Το Influencer Marketing γνώρισε πραγματικά εκπληκτική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια.
Το Influencer Marketing είναι η προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω της εκμετάλλευσης ενός ήδη εδραιωμένου κοινού, το οποίο έχει αναπτύξει ένας influencer, δηλαδή ένας δημοφιλής χρήστης των social media με σημαντικό αριθμό followers στις διάφορες πλατφόρμες.
Το σημαντικότερο στο Influencer Marketing είναι ότι επωφελούνται και οι δύο πλευρές, δηλαδή θα επωφεληθεί το brand σου, αλλά και ο ίδιος ο influencer. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για την αποτελεσματικότητα του Influencer Marketing.
Αν το brand σου θέλει να στοχεύσει στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών, στην αναγνωρισιμότητα του brand σου και σε πολλά άλλα οφέλη, μια ισχυρή στρατηγική Influencer Marketing μπορεί να είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται.
Παρακάτω υπάρχουν οι λόγοι για τους όποιους το Influencer Marketing είναι απαραίτητο και πολύ σημαντικό για την ανάπτυξη της επιχείρησης σου.
#1 Το Influencer Marketing ενισχύει την αναγνωρισιμότητα του brand σου
Το Influencer Marketing μπορεί να σε βοηθήσει να προσεγγίσεις περισσότερο κοινό και να εδραιώσεις την θέση σου στην αγορά. Οι χρήστες των social media μπορούν να μάθουν περισσότερα για το brand σου, την ιστορία σου, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρεις.
Η συνεισφορά των influencers στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand σου είναι ένα από τα πιο δημοφιλή πλεονεκτήματα του social media marketing. Επιπλέον, η συνεργασία με έναν influencer που μπορεί όντως να επηρεάσει το κοινό του, μπορεί να σε βοηθήσει να ενισχύσεις την εικόνα του brand σου και να ηγείσαι των ανταγωνιστών σου.
#2 Οι Influencers σου παρέχουν συνεχή προβολή
Το Influencer Marketing βοηθά τα brands να ξεπερνούν πολλές από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν άλλα μέσα μάρκετινγκ στη σημερινή εποχή. Η υιοθέτηση προγραμμάτων αποκλεισμού διαφημίσεων (ad blocking) έχει γίνει πολύ συχνό φαινόμενο από πολλούς χρηστές. Έτσι, το Influencer Marketing προσφέρει στις επιχειρήσεις έναν τρόπο να αλληλεπιδρούν με τους καταναλωτές με μη παρεμβατικό τρόπο.
Το προωθητικό post ενός influencer, παραμένει αναρτημένο στα social media του για πάντα. Επομένως, η προβολή των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου, παραμένει αναρτημένη στις σελίδες των social media και προβάλλεται συνεχώς στους followers του εκάστοτε influencer, είτε στους ήδη υπάρχοντες, είτε σε αυτούς που θα τον ακολουθήσουν μετέπειτα.
#3 Το Influencer Marketing σε βοηθάει να ενισχύσεις το brand σου
Είναι αρκετά εύκολο να δημιουργήσεις εμπιστοσύνη αν αξιοποιήσεις σωστά το Influencer Marketing. Όταν ένας αρκετά διάσημος influencer των social media ή ειδικός της αγοράς μοιράζεται περιεχόμενο σχετικά με ένα brand στα social media, αναπτύσσει το αίσθημα της αξιοπιστίας και της εμπιστοσύνης στους χρήστες για το brand που προωθεί.
Ουσιαστικά, αν καταφέρεις να βρεις τον σωστό influencer, ο οποίος θα μπορεί να αντιπροσωπεύσει το brand σου, θα μπορέσει επίσης να προβάλλει την επιχείρηση σου ως την πιο αξιόπιστη και ηγέτιδα του κλάδου. Η δημιουργία εμπιστοσύνης και εξουσίας είναι σημαντική στο σημερινό εταιρικό τοπίο.
#4 Οι influencers προσεγγίζουν το κοινό-στόχο σου και καθοδηγούν τις αποφάσεις αγοράς
Οι influencers επικοινωνούν το brand σου στα social media και με αυτόν τον τρόπο σε βοηθούν να αυξήσεις τις πωλήσεις σου. Εξάλλου, όλο και περισσότεροι πελάτες απευθύνονται σε influencers και τους συμβουλεύονται σχετικά με το τι προϊόντα ή υπηρεσίες θα πρέπει να αγοράσουν.
Τα social media έχουν γίνει πλέον το πιο δημοφιλές μέσο για να προσεγγίσεις το κοινό-στόχο σου. Επομένως, αν η επιχείρηση σου έχει θέσει ως στόχο την αύξηση των πωλήσεων της, τότε το Influencer Marketing μπορεί να σε βοηθήσει να αυξήσεις σημαντικά τα αποτελέσματα της επιχείρησης σου.
Θες να αναπτύξεις Influencer Marketing στρατηγική για την επιχείρηση σου; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!
#5 Το Influencer Marketing σου προσφέρει μακροπρόθεσμα οφέλη
Θα μπορούσε κανείς να συγκρίνει το SEO marketing με το Influencer Marketing καθώς και τα δυο σου προσφέρουν μακροπρόθεσμα οφέλη. Αν περιμένεις να δεις μια σημαντική αύξηση στις πωλήσεις σου, απλά και μόνο από μια συνεργασία με έναν influencer, κάνεις μεγάλο λάθος.
Τα brands θα πρέπει να βλέπουν την επένδυση στο Influencer Marketing ως μια μακροπρόθεσμη μέθοδο που βασίζεται στην οικοδόμηση σχέσεων, όχι απλώς ως μια one-off προώθηση. Η δημιουργία εμπιστοσύνης μεταξύ του brand σου και των πελατών σου απαιτεί χρόνο και το ίδιο ισχύει για τους influencers και το Influencer Marketing.
#6 Αναπτύσσεις σχέσεις με τους influencers
Η σχέση με έναν influencer δεν τελειώνει με μια συνεργασία, μπορείς να αναπτύξεις μαζί του μια μακροχρόνια σχέση.
Η δημιουργία μιας δυνατής σχέσης, δημιουργεί δεσμό για μια μόνιμη συνεργασία που μπορεί να βοηθήσει στην επίτευξη μακροπρόθεσμων αποτελεσμάτων, τόσο για τον influencer, όσο και για το brand σου.
#7 Οι influencers καθορίζουν τις τάσεις
Οι influencers αποτελούν πηγές πληροφοριών για νέα προϊόντα ή υπηρεσίες στην αγορά.
Είτε είναι η μόδα, το gaming, η ομορφιά ή η φυσική του κατάσταση, το κοινό εκτιμά και συχνά θαυμάζει τις απόψεις των influencers που ακολουθούν. Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους το Ιnfluencer Marketing είναι τόσο ισχυρό και αποτελεσματικό.
#8 Οι influencers καθοδηγούν τα conversions
Οι influencers έχουν μια φυσική ικανότητα να στρέφουν τους ακόλουθους τους προς την κατεύθυνση των προϊόντων ή των υπηρεσιών ενός brand. Όπως προαναφέραμε οι καταναλωτές στρέφονται συχνά σε influencers για προτάσεις σχετικά με το ποιες υπηρεσίες ή προϊόντα πρέπει να αγοράσουν.
Η πλειοψηφία των καταναλωτών σήμερα βασίζεται στις προτάσεις των influencers και το 40% των ανθρώπων αγόρασε ένα προϊόν αφού το είδε να το προωθούν στα social media.