το ξέρεις και εσύ ότι η κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης παίζει μεγάλο ρόλο στην επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου. Ειδικά αν το site δεν εμφανίζεται στη Google και στην πρώτη σελίδας της, τότε τα πράγματα είναι δύσκολα.

Βλέπεις, είναι πολύ λίγοι οι άνθρωποι που προχωρούν πέρα από την πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων… Σκέψου μάλιστα ότι σύμφωνα με ανακοινώσεις της ίδιας της Google, το πρώτο πρώτο αποτέλεσμα παίρνει το 33% των επισκέψεων, το δεύτερο αποτέλεσμα παίρνει το 18% των επισκέψεων και το ποσοστό μειώνεται γεωμετρικά όσο κατεβαίνεις στα αποτελέσματα.

Η κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης έχει τα μυστικά και τις τεχνικές της. Να ποιοι είναι οι παράγοντες που δεν εμφανίζεται η σελίδα σου στην Google:

  • δεν το έχει «διαβάσει» ακόμα γιατί είναι πολύ καινούριο
  • από κακό σχεδιασμό δεν επιτρέπεις στην Google να το διαβάσει
  • δεν ξεχωρίζεις από τον ανταγωνισμό, οπότε δεν έχει λόγο να το προτιμήσει στα αποτελέσματα
  • έχει «τιμωρηθεί» από την Google λόγω κάποιας παράβασης

Πιο κάτω εξηγούμε αναλυτικά και με λεπτομέρεια γιατί το site δεν βγαίνει πρώτο στα αποτελέσματα και τι να κάνεις σε κάθε περίπτωση.

#1 Δεν εμφανίζεται γιατί η Google δεν το έχει «διαβάσει» ακόμα

Μήπως δημιούργησες και ξεκίνησες το νέο σου site πολύ πρόσφατα; Συνήθως θα χρειαστούν 3-4 εβδομάδες προκειμένου να αρχίσει να εμφανίζεται στα αποτελέσματα της Google. Ειδικά μάλιστα αν είναι εντελώς καινούριο και δεν υπάρχουν links από άλλα sites προς αυτό, τότε μπορεί να πάρει και περισσότερο καιρό.

Προκειμένου να επιταχύνεις τη διαδικασία μπορείς να δημιουργήσεις έναν λογαριασμό στα Google webmaster tools, ώστε να μπορείς να υποβάλλεις τον χάρτη του site σου (sitemap.xml). Φυσικά αυτό μπορούμε να το κάνουμε εμείς για εσένα.

Όπως και να έχει, αν το site είναι καινούριο ή πρόσφατα ανασχεδιασμένο, θα χρειαστεί κάποιος χρόνος προτού αυτό «περάσει» και στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

#2 Δεν εμφανίζεται γιατί από κακό σχεδιασμό δεν επιτρέπεις στην Google να το διαβάσει

Αν το site σου δεν έχει σχεδιαστεί σωστά και δεν έχει δομή σύμφωνη με τις οδηγίες της Google, τότε υπάρχει η πιθανότητα να μην μπορεί να το διαβάσει.

Αυτό μπορεί να συμβαίνει σε ολόκληρο το site ή σε μέρος του. Ανάλογα με την περίπτωση λοιπόν, είτε το site δεν εμφανίζεται καθόλου, είτε εφόσον διαβάζεται μερικώς αλλά όχι σωστά, «τιμωρείται» με εξαιρετικά χαμηλές θέσεις στην κατάταξη.

Αν θεωρείς ότι κάτι τέτοιο μπορείς να συμβαίνει και στο δικό σου site, επικοινώνησε άμεσα μαζί μας για έναν δωρεάν έλεγχο και αξιολόγηση. Γιατί όσο περισσότερο καιρό μένει σε αυτή την κατάσταση, τόσο χαμηλότερη γίνεται η βαθμολογία του από την Google.

Γιατί δεν εμφανίζεται το site μου στη Google;

#3 Δεν εμφανίζεται γιατί δεν ξεχωρίζεις από τον ανταγωνισμό

Οι μηχανές αναζήτησης βοηθούν εκατομμύρια επισκέπτες ανά τον κόσμο να πλοηγηθούν στο ίντερνετ και να βρουν το συγκεκριμένο περιεχόμενο που αναζητούν ανάμεσα στα δισεκατομμύρια από sites.

Προκειμένου λοιπόν να εμφανίζεται πρώτο στη Google το site σου χρειάζεται ο επισκέπτης να βρίσκει αυτό που ψάχνει και να τον καλύπτει.

Ή δες το από τη μεριά της Google: Γιατί να προτιμήσει το δικό σου site από τα αντίστοιχα των ανταγωνιστών;

Υπάρχει κάτι που προσφέρει; Υπάρχει λόγος να το εμπιστευτεί και να το κατατάξει πρώτο ώστε να οδηγήσει του χρήστες σε αυτό σε σχέση με άλλα αξιόλογα site;

Βλέπεις, η Google λαμβάνει υπόψη αν οι άνθρωποι που καταλήγουν στο site σου καλύπτονται από το περιεχόμενο ή αν φεύγουν και ψάχνουν έπειτα και σε άλλες ιστοσελίδες.

Για αυτό βεβαιώσου ότι το περιεχόμενο που προσφέρεις στο site είναι:

  • Αξιόλογο για τον επισκέπτη
  • Σωστά δομήμενο βάσει των προδιαγραφών των μηχανών αναζήτησης

Όσο περισσότερο πληρούνται αυτές οι δύο παράμετροι τόσο πιο ψηλά θα εμφανίζεται το site σου στη Google. Αυτό το λεγόμενο SEO (Search Engine Optimization) είναι κάτι που μπορούμε να αναλάβουμε εξ ολοκλήρου για το site σου με εγγυημένα καλά αποτελέσματα.

