Τα push notifications σου επιτρέπουν να προσεγγίζεις απευθείας τους πελάτες σου μέσω ενημερώσεων στο κινητό τους και στον υπολογιστή τους. Μπορείς δηλαδή να ειδοποιήσεις τους πελάτες σου με προσαρμοσμένες ειδοποιήσεις.
Οι marketers χρησιμοποιούν συχνά πολλαπλές δυνατότητες και τεχνικές για να προσελκύσουν το κοινό-στόχο τους ώστε να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Ο στόχος των push notifications είναι να κάνουν τους χρήστες να επιστρέψουν στην ιστοσελίδα ή στην εφαρμογή σου και να τη χρησιμοποιήσουν ξανά.
Στην πραγματικότητα, αν ξεκινήσεις να εφαρμόζεις τα push notifications, μπορεί να παρατηρήσεις ότι έχεις μεγαλύτερη κίνηση στο site σου.
Τι είναι τα push notifications;
Το Push Notification είναι μια μορφή μηνύματος το οποίο ειδοποιεί την εκάστοτε κινητή συσκευή για καθετί νέο που υπάρχει. Μπορεί να εμφανιστεί σε πολλές μορφές όπως σε μορφή email και μηνύματος.
Η βασική χρησιμότητα του Push Notification είναι η ενημέρωση και η υπενθύμιση. Συνήθως τα μηνύματα αφορούν σε ενημερώσεις σχετικά με νέα προϊόντα, προσφορές και σημαντικές εξελίξεις γύρω από την εφαρμογή ή την ιστοσελίδα.
Γιατί είναι σημαντικά τα push notifications;
Τα push notifications είναι ιδιαίτερα σημαντικά, διότι με τη βοήθεια τους έχεις τη δυνατότητα να μετατρέψεις έναν ενεργό χρήστη του διαδικτύου σε πελάτη σου. Με πολύ λίγα και συγκεκριμένα βήματα μπορείς να δημιουργήσεις έως και τρεις φορές περισσότερη αλληλεπίδραση με τους χρήστες.
Αυτό συμβαίνει, διότι το κινητό τηλέφωνο έχει γίνει προέκταση του χεριού των περισσότερων ανθρώπων και δεν πάνε πουθενά χωρίς αυτό. Επίσης, παίρνει πολύ περισσότερο χρόνο να στέλνεις μεμονωμένα μηνύματα και newsletters σε λίστες πελατών.
Ακόμη και εάν χρησιμοποιήσεις τρόπους, όπως τα social media και emails, το αποτέλεσμα δεν είναι το ίδιο. Αυτό συμβαίνει γιατί οι άνθρωποι αγνοούν τουλάχιστον το μισό από το περιεχόμενο που ανεβαίνει στα social media. Πολλοί δεν ελέγχουν καν το email τους τακτικά.
Θα πρέπει να ακολουθήσεις ορισμένες αποτελεσματικές στρατηγικές για να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό και να αυξήσεις τις πωλήσεις της επιχείρησης σου.
Παρακάτω υπάρχουν τρόποι να χρησιμοποιήσεις τα push notifications για την αύξηση των πωλήσεων σου.
#1 Δημιούργησε χρονοδιάγραμμα για την καμπάνια σου
Η πρώτη ενέργεια που πρέπει να κάνεις είναι να δημιουργήσεις ένα χρονοδιάγραμμα αν πρόκειται να τρέξεις μια καμπάνια μάρκετινγκ ή εκπτώσεις. Είναι ιδιαίτερα δύσκολο να επιχειρήσεις μια τέτοια ενέργεια χωρίς τον κατάλληλο προγραμματισμό.
Μια αποδιοργανωμένη προσέγγιση θα μπορούσε να σε οδηγήσει σε λάθη και σε εσφαλμένη στρατηγική. Επιπλέον, είναι σημαντικό να στέλνεις τα push notifications την κατάλληλη στιγμή και με το σωστό μήνυμα το οποίο θα προσελκύσει τους χρήστες.
Μπορείς επίσης να στέλνεις τα push notifications με βάση τις ενέργειες των χρηστών. Για παράδειγμα, αν ένας χρήστης ξέχασε να αγοράσει ένα προϊόν αφού το πρόσθεσε στο καλάθι του, θα μπορούσες να στείλεις ένα push notification για να του υπενθυμίσεις να ολοκληρώσει την αγορά του.