#4 Δεν εμφανίζεται γιατί έχει «τιμωρηθεί» από την Google

Η Google μπορεί προσωρινά ή μόνιμα να έχει αφαιρέσει το site σου από τους καταλόγους της (και κατ’ επέκταση από τα αποτελέσματα αναζήτησης), είτε επειδή κρίνει ότι είναι παράνομο, είτε επειδή κάποιες από τις βασικές προδιαγραφές δεν πληρούνται καθόλου.

Υπάρχουν διάφορες κατηγορίες και βαθμίδες διαγραφής (Deindexed, Penalized, Sandboxed κλπ) ανάλογα με την περίπτωση. Μέσα από τα Google webmaster tools μπορείς να δεις για ποια ακριβώς περίπτωση πρόκειται ώστε να αναλάβεις την σχετική προτεινόμενη διορθωτική δράση και να υποβάλλεις ξανά το site σου για συμπερίληψη στο ευρετήριο.

Δεν εμφανίζεται το site σου στην Google; Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.

 

Τι να κάνεις για να βγαίνει η σελίδα σου πρώτη στην Google

Το θέμα το έχουμε καλύψει αναλυτικά εδώ. Σίγουρα όμως αν θες να βγαίνει το site σου πρώτο στην google, θα χρειαστεί να το βελτιστοποιήσεις για τις μηχανές αναζήτησης (διαδικασία γνωστή ως SEO ή αλλιώς Search Engine Optimization).

#1 Κάνε έναν πλήρη έλεγχο SEO

Για να αποφύγεις τα παραπάνω προβλήματα, είναι καιρός να κάνεις έναν πλήρη έλεγχο SEO του site σου. Αυτός θα σου δώσει μια καθαρή εικόνα του που βρίσκεται το site σε σχέση με την δομή, την τεχνολογία του και το περιεχόμενο σε σχέση με τις μηχανές αναζήτησης.

#2 Πρόσθεσε σχετικές λέξεις –κλειδιά

Τα keywords (λέξεις κλειδιά) αποτελούν τους όρους και τις φράσεις που είναι σχετικοί με το site σου και είναι πιθανό οι εν δυνάμει επισκέπτες σου να αναζητούν στο google. Φυσικά χρειάζεται να είναι συνεπείς με το περιεχόμενο του site σου και τον κλάδο στον οποίο κινείσαι.

#3 Βρες λέξεις – κλειδιά που είναι εύκολο να «κερδίσεις» στο Google

Με τη βοήθεια του Google Keyword Planner μπορείς να βρεις λέξεις κλειδιά του κλάδου σου που δεν έχουν μεγάλο ανταγωνισμό και είναι εύκολο σε αυτά να κερδίσεις την πρώτη θέση.

Κερδίζοντας την πρώτη θέση σε κάποιες λέξεις –κλειδιά αυξάνεις την βαθμολογία σου στη Google και την ενθαρρύνεις να αρχίσει να σε προβάλλει και στις πιο δημοφιλείς λέξεις κλειδιά.

#4 Κέρδισε links από άλλα sites

Τα sites που περιλαμβάνουν links προς το δικό σου site, σε βοηθούν πολύ. Αυτός είναι ένας σημαντικός παράγοντας που χρησιμοποιεί η Google για να κατανοήσει πόσο ποιοτικό είναι το site. Βοηθούν δηλαδή στην αξιοπιστία και την «φήμη», που είναι παράμετροι που αξιολογούνται υψηλά από τις μηχανές αναζήτησης.

#5 Δημοσίευσε ποιοτικό περιεχόμενο σχετικό με τον κλάδο σου

Δημοσίευσε συμβουλευτικά άρθρα ή άλλο υλικό που είναι σχετικό με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρεις. Όσο αυτό το περιεχόμενο μιλάει στην καρδιά του χρήστη και τον βοηθάει, τόσο η Google θα το αξιολογεί ψηλότερα.

Ο αλγόριθμος της Google διψάει για ποιοτικό και βοηθητικό περιεχόμενο και πάντα το επιβραβεύει.

Bonus: Συντήρηση SEO

Όταν θα έχεις βελτιστοποιήσει το site σου και θα εμφανίζεται πρώτο στην google, δεν θα πρέπει να σταματήσεις. Το SEO πρέπει να συνεχιστεί.

Βλέπεις, σε παρόμοιες κινήσεις με εσένα σπεύδουν και οι ανταγωνιστές σου με τις δικές του τακτικές και στρατηγικές προκειμένου να σε εκθρονίσουν.

Μην επαναπαυτείς λοιπόν. Συνέχισε να αξιολογείς και να βελτιώνεις το SEO σου για να διατηρήσεις και να βελτιώσεις την ιεράρχηση του site σου.

Ωστόσο δεν χρειάζεται να ανησυχείς, η ομάδα μας είναι εδώ για εσένα. Και μπορεί να αναλάβει απόλυτα όλη την διαδικασία από την αρχή μέχρι το τέλος.


Σχετικά Άρθρα

Γιατί το eshop μου δεν κάνει Πωλήσεις και δεν πουλάει τίποτα;
Instagram για Επιχειρήσεις: Πως θα σε βοηθήσει
Πώς να Aυξήσεις αποτελεσματικά το Brand Awareness

ξεκινα τωρα

Φέρε την Επιχείρηση σου στην Ψηφιακή Εποχή