#2 Εστίασε στην παροχή αξίας στους χρήστες
Για να είναι επιτυχημένο το push notification μάρκετινγκ θα πρέπει να παρέχεις αξία στους πελάτες σου. Μπορείς για παράδειγμα, να τους παρέχεις μια έκπτωση στην υπάρχουσα τιμή ή έναν εκπτωτικό κωδικό, προκείμενου να μειωθεί η τελική τιμή των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρεις.
Για να είναι αποτελεσματικό ένα push notification πρέπει να προσφέρεις κάτι αξιόλογο στους χρήστες και να στοχεύεις σε διαφορετικούς χρήστες με συγκεκριμένο περιεχόμενο.
#3 Διατήρησε σύντομη περιγραφή στα push notifications
Να θυμάσαι ότι δεν πρέπει να ενοχλείς τους πελάτες σου στέλνοντας άσχετες ειδοποιήσεις ή στέλνοντας τους υπερβολικές πληροφορίες. Αυτό σημαίνει ότι, θα πρέπει να σχεδιάσεις και να προγραμματίσεις προσαρμοσμένα push notifications.
Επίσης, υπάρχει η πιθανότητα οι χρήστες να απενεργοποιήσουν τις ειδοποιήσεις τους, εάν τους στείλεις ανεπιθύμητες και περίπλοκες ειδοποιήσεις.
#4 Αποστολή εξατομικευμένων push notifications
Όπως προαναφέραμε είναι σημαντικό να σχεδιάζεις εξατομικευμένα push notifications για συγκεκριμένους χρήστες. Αυτό θα μπορέσεις να το πετύχεις σχεδιάζοντας δημιουργικές ειδοποιήσεις που βασίζονται σε διάφορα χαρακτηριστικά που ταιριάζουν σε κάθε θέμα.
Θες να χρησιμοποιήσεις push notifications για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!
#5 Αντιμετώπισε τα λάθη
Δεν γίνεται να γίνεις πετυχημένος marketer και επιχειρηματίας από την μια στιγμή στην άλλη. Σίγουρα θα γίνουν και λάθη. Το ζητούμενο είναι να μάθεις από αυτά τα λάθη και να εξασφαλίσεις ότι δεν θα κάνεις τα ίδια.
Για παράδειγμα, αν μια καμπάνια δεν είχε την ανταπόκριση που ήθελες, αντιμετώπισε το σαν μια πρόκληση, δες τι πήγε λάθος και φρόντισε να μην το κάνεις την επόμενη φορά.
Αν δεν τα κατάφερες την πρώτη φορά δεν έχει σημασία. Σύλλεξε όλα τα δεδομένα που έχεις από τα push notifications και μάθε τι πήγε στραβά. Θέσε ερωτήματα στον εαυτό σου σχετικά με το πώς θα μπορούσες να προσεγγίσεις περισσότερο κοινό, τι θα μπορούσες να αλλάξεις στο τύπο των ειδοποιήσεων και αν φταίνε τα γραφικά ή το αισθητικό κομμάτι.
#6 Διατύπωσε σωστά τα push notifications
Μερικές φορές, ένας μεμονωμένος χαρακτήρας ή λέξη μπορεί να αλλάξει ολόκληρη την έννοια του μηνύματος και αυτό μπορεί να επηρεάσει τον χρόνο, την προσπάθεια και τα αποτελέσματα σου.
Επομένως, να είσαι προσεκτικός στο πώς διαμορφώνεις την διατύπωση των push notifications, επειδή αυτό μπορεί να καθορίσει τον αριθμό των χρηστών που θα κάνουν κλικ σε αυτά και στη συνέχεια θα επισκεφθούν τον ιστότοπο σου. Η αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων στα άτομα που έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον για την επιχείρηση σου είναι μια καλή στρατηγική remarketing.
Επιπλέον, αξίζει να αναφέρουμε ότι θα ήταν καλό να δίνεις την επιλογή στους χρήστες να κάνουν ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση των push notifications. Αυτό θα ενισχύσει την εμπιστοσύνη τους προς το brand σου.